Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Schůzka nad postelí aneb Oni se snad nedohodnou...

edwardův pokoj 2


Schůzka nad postelí aneb Oni se snad nedohodnou...Pod vlivem léků, plakátů s Jasperem nad postelí, mp3 přehrávače, ve kterém jsem měla nahranou audio knihu Harry Potter a vězeň z Azkabanu, a před pár okamžiky dokončené kresby Patche z knihy Zavržený vznikl v polospánku tenhle úchylný sen, který jsem se rozhodla vydat jako parodii.
Doufám, že se pobavíte.
Vaše Shire

Vůbec nechápu, co měl ten sen znamenat, jelikož si sny nikdy nepamatuji, až na tenhle, který ze začátku není až tak vtipný, ale když se dostanete dál, možná se stejně jako já upřímně zasmějete.

Bylo 3. dubna 2011, asi jedna hodina ráno, když jsem konečně začala usínat…

Poryv větru zamával závěsem a já se víc zachumlala do peřiny. Znovu jsem se otřásla a najednou, jako kdybych se vznášela u stropu, viděla jsem sama sebe - zachumlanou v peřině. Protřela jsem si oči, když se v mém malém pokoji začaly objevovat čtyři siluety. Jedna začala nabírat určitější obrysy a já si potřela oči (já u stropu, ne já spící). Po chvíli jsem jasně poznala Jaspera. Další se zapotácela a posadila se do plastového křesílka na druhé straně pokoje a za chvíli jsem v přítmí pokoje uviděla jeho ošoupaný hábit, nezdravě propadlé tváře a bledou kůži. Blízko něj začala nabírat podobu i třetí silueta, ale jelikož ke mně stál zády, nepoznala jsem, o koho jde. Poslední už také nabral podobu a ostatní si přeměřil černýma očima, do kterých mu padaly stejně černé vlasy, a pohrdlivě se pousmál. V následujícím okamžiku jsem si uvědomila, že má na sobě jen černé džiny. Jasper si ho přeměřil zuřivým pohledem: „Nádivo, co si to o sobě myslíš? Takhle se předvádět... Mohl sis to triko rovnou nechat."

On jen pousmál: „Takhle mě nakreslila, takhle se objevím…“

V tu chvíli se ke mně otočil na okamžik zády a já si všimla dvou černých jizev téměř přes celá záda. Byl to Patch.

Dosud nepoznaná osoba se otočila a vzala z mého nočního stolku zbytek čokolády. Potom se znovu otočil a hodil čokoládu do rohu s křeslem: „Chytej, Remusi, bude ti líp..."

Nebyla jsem o moc chytřejší, ale jméno Remus mi jistě mělo něco říct. Chvíli potom se z rohu ozvalo: „Díky, Siriusi..."
Konečně jsem pochopila. Sirius Black a Remus Lupin. Faktem je, že jsem ale absolutně nechápala, proč jsou ti čtyři v mém pokoji.

Jasper a Patchem na sebe házeli vražedné pohledy. Otevřeným oknem se do mého pokoje dostal poryv větru a moje spící já se rozklepalo, až mi peřina spadla na zem.

Patch se po dece natáhl a chtěl mé spící já přikrýt, ale Jasper ho praštil přes ruku, sebral mu deku a zavrčel: „Nemáš ty už náhodou holku?"

„A nejseš ty podle tohohle šťastně ženatej?" Smál se v rohu Sirius a hodil po něm (můj) výtisk Zatmění.

Z rohu se vynořil Lupin, vyškubl zaskočenému Jazzovi mou deku a hodlal mě přikrýt, ale Jasper se najednou ozval: „Nejsi na tohle už trochu starej?"

Z rohu se znovu ozval smích: „To říká nejmladší major texaské kavalerie z Americké občanské války?"

Patch se začal nehorázně chechtat, ale hlas z rohu ho zamrazil: „A nejsou tu andělé už od počátku věků?"

Jasper s Patchem se začali přetahovat o mou peřinu. Vypadalo to dost bledě - peřina by to nemusela přežít. Najednou se ale zarazili, protože se v pokoji začala formovat další postava.

„Jestli to takhle půjde dál, tak vám tu umrzne," řekla nově příchozí postava tónem, který velmi připomínal Dr. House, a pajdavým krokem vyšla ze dveří.

Sirius odstrčil Jaspera od postele a vyškubl Patchovi deku. „Jelikož od tebe jde zima, měl by ses někam přesunout," oznámil Jazzovi věcně.

Jaspera to opravdu naštvalo: „A nejsi ty už náhodou mrtvej?" zavrčel na Siriuse.

Lupin mu zamával před očima mým mp3 přehrávačem: „Podle tohohle je ještě naživu a na útěku, a jestli už viděla nebo slyšela i Fénixův řád, tak si třeba jeho smrt nepřipustí..."

Náhle se znovu otevřely dveře a s hlasitým „Whupupupu!" se do mého pokoje vřítil podivný kraboidní tvor Dr. Zoidberg.

„Nebojte, jsem doktor!" A začal zkoumat tep všech v místnosti. Zastavil se u Jazze: „Mám pro vás špatnou zprávu, jste mrtvý..."

Potom uhryzl kus mé peřiny a zmizel.

Všichni se na sebe překvapeně zadívali pohledem: „Co to jako bylo?"

„Zajímalo by mě, co se jí zdá," nadhodil Patch.

Jasper obrátil oči v sloup: „Kdyby tu byl můj nevlastní bratr, tak by ti to řekl přesně..."

S poryvem větru se v pokoji objevil Edward. „Co se jí zdá, ti klidně řeknu," a usmál se.

„Zrovna škrtí Draca Malfoye, teď se Draco změnil v Luciuse Malfoye, teď se mu trochu změnily rysy v obličeji a ona teď škrtí Caia Volturi, znova změna... Teď škrtí Patchovu bejvalku a teď..." Zalapal po dechu. „Ne! Mě ne!!!"

Potom zmizel.

Přestala jsem vnímat, co se děje, a víc už si z toho podivného snu nepamatuju. Když jsem se probudila, měla jsem oslintanou peřinu, čokoláda z nočního stolku zmizela, mp3 byla úplně jinde, než jsem ji večer nechala a můj výtisk Zatmění se válel na zemi...

 



Doufám, že k téhle úchylnosti necháte nějaké komentáře, a že se mi povedlo vás rozesmát :) .

 

Vaše Shire


 

Mé další parodie ►►► Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Schůzka nad postelí aneb Oni se snad nedohodnou...:

 1 2   Další »
15. ffgfdaws
23.08.2017 [19:57]

Dobrej sen libí se mi to Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. Nový čtenář
21.09.2014 [12:08]

Tak tohle je perfektní a doufám že budeš mít ještě podobné sny :D

14.07.2014 [17:22]

venaCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.06.2012 [14:12]

dcvstwilightČtu to potřetí a pořád toho nelituju! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.06.2012 [1:25]

AfroditaAliceCullenNo tím koncem, jsi mě spíše malinko vystrašila, ale jinak to bylo něco!!
Patche miluju a od tý doby, co jsem přečetla Zavrženého, tak se mi o něm taky několikrát zdálo, ale takto ještě ne.. Emoticon Emoticon
Doufám, že dneska budu mít taky takové sny, ale mě by stačil jen Patch, Edward a Damon... no možná ještě Stefan, Kaname-seipan a Kalona, ale to si musím ještě nechat projít hlavou. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

P.S.:Nenapíšeš další takovej sen? Je to totiž úlítle, bláznivě super!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. Tere3ska
23.05.2012 [20:24]

já si svoje sny taky nepamatuju, ale tenhle bych si pamatovala moc ráda ňuf! Emoticon Emoticon Emoticon

01.05.2012 [3:15]

VampiresLovePrej "Jste mrtvý." Nemůžu Emoticon. Tenhle sen je dokonalost sama Emoticon. Whupupupu já se loučím Emoticon.

10.04.2012 [15:08]

navratilovaverusaWow, ta takovej sen chci taky :D¨¨ Emoticon Emoticon

14.10.2011 [19:40]

SaDiabloJá jsem se pořádně zasmála hned na začátku u čokolády, to bylo velmi chutné. Emoticon A bylo to zajímavé, vlastně mi je teď upřímně jedno, jestli se ti to zdálo takto, jestli sis něco dozdobila podle svého, jestli bylo pravdivé probuzení..., protože to bylo skvěle čtivé, ne dlouhé, prostě tak akorát. Líbilo se mi to. Emoticon

6.
Smazat | Upravit | 14.10.2011 [19:28]

Zavrženého jsem četla, HP taky, dívám se na House Emoticon Emoticon Emoticon a tohle mě naprosto dostalo. Bylo to víc než perfektní. Bylo to moooc perfektní. Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!