Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Cullens Diary - 1. zápis - Mám doma hlemýždě (Jasper)

AshKel1


Cullens Diary - 1. zápis - Mám doma hlemýždě (Jasper)1. zápis z deníku rodiny Cullenových. Název zápisu nese jméno - Mám doma hlemýždě a píše jej Jasper. Jednoho dne si domů přinese hlemýždě, ale rodina se mu jen posmívá. Jasper je rozhodnutý jim ukázat, jak vypadá šnečí farma!

 


Drahý deníčku,

dnes jsem byl na lovu v lese a neuvěříš mi, co jsem viděl! Hlemýždě! Včera byla vichřice a pršelo, takže šneci vylezli. Doteď jsem neviděl tak obrovského hlemýždě. Měl ulitu velkou jako broskev, akorát byla hnědá a žlutá. Byl hrozně slizký a měl tykadla. No a na těch tykadlech měl oči! Zajímalo by mě, jestli mají taky šneci krev.

„Jazzi, lásko,“ přiřítila se ke mně Alice a vlepila mi pusu.

„Co děláš? Málem jsem Lojzu upustil!“ zvýšil jsem hlas, protože mi málem vyrazila skleničku s Lojzíkem! Ještě by mu ublížila.

„S kým?“ zeptala se a já jí ukázal skleničku s Lojzou. „Fuj! Co to sakra je?“ zaječela.

„Ona to tak nemyslela, Lojzí,“ začal jsem utěšovat svého hlemýždě, protože se ho to určitě dotklo!

„Jestli teď bude mít Lojza psychické problémy, tak mu zajistíš psychiatra, jasné?“ řekl jsem jí a ukázal na ní prstem.

„Jo? Neříkej! A jaké by měl mít problémy?“ založila si ruce na prsou a zvedla obočí.

„Hele nech si ten sarkasmus, jo? Potřebuju, aby byl plodný! Přece nebude bezdětný!“

„Chudák... Jak že se ten slizoun jmenuje?“ zeptala se.

„Jmenuje se Lojza a není to žádný slizoun!“ zacpal jsem rukou otvory ve skleničce, aby to Lojzík nemohl slyšet.

„Bože, Jazzi! Zdá se mi, že víc než ten šnek, potřebuješ psychiatra ty,“ řekla, otočila se a už byla pryč.

„To si ještě vyřídíme!“ zakřičel jsem za ní do domu, ale to už ostatní členové rodiny nevydrželi a váleli se na zemi v křečích.

„A vy se nesmějte! Koukejte mi pro Lojzu radši sehnat nějakou pořádnou samičku!“ ukázal jsem na ně a odešel do pokoje. Ten jejich smích se další dvě hodiny nedal přeslechnout. Emmetta to nepustilo ani večer a dělal si ze mě i z Lojzíka srandu! No počkej!

„Hele, Jazzi, já si taky seženu Lojzu a dají si závody, bereš?“ dělal si Emmett srandu.

„Lojzík vám to natře!“ řekl jsem mu.

„Už se Lojzíka bojím!“

„Nech si tu ironii, Emmette, a radši si najdi pořádného šneka!“

Byl večer a pršelo. Byla to ideální příležitost na lov šneků. Oblékl jsem si nepromokavou bundu, gumové kalhoty, holínky, vzal jsem si sítku, klobouk a mohl jsem vyrazit.

„Proboha! Jazzi? Jsi v pořádku?“ zeptala se Rosalie, když jsem sešel do obýváku.

„Jasně že není. Vždyť se na něj podívej,“ utahoval si ze mě už i Carlisle.

„Vyměnil mě! On mě vyměnil za ty slizké potvory!“ ječela Alice.

„Co blbneš, Jaspere?“ ptal se Edward a pak se zhroutil k zemi v křečích.

„Můj syn je cvok!“ vyšla Esme z kuchyně a upustila skleničku s krví.

„Jé, co děláš Jazzi?“ přišla Bella.

„No konečně někdo, kdo jeví alespoň trochu zájem,“ postěžoval jsem si a dal se do vyprávění.

„Páni! Můžu taky?“ zeptala se Bella se zájmem, když jsem jí celý příběh převyprávěl.

„Bello? Nechceš si jít se mnou číst knihu?“ zeptal se ji Edward ve snaze odvést ji ode mě.

„Co blázníš? Vždyť šnečí farma je úžasný nápad!“ nadšeně Bella zatleskala a přidala se ke mně.

„Zhroutil se mi svět!“ zanaříkal Edward. Alice k němu přišla a chlácholivě ho poplácala po rameni.

„Vítej v mém světě,“ prohlásila Alice a podala si s Edwardem ruku.

Šli jsme lesem a najednou jsem objevil hromadu šneků.

„Hele, koukej,“ řekl jsem Belle a ukázal na hlemýždě.

„Jů, vezmeme jen ty velké,“ otevřela skleničku a hned jich tam několik nacpala. Já jsem otevřel skleničku taky, ale bral jsem jen ty tmavé.

„Proč bereš jen ty tmavé?“ zeptala se.

„Jsou hezčí,“ odpověděl jsem jí.

Když jsme měli skleničky naplněné, vyrazili jsme domů. Jen co jsme vstoupili do dveří, byla v obýváku celá rodina.

„Ježiši, už zase šneci do sbírky,“ ozvala se jako první Rosalie.

„Nezblázni se. Oni ti nic neudělají,“ prskala na ni Bella.

„Jestli se mi dostanou do pokoje, tak si mě oba dva nepřejte!“ pohrozila, pohodila vlasy a odešla. Emmett jako věrný psík hned ťapkal za ní.

Došel jsem s Bellou v patách do pokoje, kde na posteli ležela Alice.

„Jazzi, že to není to, co si myslím?“ zeptala se.

„Co myslíš, že to je?“

„Další Lojzové?“ tipovala.

„Jasně!“ zajásal jsem a vysypal šneky na noviny.

„Ty se budeš jmenovat Pepa,“ řekl jsem a udělal šnekovi na ulitě žlutou tečku, abych ho poznal.

„Ty budeš Minnie, ty Františka, a ty budeš Alice,“ značkoval jsem šneky dál.

„Děláš si ze mě srandu? Tys pojmenoval po mě šneka? Zbláznil ses? Tady já nebudu,“ řekla, vzala postel, prorvala ji dveřmi a odkráčela.

„Rose? Můžu bydlet u tebe? S tím cvokem já nebudu ani jednu minutu!“ zakřičela do domu tak, abych to slyšel.

„Jasně že můžeš,“ odpověděla jí Rosalie.

A takhle to pokračovalo další dva týdny. Já jsem měl pokoj jen pro sebe a své hlemýždí přátele a Alice bydlela u Rose. Jen by mě zajímalo, co na to říkal Emmett. Bella mi chodila se šneky pomáhat a ani jsem se nenadál a šnečci měli mladé.

„To je ale překvapení,“ zaradoval jsem se.

„Bello? Mají děti,“ zavolal jsem.

„Vážně? To je skvělé,“ zatleskala.

Šnečci se rozmnožovali dál a dál, až jsem měl opravdovou šnečí farmu! Nikdo, kromě Alice, se šneky neměl problém do té doby, než mi jich pár uteklo. A když říkám pár, myslím tím zhruba tři sta až pět set šnečků.

„Jaspere!“ zaječela hystericky Rosalie, chytla mě za ucho a táhla až k ní do pokoje.

„Co to má znamenat? Řekla jsem ti, že jestli ti slizouni utečou, že půjdou z domu! Takže je koukej spakovat a ať jsou do večera v lese!“

„To mi nemůžeš udělat,“ řekl jsem.

„Vsaď se, že můžu!“ řekla a odešla. Posbíral jsem všechny šneky a dál je zpátky. Pak jsem běžel za Esme a Carlislem, kteří nedělali zrovna moc pěkné věci.

„Mamíí, tatíí! Rosalie mi chce vyhodit mojí šnečí farmu!“ stěžoval jsem si, zatímco se Esme kryla peřinou a Carlisle se mezitím zdekoval do koupelny.

„Vždyť ti neutekli, ne?“ zeptala se.

„No... já... utekli,“ řekl jsem opatrně.

„Do večera ať jsou z domu! Všichni!“ zavelela, jen co uslyšela, že utekli.

Tak jsem se rozloučil se svou šnečí farmou i Lojzíkem a večer jsem je vypustil do lesa. Od té doby Rosalie kontroluje pokoj, jestli tam nemá šneky, Emmett i Edward se válí po zemi, jen když si na mého Lojzíka vzpomenout, u Alice mám deset let utrum, Esme s Carlislem se od té doby zamykají a Bella se pokouší najít Františku v lese.

S láskou, Jasper.

 


 

 

Prosím o Vaše názory, abych věděla, jestli mám pokračovat. :) Děkuji.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cullens Diary - 1. zápis - Mám doma hlemýždě (Jasper):

 1
1. lol jen vtip
06.12.2011 [15:33]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!