Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Rubrika 15+

Já a Game of Thrones


 

Co kdyby - 6. díl

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Co kdyby - 6. dílVečeře s Damonem a Edwardem.

 

Sama

Nedoporučujeme číst do 15 let.

SamaUpírka se schopností ovlivňovat ostatní ve svém okolí vyprovokuje boj o moc a jejím nepřítel není nikdo jiný, než právě Volturiovi.
Ti, jako symbol své moci, jí vezmou dceru a nutí jí žít ve Volteře. Dívčin život však není jednoduchý, je dcerou nepřítele a není upír. Pro všechny je jiná a hlavně - na všechno je sama.

Omezení udávám pouze pro klid mé duše, jelikož někteří aktéři si úplně nevidí do pusy.

 

Zakázaná Zóna - 2. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Zakázaná Zóna - 2. kapitolaVšetko sa komplikuje. Isabellu postihuje jedna trauma za druhou. Aké sú jej pocity z tejto traumy? Ako sa s tým vysporiada?

 

Láska jako nepřítel - 9. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Láska jako nepřítel - 9. kapitolaV dnešní kapitole se Volturiovi vydali na cestu do Rumunska, aby definitivně zlikvidovali Stefana s Vladimirem. Cestou Caius přemýšlí nad zákony, které během své vlády vytvořili, aby tak chrálini upíří existenci před lidmi - s vývojem lidské rasy vcelku rychle odhalili jaké potencionální nebezpečí pro ně může v budoucnu představovat.

P.S. Přikládám omezení hlavně kvůli nevybíravému slovníku několika hrdinů.

 

Nevěsta na úprku 5. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Nevěsta na úprku 5. kapitolaBellu čeká velký den, ale ne vše probíhá právě idylicky. Také proto si nakonec uvědomí, že se chystá udělat obrovskou chybu. Zdá se, že její den je tím navždy zničený, ale co když zdání klame a je pravda, co se říká? Aneb, když se jedny dveře zavřou, jiné se otevírají... Vítejte u poslední části této povídky. Přeji příjemné a snad i fajn počtení, které mi od vás vyslouží komentář o tom, jak se vám zakončení a vůbec celá povídka líbila. Vaše chloe.

 

Stalo sa to. Vadí mi to? Nie!

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Ako sa Jane stala upírom? Aké boli jej prvé hodiny?
(Vlastná verzia)
15+ (násilná smrť)

 

Prvotřídní zabiják - 11. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Prvotřídní zabiják - 11. kapitola„Neohrozíš ji,“ pokývala jsem hlavou. „Ne když se to povede!“ Proč to jenom nechápeš?! Je to důležité!
„To mi ty nezaručíš,“ vyplivnul a odběhl pryč.

 

Svatba podle Jacoba

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Svatba podle Jacoba„Ten kretén!“ slyšela jsem ještě otce, který si právě přečetl mé myšlenky. A rozběhl se za mnou.
„Ten kretén!“ zopakovala Alice. Neviděla sice budoucnost Jacoba, ale viděla, kam jedu a proč.
Ten kretén je můj snoubenec... Tak by se mohli trošku mírnit. I když... Dnes byl vážně kretén.

Omezení je nastaveno kvůli nevybíravým slovníkům některých aktérů.

 

Stratený živel - 28. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Stratený živel - 28. kapitolaDívali sa na mňa dve zvláštne jantárové oči, ktoré mali blízko k zlatej farbe. V momente mi bolo jasné, s čím mám tú česť.

 

Jestli mě miluješ, proč umírám? - Bonus č. 1

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Jestli mě miluješ, proč umírám? - Bonus č. 1Takže - na přání jedné ze čtenářek jsem se rozhodla dopsat k této povídce ještě pár bonusů. Tím hlavním je asi ten, ve kterém se Aro rozhodne začít s experimenty na lidských ženách.
Snad se tedy tato povídka bude líbit.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 145   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!