Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Nejlepší dárek od Ara


Nejlepší dárek od AraVolné pokračování povídky „Kam s tebou, Renesmé?". Tentokrát tráví Nessie Vánoce s Volturiovými. Co dostane od Santy? Jak pozlobí Demetriho? Krátká, lehce komediální povídka na téma Vánoce. Jako oddechová myslím ujde. Tak račte komentovat.

Vánoční písně byly slyšet po celé Itálii. Italské, anglické, americké… Ať už z jakékoli země, byly vánoční a ozývaly se z jednoho místa. Hradu, který se tyčil nad Volterrou. Pojďme se tedy podívat blíže.

„Veselé Vánoce, pane,“ štěbetala Gianna, recepční v tomto hradě. Byla člověkem a jejím vánočním přáním bylo, stát se upírem.

„Veselé Vánoce, Gianno,“ zvolal Aro. Dnes měl skvělou náladu, takže zdravil i ty lidské tvory, ty podřazené. Rozhodl se zavést tradici Vánoc na svém hradě. Líbila se mu ta vůně skořice a jablíček, vánoční hudba a skvělá nálada. Dokonce přemluvil Caiuse, aby se převlékl za Santu Clause. Jak jen se mu to povedlo…

Usadil se na trůn, který byl ozdoben svíčkami, malými soby a červenými řetězy. V ten moment, kdy se Aro usadil, vběhla do místnosti nakvašená Jane a celá zamračená se uklonila Arovi, svému pánovi.

„Co se stalo, Jane?“ zeptal se starostlivě Aro a na rtech se mu pohrával úsměv. Napřáhl ruce k Jane a ona se ho dotkla. V tu chvíli se Aro začal vesele smát.

„Naše drahá Renesmé zase zlobí?“ zeptal se a povytáhl obočí.

„Ano. Nechápu, proč jsme ji vůbec na hrad vzali,“ pravila Jane a tvářila se nepříčetně.

„No tak, drahoušku, jsou Vánoce. Minule se jí u nás líbilo, tak proč si ji nevzít opět k sobě? Edward a Isabela si chtějí Vánoce užívat jen spolu a Renesmé si oblíbila Caiuse,“ odvětil Aro a pobídl Jane, aby ho odvedla za tou malou nezbednicí. Jane se zamračila a vyšla z Přijímací síně následována Arem. Došla k výtahu, do kterého nastoupila, vyčkala na svého pána a stiskla tlačítko patra, do kterého měli namířeno. Jakmile dojeli, ocitli se ve velkém rozlehlém pokoji s malými sobíky a líbeznou malou holčičkou na červeném koberečku, která tahala za vlasy Demetriho. Výtečně se bavilo, což se o něm říci nedalo. Vypadal, že za chvíli vybuchne.

„Ahoj, strýčku Aro!“ řekla Renesmé a zatleskala. Stoupla si na nožičky a v cukuletu byla u Ara, objala mu nohy a otřela o něj svou tvář.

„Ahoj, Nessienko!“ řekl Aro a vzal Renesmé do náručí. Ona ho zatahala za vlasy. Dříve mu to vadilo, ale teď to považoval za něco jako jejich společný rituál, stejně to brala i Nessie.

„Ty prý zlobíš Demetriho,“ zamračil se Aro.

„Jen jsem ho zatahala za vlásky, strýčku. Jenže on si se mnou nechtěl hrát,“ popotáhla Renesmé a sklopila hlavičku, takže jí obličej zakryly její dlouhé lokýnky.

„No jo, ale Demetri si nerad hraje. Možná by sis radši hrála se Santou, co?“ zasmál se Aro.

„Aro, já tě zabiju! Já si s tou malou potvůrkou hrát nechci! Zavrčel Caius, který právě dorazil v obleku Santy. Nessie zatleskala a pustila se za Santou.

„Jé, Santa Claus! Přinesl jsi mi dárečky?“ zeptala se nadšeně a snažila se podívat do Santova pytle.

„Ano, přinesl,“ řekl Caius, ale neznělo to vůbec nadšeně. Vytáhl malou červenou krabičku převázanou zlatou stuhou. Byla celkem těžká, na to, jak byla malinká. Renesmé ji v rychlosti otevřela a nadšeně se jí rozsvítily očka. Milovala šperky a v její krabičce byl velký zlatý řetízek s těžkým medailonkem.

„Jé, děkuju, Santo. Mám tě ráda,“ řekla Nessie dojatě.

„Ten medailonek je otevírací. Zkus ho otevřít, Renesmé,“ řekl Aro a ukázal Renesmé malý špunt, díky kterému se dal medailonek otevřít. Nessie ho nedočkavě zmáčkla a podívala se, co je uvnitř. Byla to malá zaoblená fotka, na které byl Aro, Caius a… Renesmé.

„To je ten nejlepší dárek, co jsem kdy dostala!“

 


 

Já vím, kraťoučké, ale myslím, že je to takové milé vánoční oddechové překvapení.

MoonLove



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nejlepší dárek od Ara:

 1
18.11.2015 [19:26]

Emoticon Emoticon

19.07.2015 [19:31]

slecnaVolturiovastejně nejlepší je Caius převlečenej za Santu!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon dokonalost! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.07.2015 [21:17]

to bylo úžasný Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!