Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Vášnivá čtenářka 1. část

Twilight nálepka


Vášnivá čtenářka 1. částVe škole probírají fantasy literaturu a Bella se začte do jedné z knih. Znáte to? Knížky, povídky, časopisy… To je fuk. Když se prostě do něčeho ponoříme, je velmi těžké s tím přestat. Nespíte ani nejíte a mezi jednotlivými díly/kapitolami máte absťáky. Myslím, že tohle známe úplně všechny. A pokud ne, tak asi nejste tak vášniví čtenáři… Bohužel, ale i bohudík. Příjemné čtení přeje chloe.

Vášnivá čtenářka 1. část

„Závěrem dnešní hodiny bych vám chtěl připomenout, že fantasy literatura tu byla vždy. Ať už formou komiksu, či chcete-li grafických novel, nebo v knižní formě. Dalo by se říci, že i pohádky jsou jakousi folklórně předávanou formou fantasy žánru. I když právě v těchto letech prožívá nebývalý vzestup. Pravděpodobně je to touhou teenagerů uniknout před stále rychlejší nutností dospívání a celkově uspěchanější dobou. Avšak právě na toto téma by mě zajímaly vaše názory. Nemusíte se stát žádným skalním fanouškem tohoto žánru ani vám neřeknu konkrétní titul, na který byste se měli zaměřit, ale chci po vás, abyste si jednu takovou knihu vybrali, přečetli a v eseji ji uvedli jako konkrétní příklad tohoto žánru. A tím bych dnešní hodinu ukončil. Na tuto esej máte jeden měsíc. Sám jsem zvědav, s čím přijdete,“ dokončil svoji přednášku pan Berty a začal si sklízet své papíry ze stolu.

Otráveně jsem se obrátila na Jess, která právě vášnivě diskutovala s Angelou o nějaké knize.

„No vážně, Bells. Není to úžasný, že letos probíráme i tento žánr? Já osobně fantasy miluju a ani nevím, kterou z toho množství knih si mám pro tu esej vybrat.“

„Je to vážně těžká volba,“ souhlasila Angela.

„Oh. No, a máš nějakou, kterou bys mi doporučila a nechceš o ní psát?“ zeptala jsem se.

„Vždyť ti říkám, že chci psát absolutně o všech, ne?“

„Bells, já vím, co by tě mohlo bavit. Jmenuje se to Vampýrská akademie. Právě jsem ji dočetla a asi budu psát o Evernight, tak jestli chceš, tak ti ji půjčím,“ nabídla se Angela.

„Jo, tak jo,“ řekla jsem nepřítomně a přemýšlela, proč bych zrovna já měla číst nějaké bláboly o upírech, když mám doma svého vlastního nefalšovaného a sexy upíra?

„Angelo, co to děláš? Co když o ní budu chtít psát já?“ zhrozila se Jess.

„Vždyť je to jedno. Můžete mít stejnou knihu. Jde tam o srovnání a pohled na věc. Ten se u vás dvou bude jistě lišit,“ odpálkovala ji stylově Angela a začala se přehrabovat v tašce.

Netrvalo dlouho a podala mi knížku s červenou lesklou obálkou.

„Tak dík,“ poděkovala jsem a zastrčila si ji do batohu.

Angličtina byla moje poslední hodina a jelikož je slunečný den, mám se s Edwardem sejít až doma. Už se ho nemůžu dočkat, protože mi každá minuta bez něj připadá přímo nekonečně dlouhá…

***

„Ahoj, právě jsem dorazila domů. Myslela jsem, že tu na mě budeš čekat, ale nikde tě nevidím,“ postěžovala jsem si mírně do svého mobilního telefonu.

„Víš, rád bych, ale musím jít s Emmettem na lov. Slibuji, že se uvidíme zítra,“ omlouval se mi Edward.

„Ach, tak,“ povzdechla jsem si a skousla si ret. „Tak jo, ale bude se mi stýskat.“

„Mně taky.“

„Tak ti přeji úspěšný lov a snad narazíš na nějakou hodně šťavnatou pumu.“

Jo, snad,“ poznamenal a bylo jasné, že jsem ho pobavila.

„Tak zatím.“

Ahoj a, Bello?“ zadržel mě ještě.

„Ano, Edwarde?“

Žádné hlouposti,“ varoval mě.

„Neboj. Zůstanu doma a budu si číst.“ Protočila jsem nad jeho starostlivostí oči a kmitla pohledem na knihu, kterou jsem po svém příchodu domů vylovila z batohu a položila na noční stolek.

„Miluju tě,“ řekl ještě.

„Já tebe taky,“ řekla jsem s úsměvem a hovor ukončila.

Odložila jsem mobil na stůl a vydala se zkontrolovat dům, zda není potřeba něco uklidit nebo přerovnat, ale všechno bylo v naprostém pořádku. Proto mi také nezbývalo nic jiného, než se přeci jen pustit do čtení té Vampýrské akademie.

Ach jo. Měla jsem si vybrat něco jiného. Takhle u toho budu myslet jen na to, že tu Edward není se mnou. To prostě není fér…

Rezignovaně jsem se zabalila do deky a spolu s knížkou usedla do houpacího křesla v rohu svého pokoje. Alespoň jsem si tak mohla připadat o něco klidněji, protože jsem věděla, jak rád v něm Edward sedává.

Přečetla jsem první stranu.

Přečetla jsem druhou stranu.

Vzápětí hned desátou a dvacátou…

Ta knížka byla naprosto boží! Nedokázala jsem přestat číst. Naprosto mě to pohltilo. Brala jsem si ji s sebou dokonce i na záchod, abych ji nemusela ani na minutu odložit.

Bylo to naprosto šílené. Ještě nikdy mě nic takhle moc nezaujalo…

„Bells, ty nejdeš do školy?“ otázal se Charlie.

„Cože?“ Zmateně vzhlédla od knížky.

„No, co koukáš? Škola volá.“

„Ale vždyť…“ Byla jsem zmatená. Vždyť teprve před chvíli jsem začala číst tu knížku a…

„Neříkej, že jsi tu takhle seděla celou noc,“ zabrumlal nesouhlasně Charlie.

A sakra!

„No, vlastně asi jo…“ Ale, jak je tohle možný?

„Víš co? Obleč se. Radši tě odvezu. Takhle nevyspalou tě řídit nenechám.“

„Jasně,“ žblebtla jsem a běžela se do koupelny upravit.

***

Když jsem se převlékla do čistého oblečení, vyšla jsem spolu s tátou před dům až k autu. Usedla jsem na sedadlo spolujezdce a opět vytáhla knížku.

Zbývalo mi už jen pár stránek a já chtěla vědět, jak to s Rose dopadne.

***

„Tak už si vystup. Jsme tady,“ upozornil mě.

„Aha. No vidíš.“ Zase jsem si toho kvůli čtení nevšimla…

Posbírala jsem si věci, rozloučila se s ním a s nosem zabořeným do knížky kráčela ke škole.

„Bello! Bello!“ volal kdosi, ale já jsem do toho příběhu byla tak zažraná, že jsem vůbec nereagovala.

„No, ona snad dělá, že nás nezná,“ rozčilovala se Alice a vytrhla mi knihu z rukou.

„Hej!“ ohradila jsem se naštvaně. Pak jsem si ale uvědomila, o koho se jedná a vzpamatovala jsem se.

„Co to proboha čteš? Vampýrská akademie? Co je to za slovo, vampýr,“ nechápala.

„To je můj úkol do angličtiny a náhodou je to docela super,“ zastávala jsem se knihy.

„Nedivím se, že si to myslíš právě ty,“ zamumlala jen a stále zkoumala knižní obálku.

„Ty tím něco naznačuješ?“ dožadovala jsem se vysvětlení uraženě.

„Ne, vůbec,“ odpověděla ledabyle a knihu mi zase vrátila.

„Kde je vůbec Edward?“

„Za tebou,“ zašeptal.

„A-ahoj.“ Otočila jsem se k němu s úsměvem a krátce ho líbla na tvář. Přeci jen jsme byli na půdě školy. I když, to by mi v životě nezabránilo v tom z něj všechno strhat. Jo, až tak sexy tenhle můj upírek byl…

„Doprovodím tě do učebny, chceš?“ nabídl se.

„No jasně,“ souhlasila jsem s nadšením a nechala se doprovodit až k učebně trigonometrie.

Bylo mi líto, že jsem s ním neměla společnou hodinou, ale na druhé straně jsem se alespoň mohla věnovat té knížce. Zbývala mi už poslední kapitola...

Zcela výjimečně jsem se posadila co nejdál od profesora, pod lavicí rozevřela knihu a četla a četla, až jsem ji nakonec dočetla…

„Cože? To bylo jako všechno?“ vyjekla jsem na celou učebnu.

„Máte snad nějaké připomínky týkající se našeho tématu, slečno Swanová?“ zeptal se profesor.

„Ehm, ne,“ zamumlala jsem a sklonila hlavu celá rudá.

„Tak prosím nevyrušujte,“ požádal mě, ale já už ho zase nevnímala…

Já chci víc! Chci, aby padoucha dopadli, protože tohle byl pěkně blbej konec! 

Takhle jsem se v duchu rozčilovala celý zbytek hodiny...

***

„Jess,“ odchytla jsem si ji na chodbě o přestávce.

„Ano, Bello? Ježiš, ty vypadáš. Spala jsi v noci vůbec? Máš hrozné kruhy pod očima…“ starala se.

„To víš, že jsem spala,“ zapírala jsem. „Ale chtěla jsem se tě zeptat na tu knihu. Tys ji četla, že jo?“

„Jasně, každý ji četl.“

„Bezva, protože mně moc není jasný ten konec. Přijde mi to nedořešené a…“

„To bude asi tím, že ti Angela půjčila jen první díl,“ oznámila mi.

„První díl,“ zopakovala jsem zmateně.

„Jo, je to celá řada. Celkem asi šest knih, to nevíš?“ divila se.

„Aha, a máš je?“ zajímala jsem se.

„Ne, ale ve školní knihovně je mít budou. Tak se tam zastav.“

„To je fakt skvělý nápad. Díky, Jess,“ pochválila jsem ji a obrátila se k odchodu.

„Kam to jdeš? Teď přece máme mít…“

„No, do knihovny, kam jinam,“ zavolala jsem za sebou, aniž bych zpomalila.

***

„Dobrý den. Ráda bych si půjčila všechny díly Vampýrské akademie od Richelle Mead,“ požádala jsem místní knihovnici.

„Jistě, hned vám je přinesu,“ řekla a poodešla od pultíku, po kterém jsem si nervózně poklepávala prsty.

„Tak, tady to máte.“

Přistrčila jsem jí čtenářskou průkazku, nechala knihy odčipovat a už jsem si je rvala do brašny, která rázem dosti ztěžkla, ale co na tom. Hlavně že mám, co jsem chtěla.

***

Odpoledne jsem ležela na posteli a blížila se k závěru druhého dílu, když mi zazvonil telefon. Byl to Edward. Už zase.

Přejela jsem prsty po dotykovém displeji a hovor přijala.

„Nazdar, Edwarde.“

Nazdar? Proč to říkáš tak otráveně?“ zeptal se zmateně.

„No, víš, já si právě čtu a…“

Chceš říct, že tě ruším?“ otázal se.

„Tak trochu,“ připustila jsem.

Aha. No, já jen, jestli by sis nechtěla někam vyrazit,“ lákal mě.

„Ani ne. Musím si toho ještě spoustu přečíst.“ Kmitla jsem pohledem na vyskládané knihy na svém psacím stole.

Nepřeháníš to trochu s tím čtením?“ strachoval se.

„Ne, baví mě to. Navíc je to úkol do angličtiny a já chci dostat dobrou známku,“ vymlouvala jsem se.

„No, tak dobře. Uvidíme se zítra?“ chtěl vědět.

„Jasně, tak zatím.“ Rychle jsem ukončila hovor a vrátila zpět ke knize.

Bylo to úžasné a mnohem víc vzrušující než první díl. Jaké asi budou ty další?

Pokračování příště...


Moc děkuji za doopravy a samozřejmě budu štěstím bez sebe, pokud mi věnujete nějaký ten komentář.

Mám dotaz. Poznal jste se někdo??? Já tutově. :-D

Vaše chloe xoxoxo 

 


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vášnivá čtenářka 1. část:

 1 2   Další »
16. Melody
22.11.2017 [18:20]

:D "Nazdar Edwarde" mě odrovnalo.

15. Jane Cullen
28.09.2016 [15:41]

Je to super, celá já, až na to, že... Jsem poněkud na vyšší literární úrovni. Kam se Vampýří akademie rabe na Upíry z Chicaga!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.01.2015 [17:18]

VictoriaCullenZa prvé, chcem chodiť do školy, kde by mali Upírsku akadémiu v knižnici na sklade. Emoticon Emoticon A za druhé, áno, spoznala. Keď čítam tak ani nejem, nespím, nemám žiadny kontakt so svetom (ak je kniha skutočne dobrá), pretože to nepotrebujem. Jediné, čo potrebujem v tom okamihu je zistiť, ako sa kniha skončí. Takže si to perfektne vystihla!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. Yzis
15.11.2014 [9:55]

YzisKlasický výjev extrémní knihomolky, kterY je tak extrémní, až je nereálný. Ale jinak se mi to líbí a budu se těšit na další. :)

06.11.2014 [20:25]

Domulenkapovedene ale kratke,treba se vic rozepises.jinak jen dal zajimame pokracovani. zapojis dotoho vic VA???bylo by zajimave kdyby tyty dva svety fungovaly realne spolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. Johnna
01.11.2014 [14:15]

JohnnaMyslím, že námět by nebyl špatný, ale děj mi přišel hrozně urychlený a dialogy někdy... nudné, nijaké. Knihy jsem nečetla, ale dokážu si to takhle představit, jen si myslím, že ses mohla zmínit o nějakém tom spánkvém deficitu, já bych usla hned v tom autě. Emoticon Přišlo mi to, žes to chtěla co nejrychleji zvládnout, chtělo by to víc opisovat situaci. Třeba tomu vtipu když začala vyřvávat jsem se vůbec nezasmála, hlavně proto, že to bylo nešikovně zformulované. Emoticon
Doufám, že se nebojíš kritiky. Emoticon

10. elline
01.11.2014 [9:13]

Není to špatné :) Bella je zažraná do knížky o upírech, a proto si nevšímá reálného světa s nimi. Myslím, že námět je pojatý zdařile, těším se co se s toho vyvine Emoticon Emoticon

24.10.2014 [11:17]

AliceCullen999Ohohohohoh =DDD Doufám, že mě učitelka v IVT nenachytá, ale ten koment jsem prostě musela napsat =D
Celá já =D akorát že naše knihovna není tak zásobována, takže sem měla nos v telefonu =D Já sem teda měla prázky, takže to zase nebyl takovej problém =D Stačil mi týden =D To už se mě mamka ptala, co to tam dělám, jestli si s někým esemeskuju nebo co =DDD
VA je jedna z nejlepších knížek, ale ten film se mi nelíbil no -,- Nicméně bych si chtěla napsat FF na VA + TS, to by bylo zajímavé... =D Těším se na další =D
Btw: vím, že teď nic nekomentuju, chloe, ale nefunguje mi pc a jediný den, kdy se sem dostanu je pátek a to jsem omezována učitelkou kontrolující naše monitory, tak... =D =/

8. Anett
24.10.2014 [8:40]

Přesně jako já..:D Všech 6 dílu jsem přečetla během 5 dní..:D Tu serii miluju..:D

7. Ace
22.10.2014 [23:51]

AceAhoj, suprové! VA jsem četla - první tři díle jsem zhltla za tři dny! Ale další díly jsem nečetla do dnes, přiliš mi nudné...

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!