Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Silent night, holy night


Silent night, holy nightTaková smutnější jednorázovka, doufám, že se bude líbit. K ději napovím jen to, že Edward Bellu nikdy nepřemněnil. Příjemné čtení přeje Crystal :D

HUDBA

 

Je tichá noc, svatá noc...
Noc kdy jsou všechny domy pokryté bílou sněhovou nadílkou, stejně tak stromky.
Na zem se snáší krásné velké sněhové vločky různých tvarů. Ovšem všechny dokonalé a nádherné, stejně jako sedm obyvatel onoho města.
Tohle je noc kdy už ve městečku všichni spí. Jen osm osob je vzhůru a užívají si krásu, atmosféru a štěstí Vánoc. Sedm členů rodiny je překrásných. Co jiného by se dalo taky čekat, jsou upíři. Vždy dokonalí a  vždy nádherní.
Všichni sedí okolo krbu a jsou šťastní. Osmý člen jejich rodiny ovšem není upír. Je to člověk, jedna stará babička s prošedivělými vlasy. Ale ona je mezi upíry, mezi svou rodinou dokonale šťastná. Nepřeje si nic jiného, než strávit poslední dny svého života s bytostmi, které miluje více než svůj vlastní život. Je šťastná, že ji dovolili prožít život o kterém se může jiným jen snít.
Kdysi v jednom deštivém městečku potkala bytost, zamilovala se a nikdy se její láska nezmenšila, jen rostla s jejím věkem. Ale ona byla pouze člověk, který stárne, zestárne a umře. Ona si toho byla vědoma, věděla, že tento svět jednou bude muset opustit. Ale až se tak stane odejde v náručí své lásky a s úsměvem na rtech. Samozřejmě by s její spřízněnou duší chtěla prožít zbytek jeho věčnosti, ale nemohla. On ji miloval natolik, že by pro ni obětoval vlastní život a nehodlal jí vzít ten její. I on by s ní chtěl prožít zbytek věčnosti, ale on by nedokázal snést to co by jí udělal. Nedokázal by ji připravit o její krásný život, o její duši.

A tak v pokoji kolem krbu sedí osm lidí. Tři upírky v náručích svých milovaných, poslední pár… Osmdesátiletá babička s obličejem plným vrásek od smíchu, zachumlaná v dece a vedle ní bronzo vlasý upír s jantarovýma očima. Někomu
by se to možná zdálo divné, vidět babičku v náručí překrásného mladíka, vypadajícího na sedmnáct.
Ale jim to nevadí. Oni jsou šťastni, mají jeden druhého a to jim ke štěstí stačí.

Babička, jménem Isabella Marie Swan, ona ví, že tu již nebude příliš dlouho, ale je šťastná.
Bude odcházet obklopena rodinou kterou miluje, kterou by nevyměnila za nic na světě.
Je šťastná, protože může prožít poslední okamžiky s Edwardem. Kterého bude vždy milovat a to nezmění ani její odchod. Bella nemá ráda noc, nemá ráda spánek i když ví že ho potřebuje čím dál víc. Proč?
Vždy se bojí… Je tu možnost, že když usne, již se nikdy neprobudí a nikdy nespatří jeho dokonalou, láskyplnou tvář.
Nikdy nepohlédne do jeho očí, nikdy již nespatří jeho krásný pokřivený úsměv. Proto nerada usíná.  Ona to musí brát, jako už by se probudit neměla.
Vždy se s každým zvlášť rozloučí, řekne jim jak moc je miluje, jak moc by si s nimi přála zůstat, ale nemůže. Poděkuje jim za to, co pro ni udělali. Jak vřele ji přijali do jejich rodiny.
A v neposlední řadě taky to, že na ně nezapomene, ať už ji v příštím životě potká cokoliv, že doufá, že se pak potkají. Že si je najde kdekoli.

Jako poslední se rozloučí s Edwardem. To jí trvá nejdéle, protože to co k němu cítí skoro nejde popsat. Je to pro ní
velmi těžké, ale nechce aby odešla bez rozloučení. Nedokáže si to připustit. Už je taková.


Ona nechce jít spát, ale její tělo spánek potřebuje. Nechce jít spát, je Štědrý večer a chce být s rodinou co nejdéle. Ale
ona musí. Je už příliš slabá a unavená. Místnost pomalu opouští všichni až na Bellu a jednoho člena. Tentokrát
zůstává malá bledá upírka podobná elfovi.
Pomalu přejde k Belle a obejme ji. To se opaku je u všech, jen rozhovor s Edwardem se přemístil do jejich ložnice.

„Nikdy nezapomenu na ten, kdy jsem tě poprvé spatřila. Byl jsi tak krásný a pořád jsi, ale já, já jsem obyčejný člověk, ubohý křehký. Byla jsem průměrná, ale ty… ty sis mě všimnul. Stal ses mým osobním andělem, děkuji ti, že sis mě
všimnul a nepřehlédl mě. Ty sis mě všimnul a oslovil mě, o já bych nedokázala. Děkuju.
Děkuju ti za záchranu mého života. Já tě miluju a nikdy nepřestanu, doufám že to víš.
Ty víš, že bych s tebou nejraději zůstala do konce věčnosti, ale respektuji tvé rozhodnutí a nebudu tě nutit ho měnit.
Až odejdu, prosím, neudělej žádnou hloupost, zůstaň se svou rodinou. Možná se pak potkáme v příštím životě. Miluji
tě. To nezmění ani má smrt, děkuju, že jsi mi dal tak krásný život,“  dokončila Bella svůj proslov a jemně Edwardovi
přejela rukou po tváři. Edward jemně uchopil její ruku a políbil.
„Miluji tě.“ zašeptal a něžně ji políbil.
„A nikdy nepřestanu,“ doplnil ještě a políbil ji na ústa.
„Spi zlatíčko,“ šeptal jí do ucha.
„Nechci spát,“ řekla mu.
„Bojím se, že když se probudím, nebudeš tady…“ řekla a smutně se mu podívala do očí.
„Já tu pro tebe budu vždy, jen spi lásko,“ šeptal a o pár sekund později pokojem zněla melodie Belliny ukolébavky.
„Dobrou noc,“ zašeptala Bella z polospánku.

Silent night, holy night…
Je skoro půlnoc a všichni v domečku jsou dokonale šťastni, V krbu plápolá oheň a domem se rozléhá tichá melodie přenádherné skladby.
Jediné co jde ještě slyšet jsou slabé údery srdce jedné milované osoby.

Silent night, holy night…
Noc kdy jsou všechny domy pokryté bílou sněhovou nadílkou, stejně tak stromky.
Na zem se snáší krásné velké sněhové vločky různých tvarů.

Tak krásná noc…
Sedm bytostí slyší údery všech srdcí v onom městečku, ovšem jeden jediný, ten nejdůležitější, již nikdy neuslyší. Tep srdce, již nahradily vzlyky sedmi překrásných bytostí, tak krásných, že by o nich někdo řekl že musí být andělé a andělům nepřísluší plakat. Alespoň ne dnes, je tichá noc svatá noc. To ale jejich zármutek nezmenší. Dnes přišli o tu nejmilovanější osobu, osobu, kterou všichni velmi milovali.

Tichá noc, svatá noc…
Noc kdy vyhasl jeden lidský život, vyhasl jako svíčka, která dohořela, svíčka která už  nejde zapálit.

 

Myslím, že povídka by stála, alespoň za jeden delší komentář :D

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Silent night, holy night:

 1
10.06.2011 [10:58]

KimberlyAsi už jsem před časem komentovala, ale stejně.

K téhle povídce se často vracím, je pro mě inspirací, stejně jako ty, Crystal.

Kim ♥

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!