Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Knihy » Postavy

Hahaha


 

Renesmee v databázi jmen

Renesmee v databázi jmen Pokud nevíte kdo nebo co Renesmee je, pravděpodobně tato novinka pro vás představuje SPOILERY. Pokud se nechcete dozvědět informace ze čtvrté knihy, nečtěte dále. U ostatních, pokračujte. =)

 

Jak se mohla Bella zamilovat do Jacoba?

Jak se mohla Bella zamilovat do Jacoba?K napsání článku mě inspirovaly Vaše nenávistné komentáře u povídek na adresu Jacoba. Nemáte ho rádi, protože to je ten prašivý vlkodlak, který se snažil Edwardovi odloudit Bellu a ona se do něj nakonec opravdu zamilovala? Nechápete, jak je to možné? Třeba se Vaše zloba zmírní, když si přečtete, co si o tom myslí Stephenie Meyer...

+ doplněno o výsledky ankety

 

Test - Komu z Cullenových se podobáš?

Test - Komu z Cullenových se podobáš?Zase sem si potřebovala vybít svou ,,psycholigickou" náladu.. A je tu další test.. Tentokrát si zjistíte komu z Cullenů se nejvíc podobáte. :)

 

Test - Co jsi?

Test - Co jsi?Chcete si ověřit jaké bytosti se podobáte?

NEWS

Harry Potter nebo Edward Cullen?

Harry Potter nebo Edward Cullen?Který z nich je oblíbenější? Možná na to teď známe i odpověď... :)

 

Tým Bella nebo Tým Hermiona? Na čí straně jste?

Tým Bella nebo Tým Hermiona? Na čí straně jste?Bella je atraktivní. Hermiona je nešikovná. Ale fanoušci obou sérií (Twilight a Harry Potter) si vybírají spíš Hermionu než Bellu každý den. Proč?

Na filmovém blogu MTV se 20.srpna objevil článek týkající se volby mezi Hermionou a Bellou.

« Předchozí   3  4  5  6  7  8  9  10


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!