Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Knihy » Půlnoční slunce » Zpráva o MS na blogu MTV

New Moon


Zpráva o MS na blogu MTVZprávu o ukončení práce na Midnight Sun podal i blog MTV.

Originál si můžete přečíst zde

Stephenie Meerová, autorka Twilight (Stmívání), dala Midnight Sun volně ke stáhnutí
Meyerová se rozhodla dát nedokončený rukopis online, ale je příliš rozrušená, aby pokračovala ve psaní.

Po vydání Breaking Dawn na začátku měsíce byli fanoušci zanecháni s jedním kouskem upíří ságy Stephenie Meyerové, na který se mohli těšit: "Midnight Sun", příběh "Twilight" z Edwardova pohledu. Ale naděje, že v obchodech uvidíme tyto červeno-bílo-černé obaly, byla tento týden zmařena díky online úniku nedokončeného románu. Na StephenieMeyer.com autorka oznámila, že ji incident znervóznil, a proto odkládá práci na MS na neurčito.

"Mám dobrou představu o tom, jak k úniku došlo, protože kopií Midnight Sun, které opustily mé držení, bylo velmi málo a každá byla unikátní. Vzhledem k drobným změnám, jež jsem na svém rukopisu provedla v různé době, můžu říct, kdy mě který opustil a komu byl dán. Rukopis, který koloval po internetu, byl svěřen do důvěryhodných rukou z dobrého účelu. Nemám k tomu žádnou poznámku, i přesto že věřím v to, že z počátku ta distribuce nebyla úmyslná."

K vysvětlení, jakým způsobem k úniku porušující její autorská práva došlo, Meyerová uveřejnila smutnou zprávu. "Můj první pocit byl, že neexistuje žádný způsob, jak pokračovat," řekla. "Psaní není jako matematika; v matematice se 2 + 2 vždycky rovná 4, bez ohledu na to jaká je vaše nálada. U psaní to, jak se cítíte, mění všechno. Kdybych se pokoušela Midnight Sun psát teď, v mé současné náladě, James by pravděpodobně vyhrál a všichni Cullenovi by zemřeli, což by se moc neslučovalo s původním příběhem. V každém případě mě mrzí to, co se se započatou prací na Midnight Sun stalo, a proto se jeho psaní odkládá na neurčito."

Ale je tam pro fanoušky menší záplata. Spíš jako odměnu pro ty, kteří si nelegální verzi MS nestáhli se jej Meyerová rozhodla zveřejnit na vlastní stránce. "Tímto způsobem mí čtenáři nemusí pociťovat loajalitu," vysvětlila své důvody. "Doufám, že vám tento fragment podá další vhled do Edwardovy hlavy a dodá novou dimenzi k Twilight příběhu. To je to, co mě v prvé řadě inspirovalo k napsání Midnight Sun."

Ačkoliv sama říká, že "rukopis je neuspořádaný a nespolehlivý a plný chyb", uveřejněný soubor v PDF obsahuje 264 stránek o tom, jak vypadá Forks z Edwardova pohledu.

Steph

Román byl původně zamýšlen jen jako písemné cvičení Meyerové. Autorka byla trochu znechucená s některými posedlými Twilighters (fanoušky), kteří kritizovali přírodu po vydání Breaking Dawn.

"Pro všechny záměry a účely byl Breaking Dawn poslední knihou," řekla pro MTV News. "Mohlo se klidně stát, že tady skončím. Bylo tu pro to hodně dobrých důvodů, takže nevím, jestli se potřebujeme dostat do všech budoucích možností a spekulací, protože bych se zbláznila - a mám k tomu dost blízko!"

Je zajímavé, že reakce Meyerové dost připomíná reakci J.K.Rowlingové během případu proti tvůrcům "HP Lexikonu" v dubnu (promiňte, víme, jak toto srovnání nemáte rádi). "Tento Proces zničil mou tvůrčí práci na několik měsíců," řekla. "Ztratíte nitě a strachujete se, zda je dokážete spojit opět dohromady. Pokud by mí fanoušci měli být zaplaveni přemírou nestandardních knih - tzv. lexikonů - nejsem si jistá, jestli bych měla to srdce pokračovat."

Je tady nějaká šance, že Meyerová změní názor po přestávce od Cullenovic vesmíru? Budeme čekat a uvidíme. Prozatím Meyerová říká, že se soustředí na trávení více času s rodinou a na psaní dalších knižních projektů, včetně práce na videoklipu skupiny Jack´s Mannequin.
~ Sabrina Rojas Weiss ~

Zdroj: MTV.com
Photo credit: Brad Barket



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zpráva o MS na blogu MTV:

 1
1. Anonim
14.03.2012 [20:38]

tady je 1.-18. kapitola půlnočního slunce česky www.uloz.to/12530814/pulnocni-slunce-1-18-kapitola-doc Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!