Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Soutěžní povídky » Ups! od AlenaCullen

Aro Potter


Ups! od AlenaCullen

Poviedka sa umiestnila na treťom mieste!

 

Gratulujeme!!!


Ups!


 


Bella:

Len dúfam, že Charlie ešte nie je doma. Ťažko by sa vysvetľovalo, že som prišla s Edwardom, keď som povedala, že idem za Jacobom. Už by som mu mala konečne povedať, že mám priateľa. Už s Edwardom chodím dlhšie, ale neviem ako to mám Charliemu povedať.

Poznám ho natoľko, aby som vedela, že niečo také pre mňa nie je prípustné. Mám ho rada a chápem, že sa o mňa bojí, ale neznášam slová ako Moja malá princezná alebo dievčatko. Už to vidím, ako by sa mu vyhrážal, že ho prestrelí služobnou zbraňou, keby mi niečo urobí.

„Páčil sa ti film?“ opýtal sa ma Edward a tým ma vyrušil z mojich myšlienok.

„Áno, páčil,“ odpovedala som pozitívne, aj keď sa mi skoro vôbec nepáčil a to som ho vyberala ja. Nudil ma a skoro som aj zaspala. A ani Edwardovi sa evidentne nepáčil,  jeho pohľad som celý čas cítila na mne. „A tebe sa páčil?“ podpichla som ho.

„Ja sa radšej pozerám na teba,“ povedal, krátko sa na mňa usmial a pohladil ma po nohách, ktoré som mala vyložené na palubnej doske. Zbožňujem ten úsmev v kombinácii s jeho krásnymi očami. Keď sa na mňa pozrie, tak prestávam dýchať.

„A ja sa rada pozerám na teba.“ Provokatívne  som mu položila ruku na stehno.

„Bella, šoférujem.“ Ja som ruku posunula vyššie, no on mi ju automaticky chytil a odsunul.

„Ale no. Nehovor mi, že sa nevieš sústrediť.“ Ruku som vrátila späť na pôvodné miesto. Napol hánky na rukách a silno stisol volant. Pousmiala som sa nad tým ako sa mu napínajú nohavice. Nič nehovoril, videla som na ňom ako sa snaží ovládať.  

Po chvíli som stiahla ruku a rozopla si kabátik. „Je mi teplo,“ povedala som, keď som zbadala Edwardov pohľad. Kabátik som hodila na zadné sedadlá a rozopla si ešte dva vrchné gombíky košele.

On je tak strašne sexy, keď šoféruje. On je vlastne sexy vždy. Kochala som sa pohľadom na neho. Čím dlhšie som sa na neho dívala tím som mala na neho väčšiu chuť.

Nahla som sa k nemu a šepla: „Chcem ťa.“

V tú chvíľu dupol na brzdu a letel von z auta. Otvoril dvere na mojej strane a doslova zo mňa trhal pás. Zobral ma na ruky a preniesol na zadné sedadlá, kde si ma stiahol na seba. Moja puzdrová sukňa zabraňovala tomu, aby som si mohla na neho poriadne sadnúť.  Edward mi ju vytiahol na bedrá a ja som sa až príliš pohodlne usadila... 

Pomaly mi rozopínal košeľu. Nenávidím, keď to robí, ale je to lepšie ako predtým, keď zo mňa trhal oblečenie a ja som si potom nemala čo obliecť. Dala som ruky za chrbát a rozopla krátky zips na sukni. Edward mi začal bozkávať prsia a rukou mi prechádzal po boku.

Sťahovala som mu bundu z rúk. Bolo to ťažké, lebo bol na mne nalepený.  Pochopil, čo chcem urobiť a sám zo seba stiahol bundu aj s tričkom. Ani neviem ako to urobil, ale sedačky boli sklopené a ja som ležala pod ním. Kľakol si na kolená a stiahol mi sukňu. Snažila som sa zo seba stiahnuť košeľu, ale nešlo mi to. Edwardova hlava sa stratila medzi mojimi stehnami. Ucítila som chladné bozky na vnútornej strane stehna. Sadla som si a konečne sa mi podarilo dať dole tú košeľu. Ostalo  na mne len spodné prádlo a samodržky.

„Si taká krásna,“ povedal a ústa mi vyplnil jazykom. Cítila som ako sa mi krv valí do líc. Ešte, že tu bola tma. Zatlačila som mu do hrude a on sa podvolil a pretočil sa. Bozkávala som ho od krku nižšie k hrudníku a po bruchu. Rozopla som gombík na jeho rifliach a pohladila ho. Tlmene zavrčal a znova sa na mňa prevalil.

Niečo naše auto osvetlilo. Podvihla som sa a videla som, že sa k nám blíži auto.

„Edward, ide auto,“ ozvala som sa šeptom. On to ignoroval a pokračoval v láskaní mojich pŕs. Veď len prejde. Zamotala som mu ruky do vlasov.

„Do riti,“ zasyčal Edward a rýchlo skočil na predné sedadlá. Och, nie, zastavuje pri nás auto. Čo teraz? Ja som tu vyzlečená! Natlačila som sa k boku auta, aby ma z policajného auta nebolo vidieť. Edward stiahol okienko. Dúfam, že to vybaví.

„Dobrý večer,“ pozdravil Edward diplomaticky. Bože, veď vie čítať myšlienky prečo si nevšimol, že k nám niekto miery?

„Dobrý, čo tu robíte?“ opýtal sa policajt. Och, nie, to je Charlie. Dúfam, že nepríde na to, že som tu ja.

„Máme tu s priateľkou súkromnú chvíľku.“ Viem si živo predstaviť ako si Charlie premeriava Edwardovu odhalenú hruď.

„Tu?“ opýtal sa prekvapene. „Z jednej strany vás zoberie vlak a z druhej na vás padne strom.“ Trochu som sa podvihla a pozrela sa von oknom. Naľavo boli koľajnice a na pravo husté zoskupenie stromov.

„Tak, to sa hádam nestane,“ zasmial sa Edward. Čo bolo na tejto situácií vtipné?

„Dúfam, že už má pätnásť,“ ozval sa Charlie nadradene. Rýchlo som si zobrala blúzku a snažila sa ju obliecť.

„Jasné, že už áno.“

„Tak ja nebudem rušiť, pokračujte.“ Táto veta mi z Charlieho úst prišla strašne komická. Čo by asi urobil, keby vie, že som to ja?

„Dovidenia,“ pozdravil slušne Edward a zavrel okienko. Vrátil sa ku mne. „To si mala vidieť ten jeho výraz tváre. A tie jeho myšlienky, ešte lepšie,“ hovoril a stále sa smial.

„Edward, ten...“ Nedopovedala som, lebo Edward sa mi vrhol na pery. Snažila som sa ho odtiahnuť, no nedal sa a silno sa na mňa pritláčal. „Edward, počkaj...“

„Ššt, Bella,“ šepkal mi do ucha a ja som sa podvolila. Veď mu to poviem, keď skončíme. Prevrátila som sa na neho a stiahla mu rifle.

XXX

Bolo to božské, ležala som na ňom a on ma hladkal po chrbte.

„Bella, ty ma raz zničíš,“ šepol  a pobozkal ma.

„Ja teba? To skôr ty mňa,“ zamručala som, keď sa odo mňa odtiahol.

Začala som si hľadať svoje oblečenie. No super! Podprsenka skončila na tri kusy. Od kedy spávam s Edwardom, tak si musím každý týždeň kúpiť aspoň dve nové. O pančuškách ani nehovorím. Edward sa už rýchlo poobliekal a sledoval ma.

„Mal by si sa krotiť, takto si za chvíľu nebudem mať, čo obliecť,“ sťažovala som sa, keď som sa obliekala naostro. „Táto bola moja obľúbená,“ urobila som z tváre smutného smajlíka.

„Pri mne oblečenie nepotrebuješ,“ povedal a prstami zas mieril pod moju košeľu. Už som bola oblečená. Edward zase zložil sedačky a vystúpil.

„Podáš mi, prosím, topánky?“ poprosila som, keď sa posadil za volant. Podal mi ich a ja som sa ponáhľala na predné sedadlo spolujazdca. Vonku bola zima a keďže som nemala pančušky, tak to stálo za to...

„Pekné zakončenia dňa.“ Lišiacky sa usmial a dupol na plyn. Nahla som sa dozadu pre kúsky podprsenky a pančušiek a schovala ich do kabelky. Oprela som si hlavu o sklo a zavrela oči.

Edward je taký dokonalý. Nemôžem uveriť, že sme spolu, a že máme taký krásny vzťah. Dnes ho predstavím Charliemu. Ó, nie, Charlie.  Dúfam, že ešte nebude doma. Edward vchádzal na príjazdovú cestu. Fú, to mi odľahlo. Charlie ešte nebol doma. Obaja sme vystúpili a Edward ma šiel odprevadiť k dverám.

„Edward, musím ti niečo povedal-“ začala som, no vtom sa zjavili diaľkové svetlá policajného auta. Charlie ani poriadne nezastavil a už otváral dvere.

„Bella, čo to má znamenať? Prečo sa s týmto tu držíš za ruky?“ vrieskal hádam aj na celé mesto.

„Tvoj otec?“ opýtal sa šeptom Edward. Bol dosť šokovaný.

„Edward, toto je môj ocko. Ocko, môj priateľ Edward.“

Charlie postupne od rozhorčenia striedal asi všetky farby.

Všetkým nám prítomným bolo jasné, že sme dnes na seba nenarazili prvý krát...

Upútal ma pohyb Charlieho ruky.

„Ocko, nechaj tú zbraň...“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ups! od AlenaCullen:

 1
2. shaina
13.06.2014 [16:45]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. beer
02.06.2014 [16:28]

beerTak toto by som zažiť naozaj nechcela Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!