Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Filmy » Rozbřesk

Dakota


NEWS

Nové fotky z Breaking Dawn

Nové fotky z Breaking DawnSummit Entertainment zveřejnil další fotky z Breaking Dawn.

NEWS

Nová promo fotka Alice k BD

Nová promo fotka Alice k BDObjavila sa nová fotka Alice Cullen z Breaking Dawn. Podľa mňa je nádherná, čo myslíte? :)

NEWS

Nový plakát k Breaking Dawn

Nový plakát k Breaking DawnNový plakát k první části Breaking Dawn se dnes objevil v internetovém světě.

NEWS

Kalendář k předobjednání

Oficiální kalendář k Breaking dawn lze zakoupit na internetu.

NEWS

Nový still z BD

Nový still z BDObjavila sa nová fotka z Breaking dawn v Entertainment Weekly.
EDIT: Boli pridané ďalšie fotky.

NEWS

Premiéra BD na Slovensku je presunutá

Premiéra BD na Slovensku je presunutáSkvelá správa pre Slovákov, premiéra BD je presunutá o týždeň skôr.

NEWS

Ďalšie nové promo fotky k BD

Ďalšie nové promo fotky k BDObjavili sa nové promo fotky Rose, Emmetta, Esme a Belly a Edwarda spolu.

NEWS

Ďalšie promo fotky

Ďalšie promo fotkyĎalšie promo fotky s citátmi z filmu.

NEWS

Promo fotky

Promo fotky Promo fotky k Breaking Dawn, ktoré boli "odhalené" na Comic-Cone.

NEWS

Klip z Rozbřesku

Klip z RozbřeskuVšichni se těšíme na Rozbřesk! O tom žádná! A já narazila na klip z filmu, který byl natočen na ComicConu.

« Předchozí  1 ... 5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15 ... 16   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!