Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Síň slávy

EclipsePoster


Síň slávy

Tak to je brutus!!! 1. kapitola

Tak to je brutus!!! 1. kapitolaEsmé si z aukce donese vzácné zrcadlo, přímo sběratelský kousek. Baví se o tom s Bellou a ta se nabídne, že ho pověsí. Když tak po rozhovoru s ní učiní, dostane se do krutého zrcadlového světa, kde je všechno naopak. Ale co když se na druhé straně zrcadla odehrává přesně to samé a Bella z druhé strany se dostane tam, kam nemá? Přeji příjemné čtení. Vaše chloe.

Síň slávy

Upír na krku II - 1

Upír na krku II - 1Chtěli jste pokračování, dobře vám tak. Druhá série o přeslušně vychovaném a sedmdesát let izolovaném upírovi a současné praštěné středoškolačce právě startuje...

Síň slávy

Kapitoly ze života s dítětem: Poprvé

Kapitoly ze života s dítětem: Poprvé

Pokud si na mě ještě pamatujete, ráda bych vám představila svou novou povídku, která bude místy vtipná, místy vážná, místy sarkastická a místy násilná. Přesto je to jeden krátký příběh o Belle, jednom malém poloupírovi z rodu Cullenových a jeho bronzovlasém strýci.

Bella je požádána, aby dohlédla na novorozené poloupíře, ale jaký je její vztah k vřeštícím tvorečkům z pekel? A co se stane, když její samotářský způsob života naruší Edward? Mají ti dva naději na štěstí uprostřed plenek, dětského pláče a krve?

Síň slávy

Poslední vůle - Prolog

Poslední vůle - PrologPo delší době přicházím s novou povídkou. Snad se najde ještě někdo, kdo si na mě vzpomene a povídku si přečte. :)

Při otevírání poslední vůle Charlieho Swana se stane něco, co nikdo nečekal. Celý jeho majetek připadá jeho mladé vnučce Isabelle a nevlastnímu vnukovi Edwardovi. Ovšem má to jeden malý háček, celé dědictví je závislé na podmínce. Dva mladí lidé musí strávit rok života pod jednou střechou a společně hospodařit na ranči, který dědeček založil a vybudoval vlastníma rukama. Někdo by si pomyslel, že je to to nejmenší, ale pro Bellu a Edwarda je to ten nejhorší trest.

Síň slávy

Len jedno prianie

Len jedno prianieAni neviem, čo by som vám k tejto poviedke mala dopredu povedať. Asi len toľko, že vás čaká oddychovejšie čítanie a ja dúfam, že sa vám môj príbeh o zoznámení Edwarda a Belly - znova trochu inak - bude páčiť.

Prajem príjemné čítanie. :)

Síň slávy

Upír na krku 1

Upír na krku 1Bella. Tentokrát se chce z nálepky nešiky a tiché zakřiknuté dívky za každou cenu vymanit. A je pro to ochotná udělat skoro cokoliv. Ale kam to povede, když se jí to povede? Trocha legrace z tvůčí dílny Hanetky & MisaBells.

Síň slávy

Študentka - 1. kapitola

Študentka - 1. kapitola Bella študuje na Harvarde a chodí s tým najkrajším a najlepším mužom (profesorom), akého kedy spoznala. Neradno sa zahrávať s jej situáciou, keďže Edward sa začína správať naozaj zvláštne. Bella chce zistiť, čo sa deje s mužom, ktorého neprestajne miluje.

Príbeh, ktorý sa môže stať aj obyčajnému dievčaťu z malého mestečka, ako je práve Bella. Všetko vyzerá zvláštne, ale ako to vo vzťahu býva, všetci si prejdú svojou rozprávkou.

Síň slávy

Jak převychovat upíra Prolog + 1. kapitola

Jak převychovat upíra Prolog + 1. kapitolaSpike - jméno, které v upírech budí respekt. Ať už jde kamkoli, zůstává za ním spousta vyhaslých lidských životů a někdy i hromádka popela. Jenže tento obávaný nomád naráží na zvláštní upíří rodinu, jejíž chování ani vztahy mezi nimi mu nedávají smysl. Spíše ze zvědavosti se zapojuje do jejich života a zjišťuje, že role krále střední školy a lamače srdcí mu skvěle vyhovuje.
Cestu mu ale zkříží sedmnáctiletá Melanie, která má starostí nad hlavu. A co se stane, když si Spike umíní, že tuhle holku prostě dostane? Dokáže Mel odolávat jeho upířímu kouzlu?

Síň slávy

Velké holky nepláčou - 1. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Velké holky nepláčou - 1. kapitola

Tradičně Bella a Edward.
Netradičně malá Renesmé a alfa Jacob.
Poprvé dospělé téma.
Poprvé upozornění, že věkové omezení není jen žert.

Síň slávy

Ztráty a nálezy - prolog

Ztráty a nálezy - prologBella Swanová je nejšťastnější ženou na světě. Má práci, kterou miluje, snoubence, kterého miluje a brzo si ho má vzít. Stačí však jedna malá chvilka nepozornosti a všechno je pryč. Bella se vzpamatovává z tragické ztráty. Myslí si, že už nikdy nebude moc být šťastná s nikým jiným, jenže osud tomu chce jinak. Do Bellina života vstoupí fotograf, který opět všechno od základu změní a pomůže Belle najít to, o čem si myslela, že už dávno ztratila.

 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 16   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!