Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Osudové ráno

bellabywendy


Osudové ránoTato povídka je věnovaná Kejkej. Je to takový můj dárek k Vánocům...
Jak může někomu změnit život jedno ráno?

Dívka se brzo ráno procházela po městě. Teprve ani nezačalo svítat a všechny obchody měly zavřeno. Bylo kolem páté hodiny ráno, byla námraza a bylo pod bodem mrazu. Dívka se snažila jít opatrně, ale šlo to špatně. A vůbec jí to neulehčoval silný, ledový vítr, který ji padal do obličeje. Teď ji čekal vyjít strmý kopec.

 

Byla v půli kopce, když jí to ujelo a ona se s křikem svalila na zem a skutálela dolů. O obrubník se bouchla do hlavy a začala krvácet. Zaklela a začala volat o pomoc. Ale nikdo nešel. Začala volat o pomoc, ale nikdo nikde. Nikde ani živáčka.

Začalo jemně sněžit, ale posléze to propuklo ve sněhovou závěj. Ona dívka sledovala oblohu, byla jí šílená zima, ale nikdo nikde. Proč ta nevinná dívka má takový smutný osud?

Dívka byla smířená s tím, že zemře. Takový osud ji čekal. Smrt. Čekal ji konec.

Jenže tohle nebyl konec, tohle byl teprve začátek.

Pár kilometrů od dívky stála vila a v ní bydlelo sedm trpaslíků. Ne, bydlelo tam sedm andělů. Jeden z nich se vydal na lov. Byl na kraji lesa, když ucítil lidskou krev. Byl už zcela odolný, takže mu to nevadilo. Zrovna chytal laňku, která mu utekla pod nosem, ale jemu to nevadilo. Přemýšlel nad tím, jestli má jít a pomoct nebo ne. Nakonec se rozhodl pomoci, rozběhl se za směrem té vůně do města. Běžel, dokud neuviděl mladou dívku, ležíc ve sněhu se zavřenýma očima, řeznou ránou na hlavě, avšak s klidnou tváří. Na první pohled si myslel, že je mrtvá, jenže když uslyšel její nepravidelný dech, naplnila ho naděje. Nikdy k nikomu necítil to, co teď k ní.

Opatrně ji vzal do náruče, pohladil po vlasech a zašeptal, že se nemusí bát, že bude vše v pořádku. Vyrazil svou upíří rychlostí domů. Nehodlal ztrácet čas tím, že půjde dveřmi. Prostě vyskočil otevřeným oknem k sobě do pokoje.

Onu dívku položil na svou postel a začal si ji prohlížet. Anděl zavolal svého otce, Carlislea, aby šel za ním. I když měl zdravotní školu párkrát za sebou, nechtěl nic zanedbat. Otec mu pomohl, ránu zašili a dívka nadále nerušeně spala.

Nebyl si jistý tím, co k oné dívce cítí. Nevyznal se v tom. Nikdy tohle necítil. Pak mu to došlo. Přesně tohle cítil i jeho bratr, když se zamiloval do jeho lidské přítelkyně. Ano, zamiloval se! Anděl našel svou lásku. Po tolika letech. Po dlouhých letech věčnosti, jež strávil sám.

Dívka pomalu, ale jistě začala otevírat oči. Do pokoje se chtěla nacpat celá rodina, ale on to nechtěl, chtěl tam být pouze on a ona.

Dívka oči naplno otevřela a začala se rozhlížet po pokoji. Dal jí čas, aby se rozkoukala. Ptala se na různé obvyklé věci typu: kde je, proč tam je a tak dále… Anděl, jež se představil jako Jasper, statně odpovídal svému Anděli. Podle citů, které z ní vyzařovaly.

Osud měl pravdu. Dívku nečekal konec, ale začátek. Jedna nehoda jí našla životní lásku. Byli si souzeni.

O rok později se konala svatba.

Katka a Jasper Haleovi navždy!

Pro tebe, Never.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Osudové ráno:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!