Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Herci » Všechno nejlepší, Petere!


Všechno nejlepší, Petere! Dnes slaví své dvaačtyřicáté narozeniny představitel Carlislea Cullena Peter Facinelli. Přejeme mu všechno nejlepší!

Pojďme se spolu podívat, jaké další role, kromě naší ságy Stmívání, tento úžasný a pohledný herec ztvárnil.

1. The Damned

V tomto filmu si Peter zahrál hlavního hrdinu jménem David. Ten se svou manželkou a dcerou jede na krátkou dovolenou do Kolumbie, kde v tamním městě bydlí jeho sestra Gina. Na půli cesty havaruje s přáteli a všichni se rozhodnou požádat o pomoc staršího pána, který bydlí ve spustošeném hotelu nedaleko místa havárie. Ale v suterénu je uvězněna duše „CARNIFEX*.

2. Mrazák

 

Při narozeninové oslavě dojde k únosu oslavence Roberta Saunderse. Probírá se v chladícím boxu, kde potkává dalšího člověka – policistu. Po obvinění Ledové krásky mu dochází, že došlo k omylu a on se ničím neprovinil. Chybějící článek hádanky může doplnit jen policista. Napětí a strach jsou čím dál tím silnější… 

 

3. Walter 

 

Walter je jako kontrolor lístků v místním multikině. Když mu bylo deset let, uzavřel dohodu s Bohem a díky tomu může určovat lidem jejich posmrtný život. Musí dennodenně zápasit se svou starostlivou matkou, nepříjemným kolegou a s vlastní stydlivostí před kolegyní, dokud se neobjeví Greg, který ho přesvědčí, aby se zamyslel nad budoucností a smyslem svého života. 

 

4. American Odyssey 

V tomto filmu si zahrál Petera Druckera, který je bývalým právníkem. Ten žije v New Yorku a nyní pracuje na smlouvě pro společnost, která financuje teroristy. 

Seržantka Odelle Ballard, matka, vojačka, manželka a jediná žena v jednotce, objeví počítačový soubor. Tento soubor naznačuje, že přední americká společnost dodává finance teroristické skupině, proti které bojují. Než stačí někomu něco říct, její jednotku napadnou americké speciální jednotky; Odelle jediná přežije.

 

5. The Absinthe Drinkers 

Blíží se 90. léta 19. století a do Paříže přijíždí mladá malířka. Její snaha o prosazení se je komplikována faktem, že malířskou scénu ovládají muži. Současně vzniká známá umělecká skupina, která hledá inspiraci v lahvích s absintem. 

 

Ještě jednou přejeme všechno nejlepší! 

 

Zdroje: 

http://www.csfd.cz/ (text)

www.google.cz (obrázky) 

http://www.serialzone.cz/ (film American Odyssey) 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Všechno nejlepší, Petere! :

 1
1. lisa12398
25.02.2016 [12:11]

Líbí se mi jeho filmy nevím co bych bez nich dělala :)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!