Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Soutěžní povídky » Isabelluška od BloodMaryVoltury

Edward x Bella na louce - katyloveEd - nepovedený ale tak snaha byla =D


Isabelluška od BloodMaryVolturyTéma - Pohádka v duchu Stmívání

Článek je ponechán v původní podobě, bez oprav.

BloodMaryVoltury


Isabelluška

 

Za siedmimi morami, za siedmimi mestami, žilo jedno dievčatko menom Bella. Keď bola Bella malá, mamička jej umrela. Jej otec Charlie sa znovu oženil a za ženu si zobral Esmé Cullenovú, ktorá mala dve dcéry. Rosalie a Alice. Všetky tri boli veľmi namyslené po Belle chceli, aby za nich všetko robila.

Raz za strašnej búrky, Keď išiel Charlie zachrániť psa uviaznutého medzi skriňami, Charlieho zabil blesk.

Od vtedy už prešlo desať rokov. Dievčatá už majú sedemnásť A Rosalie aj Alice si už našli životné lásky. K Belle sa stále správajú bezočivo, akoby to bola ich slúžka. Ale ona sa stále nevzdáva nádeje, že sa raz zamiluje.

 

Bella:

 

Štvrtok, asi 20:00

Milí denníček!

Je mi strašne. Nie len že musím všetko robiť, ešte ma tyranyzujú aj škaredými slovami a nepríjemnými narážkami. Nikdy si nenájdem lásku, aj keď stále dúfam, neprestávam veriť, aj keď moja viera už pomaly hasne. Dá sa žiť v neustálej potupe, a v neustálemu trýzneniu? Mám len sedemnásť rokov. Stále musím pracovať v tom hlúpom starožitníctve. Och, chýba mi otec.

Tvoja Bella

 

Zaklapla som denníček, zamkla som ho a schovala medzi ponožky. Nikto ho nesmie nájsť, inak by som mala poriadny problém. Zapla som teda počítač a prihlásila som sa na pokec. Vošla som do miestnosti „bez lásky“. Na sklo som napísala:

Po láske túžim zúfalo a ticho,

moju nádej už odfúkol víchor.

Dúfala som, že mi niekto napíše. O chvíľo mi prišla rýchla pošta od akéhosi Edwarda16. V profile mal že má sedemnásť ale fotku nemal. Ale... čo tam po tom?

Ahoj, vieš krásne písať.

Ahoj. Ďakujem. Ako sa voláš?

Nemáš za čo. Edward. A ty?

Ja sa volám Isabella, ale Bella je krajšie.

Máš krásne meno... na ktorú školu chodíš?

Bývam vo Forkse takže na miestnu strednú.

Tam chodím aj ja. Ako to, že som ťa tam ešte nevidel?

Pretože na každej hodine sedím vzadu a potom sa ponáhľam domov.

Aha...

Poslala by si mi fotku? Aby som si ťa vedel lepšie predstaviť.

Tu som sa na chvíľu zastavila. Mám mu poslať fotku? Alebo nie?

Pod jednou podmienkou... Ty mi najskôr pošleš tú svoju.

Sotva som stlačila enter, už mi prišiel nejaký mail. Videla som, že je od neho, tak som ho ešte ani neotvárala. Rýchlo som mu poslala fotku z jedného plesu, na ktorý som smela ísť. Bola to vlastne len akási nudná slávnosť. Potom som otvorila tú jeho fotku. Takmer mi to vyrazilo dych. Vysoký chalan s medovými vlasmi, bielou pokožkou a neodolateľnými črtmi. To mám zas smolu. Takýmto chalanom ide len o jedno... Aj keď to dajú najavo už pri prvej správe. Ale tento je možno iný...

Si krásna.

Ty tiež.

Musíme sa stretnúť.

Ja neviem...

Prosíííííííííííííííííím.

Och, no dobre... a kde teda?

Pri škole... Vieš, kde je tá fontána, nie?

Jasne.

Zajtra ťa tam budem čakať.

Teším sa na teba.

Ja viac. Prosím, daj mi svoje telefónne číslo.

Potom sme si vymenili čísla a ja som išla so zvláštnym pocitom spať.

Ráno ma o siedej prišla zobudiť Esmé.

„Dobré ráno, Bella, je čas ísť do školy,“ predniesla. Nestačila som sa diviť. Prečo je zrazu tak milá? To by ma naozaj zaujímalo. Rozhiodla som sa to neriešiť a pripravila som sa na deň v škole. Okrem dnešného stretnutia sa nič výnimočné alebo zvláštne určite nestane. Dosť ma už prekvapila Esmé dnes ráno.

Po skončení školy som pomaly kráčala k fontáne. Sedel tam a keď ma zbadal, zakýval mi. Ja som sa len usmiala. Prišla som k fontáne a prisadla som si k nemu.

„Ahoj.“

„Ahoj. Už som sa bál, že neprídeš.“ Žiarivo sa na mňa usmial. Je naozaj krásny. Hm, o mne si to určite nemyslí.

„To by som neurobila.“ Odpovedala som.

„Pôjdeme niekam... trebárs do parku?“ opýtal sa ma s nádejou v hlase.

„Rada.“ Prudko som sa postavila. Milujem prechádzky parkom. Zrazu som uvidela vychádzať zo školy moje sestry aj s frajermi. Musíme odísť tak, aby nás nevideli. Neskoro, Alice si ma všimla. Vždy som mala pocit, že je jasnovidka.

„To sú tvoje sestry?“ pošepol mi Edward do ucha. Nemo som prikývla. „Tí chalani sú moji bratia, aj keď nevlastný.“ povzbudil ma. Pomaly sme teda prišli k nim.

„Ahaho, naša malá sestrička si našla frajera.“ Predniesla Rosalie afektovaným hlasom. Emmett do nej nenápadne štuchol nech sa krotí. Rosalie sa trochu namrzene ospravedlnila. Zdá sa, že majú na ne dobrý vplyv.

„Poďme všetci nakupovať!“ vypískla Alice. Rosalie sa na tvári zjavil úsmev a chalani stŕpli. Len jasom nechápala. Prečo sa moje sestry zrazu tak zmenili? Aprečo je Esmé zrazu taká milá?

„Bella, všetko ti vysvetlíme,“ potichu riekol Jasper. „Najlepšie bude, keď pôjdeme niekam, kde nás nikto nebude počuť.“ Všetci sme sa vybrali smerom k blízkemu lesu. Asi po desiatich minútach kráčania sme dorazili k miestu, kde sa dá opekať. Zastali sme a posadali si na okolité pníky

„Takže, dovoľ, aby som ti to vysvetlil,“ povedal Jasper potichu. Prikývla som.

„Keď zomrela tvoja mama, aj keď si to nepamätáš poriadne, obklopil ťa veľmi veľký smútok z jej straty. Bola si tak veľmi nešťastná, že sa okolo teba vytvorila akási bublina, ktorá ťa odrezávala od okolitého sveta. Všetko si vnímala inak. Tvoje myslenie sa zmenilo. Myslela si si, že Esmé je zlá macocha, a že sestry sú namyslené a nafúkané. To všetko spôsobil ten smútok z detstva. Určite sa divíš, prečo je zrazu všetko inak. Bella, medzi tebou a Edwardom sa vytvorilo tak silné puto, že to šťastie, veľké šťastie, vytlačilo smútok. A mali by sme ti povedať ešte jednu vec...“ váhavo sa pozrel na ostatných. „My sme upíri.“

To, čo doteraz povedal ma šokovalo. Ale to, čo povedal pred chvíľou, ma šokovalo ešte viac. Takže s Edwardom sme si súdený. Dotkla som sa jeho pokožky. Rukou mi prebehli elektrické impulzy. Okrem toho som cítila aj jeho fyzickú teplotu. Chlad. Pozrela som sa mu do očí. Ako isté zlato. Nemal by ich mať červené?

Aj ostatný mali zlaté oči.

„Aj my sa staneme... upírkami? A vlastne... prečo máte zlaté oči?“

„Určite sa stanete.“ pritakal Emmett. „Zlaté oči máme preto, lebo nepijeme ľudskú krv. Pijeme zvieraciu, inými slovami sme vegetariáni.“

„Aha. Naozaj nikto z vás nevie, prečo som bola až tak strašne smutná?“ opýtala som sa ich neveriacky. Všetci záporne zavrteli hlavami.

„Poďte už, Esmé sa o nás bude strachovať. Ináč, mám silné tušenie, že Esmé stretne Carlisea, upíra a že sa vezmú.“ Jasper sa na ňu pozrel.

„To niečo značí,“ povedal potichu, nechcel však povedať čo. Toto som naozaj nechápala.

„Ja a Jasper máme schopnosti, on dokáže cítiť tvoje emócie a ja dokážem čítať myšlienky. Tvoje však nie, neboj sa,“ pošepkal mi Edward. Tak teraz už chápem úplne všetko. Pomaly sme sa vybrali domov.

 

O jeden a pol roka

Bella:

Edward ma nedávno požiadal o ruku. Mali sme krásnu svadbu. Alice aj Rose sa už stali upírkami. Alice vie predpovedať budúcnosť, presne tak, ako to Jasper predpokladal. Edward stále odkladá moju premenu. Už ma to pomali vytáča do nepríčetnosti ale včera mi povedal, že dnes má pre mňa prekvapenie.

Čakala som ho v izbe na posteli. Vošiel do izby. V rukách nič neniesol. Prisadol si ku mne a povedal mi:

„Teraz ti splním to, čo si veľmi chcela.“ A pomaly sa perami priblížil ku môjmu krku. Zatvorila som oči.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Isabelluška od BloodMaryVoltury:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!