Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Válka a proč?

Bella a Renesmee


Válka a proč?Moje první-úplně první jednorázovka.Tak snad se vám bude líbit a uvítám jakékoliv komenty.Budu ráda za kladné ohlasy,ale i za kritiku díky které bych se mohla ponaučit a případně vylepšit psaní.Hezké čtení=)

Slunce krásně svítilo a lehký letní vánek si pohrával se stébly zelené trávy. Ona stála uprostřed té krásné louky a vzpomínala. Vzpomínala na své světlo ve tmě, které tolik milovala. Milovala ho tolik, že byla ochotna dát za něj svůj vlastní život. Avšak osud tomu chtěl jinak a ona tu teď stojí živá a zdravá, ale úplně prázdná. Přišla o všechno…Úplně o všechno.

Přišla o svou lásku i svého nejlepšího přítele Jacoba a to vše kvůli jedné hloupé válce. Kvůli hloupé válce mezi upíry a vlkodlaky. Ten den bylo zamračeno a chladno a v celé osadě vlkodlaků bylo cítit hrozné napětí, které by se dalo krájet. Jejich smysly jim říkali, že se chystá něco velkého.

Na druhé straně mezi upíry panovala podobná nálada, ale u nich všichni věděli, co se chystá. Měli přijet upíří králové z Itálie v čele s Arem. Aro, byl dlouholetý přítel Carlislea, ale nikdy se nesmířil s tím, že má tak velikou rodinu, která za každého maléru drží pospolu. A nikdy se mu nelíbilo, i to že má Carlisle tak nadané děti. Aro, vždy při každé návštěvě přemýšlel, jak je dostat do své gardy. Ale nikdy neuspěl a to zanechávalo šrámy na jeho egu. V ten den kdy se měla návštěva konat měla Bella nakázáno zůstat doma, aby její vůně nelákala tu skupinu upírů, kteří se neživí krví zvířat. Edward chvíli před tím než měli hosté dorazit doběhl na vytyčenou hranici mezi upíry a vlkodlaky, aby  vlkům dal vědět, co se bude dít a aby byli v pohotovosti.

Arova garda se zdržela celý den a vše se obešlo bez problémů. Po dlouhém loučení Aro, sdělil Carlisleovi, že si dojdou na lov. Nikdo nebyl proti jen je upozornily, ať se vyhýbají Forks. Poté se opět rozloučily a všichni se spokojeně rozdělili. U Cullenů už panovala uvolněná nálada, a tak Edward volal Belle, ať přijede. Když položil telefon všiml si své sestry Alice, která opět dostala vizi. Zkoumal v její mysli stopy po tom, co jí tolik rozrušilo, ale to co našel ho uvedlo v šok. Její vize zobrazovala Cullenovi a Volturiovi na půdě vlkodlaků. La Push a pak nic… To znamená jediné… Volturiovi šli lovit mezi vlky.

Nebyl čas se rozhodovat, Edward stihl zanechat Belle vzkaz a už běželi na pomoc Jacobovi a jeho smečce. Když doběhli na místo zhrozily se, co se tu stalo. Polovička smečky byla vysáta do poslední kapky a poslední kdo bojoval s gardou byl velký rudohnědý vlk a jeden šedivý. Jednoznačně Jacob a Quil. Všichni se rozhodli pomoct alespoň jim. Edward se právě rozbíhal, když v tom ho někdo srazil k zemi a začal ho trhat na kusy. Demetri…  Nedalo se nic jiného dělat. Buď bojovat nebo odejít. Vše rozhodl Carlisle, když spatřil, že jeho synovi už není pomoci. Byl to boj na život a smrt mezi dlouholetými přáteli. Boj se táhnul dvě noci a pořád bylo spousta síly na rozdávání, ale jako první padli Cullenovi a zbylí vlci.Bohužel jediný kdo to přežil z La Pushské smečky byl Quil. Jacob se bránil do posledních sil, ale proti daru Jane byl slabý. Snažila se celá rodina, ale nebylo to nic platné. Vzdali to. Rozutekli se do lesů a spěchali domů. Tento boj je připravil o tři členy. O život rukou italské gardy přišli Edward, Jasper a Esme.

Celá rodina trpěla a cítila velkou bolest, každý z nich něco ztratil, ale nikdo nevěděl  kdo to řekne Belle, která při tomto boji přišla o víc než lásku.

Mezi tím vším co se stalo, seděla Bella uprostřed obývacího pokoje u Cullenů a čekala… čekala, až vejde do dveří a ona ho bude moc obejmout. Čekala už celou věčnost a nic se nedělo… Už začínala být zoufalá a slzy jí nestíhaly stékat po tvářích.

Najednou se otevřely dveře a mezi nimi stály ty tváře, které si přála tolik vidět, ale nemohla najít tu, po které tolik toužila. Než jí stihla dojít souvislost mezi tím, co vidí a co se asi stalo, už u ní byla Alice a pevně jí svírala. Teď to Belle došlo, nevidí Jaspera ani Esme, došlo jí, že už neuvidí ani Edwarda. Už neuvidí člověka, kterého miluje víc než cokoli na celém světě. Přišla o něj, přišla o lásku jako Alice a jako Carlisle. Ona, ale ztratila smysl celého svého bytí.

NIKDO:

Lidi a ostatní živočichové se ptají, proč existují války. A proč při válkách musí umírat ti nejlepší a nejdražší… Na tyto otázky vám, ale nikdo nedá odpovědi. A tak tu ta dívka stojí a kouká do slunce. Slunce ji lechtá po tvářích a ona pláče. Znovu a znovu pláče pro svou lásku, kterou ztratila kvůli bezdůvodné válce způsobenou žárlivostí. Ale ona se pomstí…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Válka a proč?:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!