Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Nessie sa vydáva

wtf7


Nessie sa vydávaNachádzame sa v období desať rokov po Úsvite. Renesmee je dospelá a s Jacobom plánujú budúcnosť. Cullenovci dostanú pozvánku na ples do Volterry. Prídu všetci aj s Jacobom a Renesmee. Tá v chodbách hradu stretne niekoho, kto prevráti jej život naruby. Niekoho, kto ukradne jej srdce. (Nadväzuje na drabble Renesmé se vdáva.)

Vstúpila som spolu s mojou rodinou do Hlavnej siene, kde nás už netrpezlivo očakávali vládci nášho sveta. Už som o nich počula. Stretli sa s našimi kvôli mne, pretože si mysleli, že som nesmrteľné dieťa. Teta Alice ma zachránila. Našla bytosť podobnú mne. Nahuela!

Všetci sme boli pod maminým psychickým štítom. Pre istotu.

Vládcov som si príliš nepamätala. Predsa len som bola ešte dieťa a po ich odchode sa všetci, hlavne moji rodičia, snažili, aby som na túto nepríjemnú udalosť zabudla. Preto som bola prekvapená, keď som na trónoch nenašla šedivých starcov, ako som si ich predstavovala, ale trojicu mladých upírov, ktorým nemohlo byť viac ako tridsať.

Najviac ma zaujal muž uprostred, ktorý vstal, aby nás privítal.

„Drahý Carlisle, som rád, že ťa opäť vidím. I s tvojou krásnou rodinkou!“ Porozhliadol sa po miestnosti až sa zastavil u mňa.

„A pozrime sa na Renesmee! Ty si ale vyrástla!“ povedal a usmial sa na mňa úsmevom, ktorý ma úplne odzbrojil.

Prvýkrát som bola vďačná za matkin dar. Vedela som si predstaviť, ako by otec vyvádzal. I tak si ma skúmavo prezeral.

Ale ja som bola úplne zanepráznená očami vládcu, ktorý nás privítal. Za sebou som začula tiché zavrčanie, ale ja som ho nevnímala. Jacob!

„Jane vás odprevadí do vašich apartmánov. Bál začne so západom slnka.“ S tymito slovami nás prepustil.

 

„Videla si, ako ta pijavila slintá pri pohľade na teba?“ rozčuľoval sa Jacob, ale ja som ho nevnímala. Zatiaľ čo ma teta Alice krášlila, predstavovala som si jeho oči a krásny úsmev.

„Nessie, vnímaš ma vôbec?“ opýtala sa ma Alice.

„Čože?“ Pravdupovediac, bola som úplne mimo.

„Pýtam sa ťa už tretíkrát, aké šaty si vezmeš?“ ukázala mi na dvojicu zelených a červených šiat, ktoré ležali na posteli v mojej izbe.

„Tie zelené,“ rozhodla som sa po krátkej úvahe.

 

„Vyzeráš nádherne,“ povedal Jacob, keď ma uvidel a ponúkol mi rameno. Otec, stojaci vedľa neho nahlas zavrčal, zrejme v reakcii na Jakove myšlienky.

V pároch sme vstúpili do Hlavnej sály, kde nás pri vstupe ohlásil upír oblečený do stredového oblečenia.

„Rodina Cullenovcov,“ zakričal a päť nádherných párov vkročilo do sály, aby predstúpilo pred vládcov.

„Moji drahí priatelia, vitajte vo Volterre!“ privítal nás muž, ktorého som od nášho príchodu hypnotizovala. Ale vždy, keď sa naše pohľady stretli, sklopila som zrak. Fascinoval ma! Bola som si vedomá, že si musím dávať pozor na myšlienky, keď ma nebude chrániť matkin štít.

 

O pár hodín

 

Večer som trávila v náručí mnohých mužov. Tancovala som nielen s mužskými príslušníkmi mojej rodiny a Jakom, ale i s volterskou gardou, ba dokonca i s vládcami. Všetci traja boli vyníkajúci tanečníci a tancovať s nimi bola pocta pre každú ženu. Marcus vyzeral otrávený, ako vždy. Caius bol naštvaný na všetko a na každého. Na tanec s Arom si nepamätám. Jeho červené oči ma hypnotizovali ako kobru. S ľahkosťou som sa kĺzala po parkete v náručí muža, do ktorého som sa zamilovala na prvý pohľad.

 

O pár dní

 

Oficiálne Aro pozval rodinu Cullenovcov stráviť niekoľko týždňov vo Volterre. Zatiaľ čo ženy trávili čas v značkových obchodoch, moji rodičia prezerali talianske pamiatky. Emmett a Jasper trénovali s volterskými bojovníkmi alebo lovili v okolitých lesoch. Carlisle viedol s Marcusom rozsiahle debaty, hlavne v miestnej knižnici. A ja?

Ja a Aro sme dňom i nocou skúmali svoje telá a nemohli sme sa nabažiť jeden druhého.

„Milujem ťa,“ šepkala som.

„Neodchádzaj!“ povedal.

Vášnivo som ho pobozkala.

„Dobre vieš, že tu nemôžem ostať. Naši by nikdy nedovolili, aby sme ostali spolu. A navyše je tu Jacob!“

„A čo máš ty si tým psom?!“ rozčúlil sa.

Položila som mu prst na ústa.

„Nechcem žiť s pocitom, že mojou vinou niekto zomrel,“ vysvetlila som mu.

„A navyše, moja rodina by náš vzťah nikdy neschválila,“ dodala som.

Namiesto odpovede ma pobozkal.

Bol to jeden z našich posledných dní, ktoré sme spolu strávili. A ja som sa každou hodinou obávala odchodu.

 

Deň odchodu

 

„Nechoď preč!“ šepkal mi môj miláčik.

„Musím!“ odvetila som zaborená tvárou do jeho košele.

Vedela som, že ho vidím zrejme naposledy. Už čoskoro sa vydám za Jacoba a ako pani Blacková sa už nebudem môcť vídavať s červenookými upírmi tak často. Zbohom, moja láska! Ale bola som šťastná, že som spoznala skutočnú lásku. Aj keď len na takú krátku chvíľu!

Koniec



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nessie sa vydáva:

 1
7. Eve
14.08.2011 [20:09]

Pěkné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.07.2011 [13:06]

NesiiMne sa to páčilo. Bolo to skvelé. Emoticon

29.05.2011 [18:47]

AalexUž jsem to kdysi četla a pořád mi přijde neuvěřitelné, že by spolu byli tihle dva. A ještě víc to, že by dokázali všechno utajit. Napsala jsi to ale moc hezky. Emoticon Emoticon

26.05.2011 [6:43]

BreeTannerRenesmé a Aro... No, nějak moc by mi jako pár neseděli, každopádně skvělý nápad. Emoticon Moc se mi to líbilo, i když mám nejraději Ness a Jakea tak, jak jsou. Emoticon Ale moc pěkná povídka, opravdu... I když jsem se občas musela hodně zamyslet, co některá slova znamenají... jako slovenština je nám hodně podobný jazyk (stejně jako polština) a přesto se v ní občas úplně ztrácím...

3. BlackStar admin
24.05.2011 [14:40]

BlackStarAhoj,
áno, bolo by dobré, ak by si ho zmenila.
Drabble boli o jej svadbe. Toto už sa tak moc nevzťahuje na to, takže iný názov by bol dobrý a ten štvrtý diel dať preč. Ďakujem. Emoticon

24.05.2011 [14:21]

ada1987ahoj, tie predchádzajúce časti boli drabble. mám i tak zmeniť názov?

1. BlackStar admin
24.05.2011 [9:43]

BlackStarAhoj,
článok ti musím vrátiť, pretože ak by si dala, že je to už štvrtá časť, muselo by sa to nejako prehodiť do kapitoloviek. Takže ťa prosím, aby si si zmenila názov na nejaký iný.
Potom si ešte raz prejdi článok a oprav drobné chyby.
Keď to budeš mať, znova zaškrtni "Článek je hotov".
Ďakujem. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!