Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Nessie a Vánoce

Stephenie Meyerová - komiksová biografie


Nessie a VánoceKrátká jednorázovka o Nessie a jejich prvních Vánocích.
Doufám, že se bude líbit.

Nessie a Vánoce

Emmett s Jasperem se vydali ráno do lesa, aby nám našli nějaký hezký stromeček. Tetička Alice mi vybírá nějaké šaty a tetička Rose mi vytváří účes. Babička Esmé a děda Carlisle dělají cukroví a maminka a tatínek hledají ozdoby. Ano, tak vypadají mé první Vánoce.

Večer přijedou Denaliovi,“ říkala Alice.

Teta Carmen, strejda Eleazar a Kate, Tanya a Geret?“ zeptala jsem se.

Ano,“ odpověděla mi s úsměvem Rose. Mezitím na mě Alice oblékla krásné, červené šatičky, které měly zelenou mašli kolem pasu. Potom mi dala červené balerínky a zelené legíny. Rose mi udělala krásný drdol, který mi stáhla červenou gumičkou. Jakmile přede mě postavily zrcadlo, málem mi vypadly oči.

Děkuju!“ výskla jsem a rychle jsem vyběhla z pokoje, abych se všem ukázala. Seběhla jsem schody a rychle jsem běžela k Esmé, abych ochutnala cukroví. Vzala jsem si z tácku perníček v podobě hvězdy. Když jsem ho snědla, vzala jsem si další, protože mi moc chutnal. Bylo to snad první lidské jídlo, které mi chutnalo.

Moc ti to sluší, Renesmee,“ usmála se na mě Esmé, vzala mě do náruče a dala mi pusu na tvář.

Chceš mi pomoct?“ zeptala se.

Jó!“ zatleskala jsem.

Dobře,“ zasmála se, „tady je těsto a tady jsou formičky. Vezmi tu formičku a obtiskni ji do těsta. Ale pozor, ať se neřízneš,“ radila mi. Esmé mě dala opět na zem a já si vylezla na židli a vzala jsem si formičku. Vyhledala jsem si místečko, kam ji obtisknu a obtiskla jsem ji.

Už to mám!“ radovala jsem se. Esmé ke mně přišla a řekla:

Tak a teď ji opatrně zvedni.“ Formičku jsem uchopila do pravé ruky a pomalu jsem ji zvedla a položila na stůl.

Můžeš na další,“ řekla Esmé, která vzala nožík a tu hvězdičku z těsta vyndala a dala na plech. Udělala jsem dalších, asi deset hvězdiček, potom přišli Emmett s Jasperem s velikánským stromečkem.

Jééééé!“ běžela jsem k nim.

Ten je krásný!“ dívala jsem se na něj.

Protože jsme ho vybírali my!“ smáli se.

Kam ho dáme?“ přišel k nám Carlisle.

Co třeba támhle?“ ukázala jsem na místečko u krbu.

Výborné místo, Nessie,“ objal mě děda a kluci mezitím odnesli stromeček na mnou určené místo a rodiče se vrátili z garáže i s ozdobami.

Pojď, Nessie, ozdobíš nám stromeček,“ volali na mě. Běžela jsem za nimi a vzala od nich velikou krabici plnou ozdob. Sedla jsem si ke stromečku a krabici otevřela. První, co mě upoutalo, byla velká hvězda. Vzala jsem ji do ruky a chtěla ji dát na špičku stromečku, ale i když jsem stála na špičkách, nedosáhla jsem na ni. Najednou mě někdo popadl a vyzvedl do vzduchu. Když jsem dala hvězdu tam, kam patří, taťka mě postavil na zem. Takhle jsme zdobili asi tři hodiny, dokud nepřijeli Denaliovi a Jacob se Sethem a Leah. Všichni jsme se na zahradě koulovali snad hodinu, potom už mi začala být zima a Jacob mě vzal do náruče a odnesl domů. Koukala jsem z okna a pozorovala vločky, jak si lehce padají a jak se venku stmívá. Všichni postupně přišli a mně nakázali jít do pokoje. Sedla jsem si na postel a čekala. Najednou jsem uslyšela zvoneček a rychle vyběhla z pokoje a rovnou dolů. Pod stromečkem byla velká horda dárků. Carlisle, jako hlava rodiny, přistoupil ke stromečku a začal mi podávat dárky, ale nakonec to ostatní nevydrželi a dárky si rozdali sami. Dostala jsem snad milion dárků. Nejvíc se mi líbil ten od mé rodiny dohromady. Byl to řetízek s erbem naší rodiny a Denaliových. Byly tam i iniciály jejich jmen. A také dárek od Jacoba. Byla to hlava vlčka v srdíčku. Byla jsem z Vánoc úplně unešená. Škoda, že už jsou skoro za námi.

Usnula jsem strašně šťastná, že mám takovou dokonalou rodinku.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nessie a Vánoce:

 1
14.07.2011 [21:14]

Belluska12nádhera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!