Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Tři slova

Alice a Jasper


Tři slova„Máme pro vás novinku, ale to až doma,“ smál se Jacob. Podívala jsem se na Edwarda, ale ten jen zavrtěl hlavou. Naskládali jsme se do Alicina porche a Carlisleova mercedesu a odjeli domů. Jasně, porche a mercedes. Hlavně nenápadně. Doma jsme jim pomohli s kufry a zasedli do obýváku. Nevěděla jsem, jestli se mám těšit nebo ne.

A je to tady. Den D. Nessie se vdává a Jacob se žení. Ještě před pár lety to byla má malá holčička. Ale už je dospělá, takže si může dělat co chce, i když jsme s Edwardem proti. Je úchvatná. Aby taky nebyla, když svatbu připravovala Alice. Strašně mi to připomíná ten den, co jsem se vdala za Edwarda. Na den, od kterého jsem Cullenová.

Tati, nepouštěj mě,“ prosila Nessie.

Neboj, holčičko, nepustím,“ ujišťoval ji. V tu chvíli Edward otevřel ohromné dveře a spolu s Nessie vstoupili na červený koberec. Já mezitím upírskou rychlostí přeběhla sál a posadila se. Edward s Ness došli k Jacobovi a Edward vložil Nessiinu ruku do té Jacobovy. Oba se na sebe usmáli a Edward si sedl vedle mě. Oddávající tam říkal různé hlouposti, až nakonec řekl to nejhlavnější.

Táži se vás, Jacobe Blacku, bere si zde přítomnou Renesmee Carlie Cullenovou za svou právoplatnou ženu a budete ji milovat ve zdraví i nemoci, v bohatství i chudobě, dokud vás smrt nerozdělí?“

Ano!“

Táži se vás, Renesmee Carlie Cullenová, berete si zde přítomného Jacoba Blacka za svého právoplatného muže a budete ho milovat ve zdraví i nemoci, v bohatství i chudobě, dokud vás smrt nerozdělí?“

Ano!“

Prohlašuji vás, za muže a ženu. Vyměňte si prstýnky a dejte si první, novomanželský polibek.“ Oddávající zavřel nějakou knihu a odešel. Mezitím Jacob nasadil Nessie prstýnek a ona jemu. Jacob Nessie sundal závoj a políbil ji. Stáli tam asi pět minut a nakonec si Emmett odkašlal.

Co je?“ koukli se na smějícího Emmetta. Teď přišlo takové to objímání, gratulování a tak dále...

Gratuluji, holčičko, Jacobe!“ objal ji Edward a Jacoba poplácal po rameni. Teď jsem byla na řadě já. Přistoupila jsem k Ness blíž, podívala jsem se jí do očí a pronesla:

Doufám, že jsi šťastná. Moc vám to přeju.“ Ani nevím, kde se ve mně vzalo to říct, ale řekla jsem to.

Jacobe, jsi pro Nessie ten nejlepší. Buď na ni hodný,“ objala jsem ho a nakonec také Nessie. Super, teď hostina. Lidské jídlo. Pamatuji si, jak na naší svatbě si vzal Edward kousek dortu. Jak to byla dobrá podívaná. Upír jedl dort. Hlavně, že mu chutnal – samozřejmě, že to je ironie. A teď si to zopakuje. Tedy, my všichni si to zopakujem. Sedla jsem si s Edwardem vedle Nessie. Škoda, že tu není Billy, určitě by byl na něj hrdý.

Tak, jste spokojení?“ zasmál se Edward.

Ani náhodou, když patřím do rodiny upírů,“ řekl naoko naštvaně Jacob, ale nakonec jsme se všichni rozesmáli. No ovšem. Upíři, vlkodlaci a poloupír pod jednou střechou, kdo to kdy viděl.

Kolem páté večer vše skončilo a Jacob s Nessie právě nastupovali do letadla směr Rio. Na ostrově Esmé byli na líbánkách všichni z rodiny, tak proč ne oni? Jen dofám, že z toho nádherného domku neudělají kůlničku na dříví. Byla jsem překvapena, když mi Jacob ve dvě ráno zavolal, že dorazili v pořádku. Nessie prý hned, jak přijeli hupsla do moře. No jo, ona a voda.

S Edwardem jsme celou noc strávili v pokoji... No, to si domyslíte.

Už to jsou tři týdny od svatby a dnes by se měli vrátit. Jeli jsme jim naproti na Ruzyni. Alice se pořád potutleně usmívá, ale pořád nám nechce říct, proč. Podle Edwarda si v myšlenkách překládá Ruskou bibli do svahilštiny.

Mami!“ vykřikla Nessie a řítila se ke mně. Okamžitě jsem ji objala a zatočila se s ní dokola.

Konečně jste tady,“ oddychla jsem si.

Máme pro vás novinku, ale to až doma,“ smál se Jacob. Podívala jsem se na Edwarda, ale ten jen zavrtěl hlavou. Naskládali jsme se do Alicina porche a Carlisleova mercedesu a odjeli domů. Jasně, porche a mercedes. Hlavně nenápadně. Doma jsme jim pomohli s kufry a zasedli do obýváku. Nevěděla jsem, jestli se mám těšit nebo ne.

Tak jakou novinku?“ zeptal se Emmett nedočkavě.

No...“ začala. Slyšela jsem pouze Alicin smích.

No? To určitě není to, co jsi chtěla říct,“ uchichtla jsem se.

Čekám Jacobovo dítě.“ Cítila jsem, jak vedle mě Edward ztuhl.

Cožeto, prcku?“ vykulil oči Jasper.

Čekám miminko. S Jacobem,“ vysvětlila mu. Já pořád v hlavě slyšela ta tři slova. Čekám Jacobovo dítě. Poté se to seběhlo všechno na ráz. Edward skočil po Jacobovi a Nessie se udělalo zle. Nechala jsem je to 'vyříkat' a přiběhla za Nessie.

Nessie, co je ti? Bolí tě něco?“ hladila jsem ji po vlasech.

Už... Už je to dobré,“ vykoktala.

Carlisle!“ zavolala jsem na něj. Ihned byl u nás a bral Nessie do náruče, vyrazili jsme to směrem do jeho pracovny. Zavřela jsem dveře, aby byl klid.

Co s ní je?“ ptala jsem se ustrašeně.

Tím, že Nessie roste rychleji a ještě se její růst nezastavil, možná bude těhotenství probíhat rychleji. Podle Nessiina růstu to odhaduji na týden či dva. Je to jen teorie, ale docela pravděpodobná. Mimochodem, gratuluji, Renesmee.“

Děkuju,“ děkovala Ness. Celý týden bylo Nessie čím dál, tím více špatně. Jacob s Edwardem uznali, že si raději dají mír. Hlavně kvůli Ness.

Zrovna jsem se vracela z lovu, na který mě Edward přímo vystrčil, když jsem zaslechla něco, co jsem snad sedm let neslyšela.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tři slova:

 1
02.12.2011 [23:35]

MartinaBlackVole káámo Emoticon Já ti to tu normálně kritizovala! Emoticon Jak debil! :D :D :D :D :D :D Ach jo, zlato, promiň! :D

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!