Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Ostrov Esme - Polnočný kúpeľ

alicebylittlelamb


Ostrov Esme - Polnočný kúpeľJednorázová poviedka o tom, čo sme si mali v knihe domyslieť. Je to moja prvotina, tak snáď sa zapáči.Každý komentár od Vás ma poteší. Ozaj, myslím že je to 15+.:) Príjemné čítanie prajem.

Ostrov Esme - polnočný kúpeľ

“Nádhera,” povedala som , keď som pozrela hore na mesiac.

„Máš pravdu,“ povedal neurčito a pomaly sa otočil ku mne. Vlnky, ktoré spôsobil svojím pohybom sa odrážali od mojej nahej pokožky. Hľadel na mňa. Jeho zlaté oči sa leskli v svetle mesiaca. Preplietol naše ruky a ponoril ich pod hladinu. Bola dosť teplá a tak mi jeho chladný dotyk nespôsoboval zimomriavky.

„Ale nepoužil by som slovo nádhera,“ letmo sa usmial „nie keď pri mne stojíš ty.“

Usmiala som sa a zdvihla moju voľnú ruku – už sa netriasla -  položila som ju na jeho srdce. Jemne sa zachvel. Dych sa mu zrýchlil.

„Sľúbil som ti že sa o to pokúsime“ zašepkal  napätý.

„Ak... ak by som ti náhodou nejako ubližoval, musíš mi to hneď povedať.“

Hľadela som mu do očí a so všetkou vážnosťou som prikývla. Spravila som pomaly krok dopredu a oprela si hlavu na jeho striebornú hruď.

„Neboj sa,“ upokojovala som ho „patríme k sebe.“

V tej chvíli som vedela že mám pravdu. Táto chvíľa bola tak dokonalá a správna. Nič na svete by ju nedokázalo spochybniť.

Ovinul ma svojimi rukami a pritlačil si ma viac k sebe. Prebehol mnou prúd energie. Cítila som, akoby  každý nerv v mojom tele ožil.

„Navždy,“ súhlasil a pozvoľna ma ťahal do hlbšej vody. Telo na telo sme sa nechali unášať. Vlnky nás jemne hojdali.

Privoňal k mojím vlasom. Zachvela som sa a pozrela mu do očí. Mal ich plné nehy. Pomaly sa ku mne sklonil a pobozkal ma na čelo, na nos, na líce až k ústam. Chytil mi tvár do dlaní a jemnučko ma pobozkal  na pery. Jeho bozky boli sladké a poddajné.

Tisla som sa k nemu ešte bližšie, aby som bozky predlžila. Nebránil sa, oddával sa mojím perám s rovnakou vášňou. Nevedela som sa nabažiť tých sladkých pier. Točila sa mi hlava s nedostatku vzduchu, no aj tak som nechcela prestať.

Vycítil to a prešiel mi z pier na krk. Lapala som po dychu, no stále som nemala dosť tých nežných pier. Znova sme sa začali bozkávať.

Ani neviem ako, a boli sme tak hlboko vo vode, že som nedočiahla na dno. Edward ma chytil za chrbát , aby som sa neponorila. Ovinula som mu ruky okolo krku. Oprel si hlavu o moje čelo a prerývane sme obaja dýchali. Hľadeli sme si do očí a bola v nich rovnaká túžba. Túžba po tom druhom.

„Si dokonalá,“ šepol. S tých slov ma zašteklilo v podbrušku.

„Milujem ťa,“ povedala som a od vzrušenia mi preskočil hlas.

Prisal sa mi nedočkavo na pery. Moje ho privítali s rovnakou nedočkavosťou. Pootvorila som ústa a ucítila som v nich jeho príjemne chladný jazyk. Priala som si, aby ten bozk nikdy neskončil. Bozkával ma tak vášnivo ,ako ešte nikdy. Zatočila sa mi hlava . Opäť som zabudla dýchať.

Edward neprestal so svojimi bozkami, len sa presunul na moje líce a putoval  so svojím jazykom k môjmu uchu. Dýchala som hlasno a nepravidelne.

Tieto pocity som mala po prvý krát v živote. Každý jeho dotyk mi spôsobil malé šteklenie v podbrušku a medzi stehnami. Edward mi pobozkal jamku za uchom a pomaly putoval na môj krk.

Podlomili sa mi kolená. Zachytil ma a pozrel sa mi do očí. Nadvihol si ma a ja som mu inštinktívne dala nohy okolo pása.

Edward sa zachvel keď ucítil moje horúce lono na jeho bruchu. Ruky som si zaplietla do tých hebkých vlasov a jeho zreničky stmavli. Zatvoril oči a vychutnával si ten pocit. Ktorý mu spôsobovalo more, keď ma jemne hojdalo na jeho tele.

Nevedela som sa vynadívať na tú krásnu pokožku, ktorá sa trblietala pri svite mesiaca. Po chvíli mi pozrel do tváre. Nežne sa usmial a pohladil ma po líci. Ruka mu prešla z líca na krk, kľúčnu kosť až na moju hruď cez stret medzi prsia, až na bruško.

Zatvorila som oči a jemne som sa prehla od vzrušenia. Edward ma pobozkal ma jamku v kľúčnej kosti a pokračoval dolu k prsiam. Moje bradavky reagovali okamžite. V hlave som mala úplne prázdno. Dokázala som vnímať len jeho dotyky a bozky.

Chytil do rúk moje prsia a ja som jemne zastonala. Edward sa zachvel. Bolo to ako elektrický prúd. Z jedného tela do druhého. Láskal moje prsia s takou nehou, že som to sotva cítila. Bol ako chladný vánok. Vzal moju bradavku do úst a jemne okolo nej krúžil jazykom. Hlasno som zavzdychala. Spôsobovalo mi to takú rozkoš že som nedokázala dlhšie čakať.

Chytila som mu bradu a zdvihla som si jeho tvár na moju úroveň. Lačne som ho začala bozkávať . Edward ma chytil pevne za boky a bozky mi opätoval s rovnakou vášňou. Dýchali sme si vzrušene navzájom do úst a srdce mi bilo ako o život.

„Chcem ťa,“ povedala som zadychčaním hlasom.

Ucítila som jemný šušťanie v ušiach a v sekunde sme sa ocitli v našej bielej spálni. Roztúžení a zadýchaní sme sa na seba usmiali  a pokračovali v hladných bozkoch.

Edward sa posadil na posteľ a ja som mala nohy stále obkročmo okolo jeho bokov. Hladila som ho po jeho dokonalom tele. Jeho ruky zovierali moje boky a cítila som ako v sebe dusí vzrušenie. Prerušila som bozk. Pozrela som sa mu do tváre.

„Tak veľmi po tebe túžim,“ šepol „ani si nevieš predstaviť, ako dlho po tebe túžim Bella.“

Pohladila som ho po tvári  „Som len tvoja.“  Pobozkala som ho na čelo, na zatvorené viečka a na pery.

Jeho bozk bol zrazu nenásytnejší a odvážnejší. Dotýkal sa ma po celom tele. Jeho ruky boli všade, mne to spôsobovalo stále väčšiu a väčšiu rozkoš. Cítila som ako vo mne narastá vzrušenie a dýchala som stále rýchlejšie a hlasnejšie.

Pretočil sa so mnou a ľahli sme si na posteľ. Naše pery sa nevedeli od seba odtrhnúť. Rukami mi jemne tisol každý kúsok môjho tela. Chcela som viac a viac. Jeho pery vášnivo bozkávali tie moje. Opäť som strácala dych. Vycítil to. Kým som ja lapala po dychu, Edwardove pery sa venovali môjmu krku. Putovali dolu na moje prsia. Jeho jazyk sa hral s mojou bradavkou, ktorá pod jeho dychom okamžite stvrdla.

“Edward,“ vzdychla som jeho meno.

Moje lono horelo túžbou. Pritisla som si ho ešte bližšie k sebe na znak mojej nedočkavosti. Tak veľmi som ho chcela cítiť v sebe.  Pobozkal ma na vzrušenú bradavku a prešiel k mojím perám.

Pozrel mi do očí a ja som ucítila jeho tvrdý úd na mojej vlhkej bráne. Jemne som sa usmiala a tisla som si svoje vlhké lono k nemu. V tej chvíli som ucítila ako sa jeho telo vnára do môjho. Vošiel do mňa úplne hladko. Ďalší znak toho že k sebe patríme.

Oprel si čelo o to moje a zavrel oči. Predychával to rovnako  ako ja. Obrovský príval nádherných a doteraz nám neznámych pocitov. Jemne som sa na neho usmiala. Pobozkala som ho a on sa vo mne pomaly začal pohybovať. Neustále mi hľadel do očí. Kontroloval môj výraz. Určite nevidel nič iné len rozkoš, ktorú mi tie slastné pohyby spôsobovali.

Dych sa mi zrýchlil. Naše  bozky zosilneli. Edward zrýchlil pohyby a ja som mu každý pohyb opätovala náruživým prirážaním. Tanec nahých tiel  bol sprevádzaný  vzrušenými vzdychmi, ktoré sa nám drali s našich úst. Pery mali plno práce s bozkami a moja  myseľ nedokázala myslieť. Len prijímala tu slasť ktorú jej ponúkalo Edwardovo dokonalé telo.

Teraz by som už nedokázala prestať. Bola to príliš obrovská slasť. Nevedela som sa ho nabažiť. Chcela som stále viac a viac. Moje vzrušenie sa stále stupňovalo. Už som si myslela ,že to viac ani nejde.

Zrazu ma zasiahla obrovská vlna rozkoše. Vyrazila mi z lona do celého tela od hlavy až po končeky prstov na nohách. Celé telo mi začalo triasť  moje ruky sa zaryli do Edwardových paží. Oči som mala zavreté. Zvíjala som sa v kŕči rozkoše a priala si aby sa to nikdy neskončilo. Edward posledný krát prirazil a začal sa chvieť aj on. Bol to ten najkrajší pocit aký som doteraz zažila. Cítila som sa tak plná, tak živá, tak jeho.

Roztrasená ruka s môjho prvého orgazmu lapala po Edwardovej tvári. Naklonil sa ku mne zadýchaný a pobozkal ma na čelo.

„Milujem ťa,“ povedali sme naraz chvejúcimi sa hlasmi.

Ľahol si vedľa mňa a ja som sa vyčerpaná zvalila na jeho hruď. Zacítila som slabé šteklenie  po celom tele. Akoby ma zasypávali stovky ľahučkých, no teplých snehových vločiek. Nemala som silu pozrieť čo to bolo. Edward si začal potichučky hmkať. Privinul ma k sebe a jemne ma hladkal po ruke.

„Najkrajšia noc v mojom živote.“ Pomyslela som si ,kým som vyčerpaná a šťastná zaspala.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ostrov Esme - Polnočný kúpeľ:

 1
19.08.2011 [15:02]

teresaterka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Afrodita_Alice_Cullen
02.08.2011 [1:07]

Nádherný Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!