Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Poprvé - Belly a Edwarda první noc na ostrově Esme - 3. verze


Poprvé - Belly a Edwarda první noc na ostrově Esme - 3. verze19. "kapitola" víceautorské povídky Poprvé je tady.
Tuto "kapitolu" jsem rozdělila třem pisatelkám, vlastně ale čtyřem. A tohle je třetí, tedy poslední, verze.
Tuto třetí verzi napsala Elis, které děkuji, že se zúčastnila!
Tato poslední "kapitola" měla téma Belly a Edwarda první noc na ostrově Esme. Podle mě je tato kapitola super, vlastně jako ostatní!
Moc děkuji všem, kteří se zúčastnili a adminům 2, že mi jednotlivé "kapitoly" vždy brzo zveřejnili!

Belly a Edwarda první noc na ostrově Esme

Edwardův pohled

Vzduch byl teplý, až téměř dusný a jen sem tam zafoukal lehký vánek. Ten s sebou přinesl spoustu vůní a tentokrát i tu, kterou jsem hledal. Byla to vůně krve.

Ani chvíli jsem nezaváhal a za tou vůní se vydal. Neměl jsem ani takovou žízeň, ale chtěl jsem se ujistit, že neudělám nic, čeho bych později litoval.

Bellu jsem nechal v domě, ať si po tom dlouhém letu odpočine. Vypadala velmi nervózně a popravdě řečeno, já byl taky. V tomhle ohledu jsem neměl o nic víc zkušeností než ona…

Z přemýšlení mě vytrhl pohyb přede mnou. Okamžitě jsem se na to ubohé zvíře vrhl. Nemělo ani nejmenší šanci přežít. Během několika vteřin v něm nezbyla ani kapička krve, pálení v krku jsem téměř necítil a tak jsem se vydal zpět k domu.

Bella nebyla uvnitř a tak jsem se vydal k moři. Stála ve vodě. Byla krásná. Měsíční světlo ozařovalo její alabastrovou pokožku a její kaštanové vlasy jí splývaly po zádech jako vodopád. Přišel jsem k ní a objal ji. Otočila se v mém náručí a dala mi ruce kolem krku.

Ach bože, co bych teď dal za to, abych věděl, co se jí honí hlavou. Sklonil jsem se k ní a políbil ji. Mírně se zachvěla, když se jí o bříško otřelo moje přirození. Nemohl jsem si pomoct.

Její prsa se mi otírala o hruď a já měl pocit, že mi to dělá naschvál. V tom mě ještě utvrdila, když se ke mně přimknula boky a zakroužila pánví. Nemohl jsem si odpustit tichý sten.

Ani nevím jak, ale byli jsme na břehu, Bella ležela pode mnou a usmívala se. Moje ruce přejížděly po jejím těle. Jedna se zastavila na stehně. Její pokožka byla jako to nejjemnější hedvábí. Druhá ruky pokračovala k jejím prsům.

Cítil jsem, jak se červená. Byla tak stydlivá, i když se neměla vůbec za co stydět.

Sevřel jsem mezi prsty její bradavku a ona se prohnula jako luk. Její ruce se mi zamotaly do vlasů a jedna její noha se mi obmotala kolem pasu. Dal jsem jí ruce na boky a moje ústa se přesunula na její krásné ploché bříško.

Byla celá rozpálená a zpocená. Hlasitě vzdychala a šeptala moje jméno. Byl to nádherný pocit. Jednu ruku jsem sunul k jejímu rozkroku. Ještě jsem se na chvilku zarazil, než jsem do ní zasunul jeden ze svých prstů. Byla tak krásně horká.

Opatrně, abych ji neublížil, jsem z ní prst zase vytáhl a začal jsem jí uspokojovat ústy. Svíjela se pode mnou a její boky mi vycházely vstříc, jako kdyby chtěla zintensivnit pocity, které jí moje ústa přinášely. Moje ruce jí znovu chytly kolem boků a já se vytáhl na úroveň jejích očí.

„Edwarde… prosím…“ Prosebně na mě hleděla. Bála se. Trošku jsem se posunul, takže jsem ležel mezi jejími stehny. Pak už se na mě nedívala. Zavřela oči a její nehty se mi zaryly do zad.

Mírně jsem do ní vnikl a cítil jsem, jak se její panenská blána trhá. Zpod řas jí vyhrkly slzy, ale koutky úst se jí povytáhly, tak jsem věděl, že můžu pokračovat. Vášnivě jsme se líbali a moje ruce hladově bloudily po jejím těle, zatímco ona měla ty své položené za hlavou.

Po pár vteřinách jsme oba naráz dospěli k orgasmu. Bellino tělo se třáslo a ona teď plakala ještě víc, než předtím. Já jsem pouze ztuhl, než jsem si lehl vedle ní a přitáhl si ji na svou hruď.

„Děkuji,“ zašeptala.

„Nemáš vůbec zač.“

V tu chvíli začalo vycházet slunce a na pláž dopadly první paprsky. Byla ve slunečním světle snad ještě krásnější, než v noci, pokud to vůbec šlo.

Takhle šťastný jsem se snad nikdy v životě nebyl. Dokázal jsem to. Miloval jsem se s Bellou a nic jsem jí neudělal…

„Bylo to krásné,“ řekl jsem potichu.

„To ano.“

„Miluji tě.“

„A já tebe.“

„Navěky…“

Miluji život, protože mi dal tebe. Miluji tebe, protože jsi můj život…

John Lennon


Moje shrnutí

Moc děkuji těm, co se zúčastnili, jak tohoto kola, tak těch minulých a pak těm, co byli ochotni mi tyto "kapitoly" vydávat. Moc děkuji!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Poprvé - Belly a Edwarda první noc na ostrově Esme - 3. verze:

 1
03.09.2011 [23:45]

teresaterka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!