Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vybrané první díly


 

Měsíční záře - část 1

Měsíční záře - část 1Tohle je první část, snad se bude líbit, no.. děj se teprve rozběhne (i když ještě sama netuším, jak budu pokračovat ^^)

 

Cesta, kterou kráčím 1

Cesta, kterou kráčím 1Tak a máme tu první dílek příběhu. Obávám se, že to bude jako u většiny příběhů, takže, taková okecávačka. Tak doufám, že to pořád neodsuzujete.

 

Cesta osudu 1. část

Tohle je moje první povídka, snad se bude líbit...

Síň slávy

Za svitu luny - úvod

Za svitu luny - úvodAhoj, moc mě zaujaly vaše povídky, tak jsem se rozhodla přidat něco z vlastní tvorby, vzala jsem to trochu z jiného pojetí, ale nebojte časem se k souvislosti s Twilight pročtete... Doufám, že se vám to bude libit ;oD a dík za komenty.

 

Věčný život - 1. kapitola

Věčný život - 1. kapitola1. kapitolka mé povídky. Navazuje na Nový měsíc, když Edward opustí Bellu. Zatím je to hodně shodné s knihou, ale nebojte se. Hned další kapitolka je od knihy celkem dost vzdálená.:D

 

Do 18 rokov neprístupné

Do 18 rokov neprístupnéErotikuš dvojkapitolovka :-P

 

Věčný život- Prolog

Věčný život- PrologVe velkém množství krásných povídek zkouším své štěstí s mou novou povídkou Věčný život. Je to moje první povídka, tak prosím nebuďte na mne moc tvrdí x). Dnes je to jen prolog, proto je to tak krátké.

 

Cesta, po které kráčím - Recenze

Cesta, po které kráčím - RecenzeTak tady je trochu netradiční příběh. No, spíše prvně recenze. Doufám, že tento příběh neodsoudíte hned ze začátku, čili z této recenze. Tak, doufejme, že se vám to bude líbit.

 

Jen upír miluje navždy-1.

Jen upír miluje navždy-1.Rozhodla jsem se napsat novou povídku. Opravdu se mi stýskalo po psaní FF příběhů o Belle a Edwardovi, takže je jasné, že v téhle se ti dva objeví :-) Snad ji budete číst a komentovat jako Cítila jsem naději, která mimochodem samozřejmě ještě není u konce :-) Ovšem musím prozradit, že malá změna od předlohy Stephenie tady bude... ale to poznáte už po téhle první kapitole - doufám :-)

 

Nový svět

Nový světTak jsem neodolala a do té změti úžasných povídek si taky dovoluji jednu přidat. Snad se bude líbit.

« Předchozí  1 ... 211  212  213  214  215  216  217  218    Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!