Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Filmy » Rozbřesk

Veľký výber


NEWS

Breaking Dawn část II. - Teaser Trailer

Breaking Dawn část II. - Teaser TrailerPatnáctisekundová ochutnávka traileru na druhou část Rozbřesku. Celý trailer je očekáván 26. března.

NEWS

První ukázka z BD: Part 2!

První ukázka z BD: Part 2!K příležitosti vydání Blu-ray disku v Americe, se objevila i menší ukázka z BD: Part 2. :)

NEWS

Datum vydání traileru k BD: Part 2!

Datum vydání traileru k BD: Part 2!Tak kdy? Kdy to bude? :P :D

NEWS

DVD bonus - „Domácí video” ze svatby

DVD bonus - „Domácí video” ze svatbyJedním z bonusů na DVD Breaking Dawn: Part 1 je i „domácí video” ze svatby. Jako kdyby někdo z rodiny všechno dění natáčel. Můžeme v něm vidět plno nových přípitků, gratulací a sladkých scén Belly a Edwarda.

NEWS

Breaking Dawn - Bloopers & bits!

Breaking Dawn - Bloopers & bits!Dvě bonusová videa z DVD Breaking Dawn.

NEWS

Jak se vyráběla Bellina figurína pro Breaking Dawn I. část?

Jak se vyráběla Bellina figurína pro Breaking Dawn I. část?Našla jsem nějaké fotografie Belliny vyhublé figuríny a její výroby.

NEWS

Svadobné bábiky

Svadobné bábikyPri hľadaní nových obrázkov som narazila na tieto fotky bábik. Čo na ne poviete?

NEWS

Breaking Dawn premiéra v LA

Breaking Dawn premiéra v LADňa 14. 11. 2011 sa v LA konala slávnostná premiéra Breaking Dawn Part 1. Tentokrát prekvapivo na čiernom koberci. Tu je malý výber fotografíí. Musím uznať, že malá Mackenzie je naozaj zlatá.

NEWS

Breaking Dawn stills from EW

Breaking Dawn stills from EWDalší salva Breaking dawn stillů z EW. :)

NEWS

Breaking dawn stills

Breaking dawn stillsPremiéra je za dverami a máme tu ďalšie stilly Breaking Dawn.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 16   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!