Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Už nemám proč žít

Kaku


Už nemám proč žítEdward odešel. Bella se s tím pomalu vyrovnává. Hodně jí pomáhá vlkodlačí přítel Jacob. Je tu ale jeden problém. Victoria.

Zafoukal vítr a já se otřásla zimou. Jacob si toho všiml a objal mě kolem ramen. Hned mi bylo tepleji.

„Je ti zima,‟ konstatoval Jake.

„Ochladilo se, už se tu procházíme docela dlouho,‟ řekla jsem. Jake se na mě usmál a já mu s trochou námahy úsměv oplatila. Pořád jsem nebyla schopná se jen tak usmívat. Já vím, že už je to skoro půl roku, ale já se z toho ještě úplně nedostala. Ale už se s tím, s Jacobovou pomocí, začínám pomalu vyrovnávat. S tím že odešel. Je pryč a už se nevrátí. Ale nikdy to nebude, jako by neexistoval, nikdy na něj nezapomenu. Nezapomenu na jeho krásný úsměv, na jeho slova jak mě miluje, i když vím, že to nebyla pravda, přesto nikdy nezapomenu. Do očí se mi začaly drát slzy, jako pokaždé, když si na něj vzpomenu. Vzpomínky na něj jsou moc bolestivé, ale já nechci zapomenout. Za tu bolest ty krásné vzpomínky stojí. Ale nechám si to na doma, nechci se tady teď rozbrečet před Jakem. Zatřásla jsem hlavou, abych na něj přestala myslet a potlačila jsem slzy.

„Jestli je ti velká zima, můžeme se už vrátit,‟ nabídl mi Jake, ale z jeho hlasu bylo poznat, že se mu domů ještě moc nechce.

„To není potřeba, už je mi tepleji,‟ uklidnila jsem ho a přitom se podívala na jeho horkou ruku, kterou měl položenou kolem mých ramen. Pokračovali jsme dál v naší procházce lesem.

 

* * *

 

Došli na malou louku. Cítila jsem, jak se Jacobova ruka náhle napnula. Vzhlédla jsem k jeho obličeji a viděla jsem, že se dívá někam do lesa. Zadívala jsem se stejným směrem, ale nic jsem neviděla.

„Musíme odsud!‟ křikl a otočil se na mě.

„Proč? Co se děje?‟ zeptala jsem se nechápavě.

„Upír,‟ zavrčel a chtěl mě zvednout do náruče a odnést, ale už bylo pozdě. Stála tam, pár metrů od nás. Vyděšeně jsem ji pozorovala a nedokázala se pohnout.

„Victoria,‟ zašeptala jsem. Jacob se rozeběhl proti ní a za skoku se přeměnil na vlka.

„Ne!‟ vykřikla jsem a chtěla jsem ho zastavit, aby se mu něco nestalo, ale bylo pozdě. Obrovský rudohnědý vlk už zápasil s rudovlasou upírkou, která mě přišla zabít. Tohle není jeho boj, ona přišla pro mě. Vyděšeně jsem pozorovala ten výjev před sebou. Pak se všechno seběhlo tak rychle. Jacob se skácel k zemi a z lesa vyběhli tři další vlci, kteří strhli Victorii k zemi a roztrhali ji na kusy. Rozeběhla jsem se k rudohnědému vlkovi, který stále ležel na zemi bez pohnutí.

„Jakeu! Co je ti?‟ křičela jsem a klekla si vedle něj. Země byla mokrá a já jsem cítila, jak se ta vlhkost vsakuje do mých kalhot, ale to mě nezajímalo. Jacob se stále nehýbal. Zadívala jsem se mu do očí. Jeho velké černé oči se pomalu zavřely. Smutné zavytí tří vlků proťalo ticho. Čokoládově zbarvený vlk strčil do Jacobova těla čumákem a žalostně zakňučel. Po tvářích mi začaly stékat slzy. Tohle je moje vina. Kousla ho. Jake umřel kvůli mně. Zabořila jsem obličej do Jacobova kožichu a vzlykala. Nevnímala jsem, co se děje kolem mě, jenom jsem plakala. Na nic víc jsem neměla sílu. Jake zemřel a to kvůli mně.

 

* * *

 

Rozhlédla jsem se po místnosti, kde jsem ležela na pohovce. Byla jsem u Emily doma. Matně jsem si vybavovala, jak mě sem Sam odnesl. Před očima jsem měla pořád jeden a ten stejný výjev. Jacobovo nehybné tělo ležící uprostřed louky. Zabila ho. Victoria ho zabila místo mě. Po tvářích mi znovu tekly proudy slz. Emily, která zrovna něco míchala u plotny, se na mě soucitně zadívala a já se rozvzlykala ještě víc. Soucitné pohledy bylo to poslední, co jsem teď potřebovala. Rychle jsem vyběhla z jejího domku, chtěla jsem být sama.


* * *


Po chvíli jsem doběhla na pláž. Oči už mě bolely od neustálého pláče. Všechno mi ho připomínalo. Rozeběhla jsem se do lesa. Chtěla jsem utéct, ale před bolestí se utéct nedá. Běžela jsem neznámo kam. Najednou jsem o něco zakopla a skácela se k zemi. Posadila jsem se do mokré trávy a poddala se pláči. Ani jsem si nevšimla, že začalo pršet. Zvedla jsem hlavu k obloze a pozorovala ty malé kapičky vody. Až teď jsem si všimla, že sedím na kraji útesu. Postavila jsem se a zadívala se dolů na vodu. Představila jsem si, jak by to bylo uklidňující, zbavit se bolesti ze ztráty Jacoba a Edwarda. Oba jsem je milovala a ani jeden se mi už nevrátí.

Po tváři mi stekla poslední slza a já jsem se bezmyšlenkovitě vrhla dolů…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Už nemám proč žít:

 1
10.06.2012 [19:51]

Misha05 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.02.2012 [16:34]

AnnieSMoc se ti to povedlo, je to smutné, ale krásné! Emoticon Emoticon Emoticon

01.02.2012 [16:08]

Lucie7skvělé

01.02.2012 [15:41]

Emoticon Emoticon Emoticon To je opravdu nádhera...a je to smutné :´(

1. AnysP
01.02.2012 [15:24]

pani tak tohle je opravdu smutny, vazne moc ale zase je to opravdu krasny!

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!