Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Filmy » Nový měsíc


NEWS

Volturiovi!

Volturiovi!Nové fotky Volturiových!

NEWS

Promo a fotky z filmu

Promo a fotky z filmuNěkteré proma a fotky tu možná byli, ale jiný určitě ne. Co třeba topící se Bella, Jacob šplhajjíc po domu, pološílený Edward, Jacobovo a Belly polibek..:) Jane a další...

NEWS

Seznamte se, Voltuirovi

Seznamte se, VoltuiroviObjevila jsem tuto fotku s Volturiovými. Vypadá dost dobře, ale jde z nich strach :D Zvláště z Marcuse ...

NEWS

Novinky

NovinkyNovinky : BooBoo Stewart and Julia Jones,Dakota Fanning, Alice, Stephenie Meyer a písnička z New Moon traileru - Meet Jacob Black a pár dalších.

NEWS

New Moon DVD

New Moon DVDNový měsíc ještě nebyl ani v kinech a my už známe datum vydání DVD! !!! AKTUALIZOVÁNO !!!

NEWS

Další dvě videa NM o víkendu!

Další dvě videa NM o víkendu!Dalších dvou klipů z Nového měsíce se dočkáme už tento víkend.

NEWS

New Moon Official Full Trailer - Už brzy! :)

New Moon Official Full Trailer - Už brzy! :)Kdo říkal, že se dočkáme full traileru na New Moon až v Srpnu, měl pravdu.

NEWS

New moon - video s novými i starými foto

New moon - video s novými i starými fotoPozrite si toto video... sú tam nové ale aj staré foto z new moonu...celkom pekné... a hlavne si pozorne prezrite fotku kde emmet drží jaspera a je tam aj Alice:D na tej som sa teda super nasmiala:D tak príjemné pozeranie:)

NEWS

Shrnutí - New moonu :)

Shrnutí - New moonu :)Takové menší shrnutí toho čeho se dočkáme v New Moonu + o nových hercích hrající vlkodlaky + o odchodu Rachel a jejím nahrazení.

Článek by: OkinQua

NEWS

Nové fotky z New Moon

Nové fotky z New MoonNa internetu jsem objevila, naprosto skvělé fotky z Nového měsíce. Myslím, že vetšinu jste asi určitě ještě neviděli. Podle mě jsou opravdu náherné! :-)

« Předchozí  1 ... 2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12 ... 18   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!