Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Rubrika 15+

Bella


 

Koniec? Nie, iba začiatok - 5. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

„Je vám niečo, slečna?" spýta sa a pohľadom mi zamieri niekam oveľa hlbšie, ako sú oči. Zažmurkám. Po tých urážkách na moju osobu od Cullena som dávno zabudla ako na mňa muži reagujú. Pozdvihnem sa a poskytnem mu bohatý pohľad do môjho výstrihu. „Možno..."
Edwardov pohľad a také malé prekvapenie. Príjemné čítanie.

 

Nechtěná 12. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Nechtěná 12. kapitolaTrochu se nám to zvrtne.

 

Nechtěná 11. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Nechtěná 11. kapitolaJak víkend u Cullenových asi dopadne? Příjemné čtení. Eviie :)

 

Love in Volterra 9. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Aro plánuje pro Cristinu něco speciálního. Co, to si budete muset přečíst. :)

 

Nechtěná 9. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Nechtěná 9. kapitolaJaká bude návštěva baru?

 

Nechtěná 2. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Nechtěná 2. kapitolaTak, druhá kapitolka. :) Stěhování!

 

Všetko tip-top, pán Cullen III.

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Všetko tip-top, pán Cullen III.Ostávajú posledné dva dni do svadby a situácia je naozaj vypätá. Lenže osud je vrtkavý a my musíme myslieť na to, že aj keď to tak nevyzerá, hru lásky nikdy nerozohrajú len dvaja hráči...

 

A Member of Guard - 9. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

A Member of Guard - 9. kapitolaOsobní setkání s Lermontovem nebude pro Ethel nijak milé.

 

Odraziť sa od dna - 7. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Odraziť sa od dna - 7. kapitolaJacobovi sa našťastie podarilo prekonať to najhoršie a ostal nažive. Rozhodne sa ostať po Marynom boku. Nechce ju opustiť ani na chvíľu, ale neodkladné povinnosti ich predsa len na nejaký čas znova rozdelia. Čo bude toto odlúčenie pre nich znamenať?
Vo chvíli, keď Mary počíta doslova posledné minúty pred Jakeovým návratom, sa nemilosrdne pripomenie jej minulosť...

 

Srdcová královna - 11. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Srdcová královna - 11. kapitolaKapitola jedenáctá.
Přeji příjemné počtení, Kimberly. ♥

« Předchozí  1 ... 2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12 ... 145   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!