Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Nejkrásnější pohádka

lol


Nejkrásnější pohádkaVšední život Edwarda a Belly. Chtěla jsem se vžít do kůže Belly, a prožít s tímhle dokonalým upírem alespoň pár vět. Doufám, že se vám povídka bude líbit. Vaše IsabelMasen. :)

Každé ráno bylo stejné. Probudila mě ledová ruka na mém obličeji a polibek na čelo. Probudila mě jeho smyslná vůně a sladká slova lásky, která mi říkával s takovou něhou, až jsem se málem rozbrečela. Tohle ráno ale bylo jiné. S mým princem na bílém koni, který si pro mě přijel do baletního studia, se setkám až večer. Musel na lov, protože se mnou trávil moc času a zapomínal na své potřeby. Pokaždé jsem mu musela nejméně hodinu slibovat, že nebudu dělat nic nezodpovědného a nebezpečného. Dokonce mi přidělil Alici jako osobního strážce. Zprvu jsem se na něj zlobila, křičela na něj, že nejsem malé dítě a umím se o sebe postarat sama, ale nakonec jsem to vzdala a nechala Alici, aby mě chránila. Samozřejmě by to nebyla Alice, kdyby se mé hlídání neobešlo bez nakupování. Čtyři hodiny mě vláčela z obchodu do obchodu a nutila mě pořád si něco zkoušet. Za odměnu jsme zašly do restaurace a já se pořádně najedla. Měla jsem strašný hlad, prošly jsme snad celé nákupní centrum v Seattlu a já si ani nemohla na chvilku sednout. Neměla jsem to své kamarádce za zlé, věděla jsem, že když je ve svém živlu, je neovladatelná. Nakonec se mi ale omluvila a já jsem jela domů s pocitem, že jsem tomu malému skřítkovi udělala radost, a že udělám radost i Edwardovi. Byly jsme v jednom obchůdku se spodním prádlem a já si vybrala fialový komplet s krajkami, který mi Alice schválila a při odjezdu mi prozradila, že Edward bude nadšený.

Po příjezdu domů jsem si napustila vanu, zapálila svíčky, nalila do horké vody půl lahve voňavé malinové pěny a dlouhou chvíli jsem relaxovala. Když začínala být voda studená, vylezla jsem, osušila se a vzala si na sebe krajkový komplet a se studem se vrátila do svého pokoje. Charlie dnes nebyl doma a já měla v plánu Edwarda překvapit. Lehla jsem si na postel, dálkovým ovládáním jsem zapnula tichou romantickou hudbu a čekala. Čekala jsem dvě hodiny a on pořád nikde. Z toho dlouhého nakupování jsem byla hrozně unavená, tak jsem se přikryla a za chvilku usnula.

Ležela jsem na naší louce, Edward ke mně přiběhl a sedl si vedle mě. Podíval se mi do očí, a začal se ke mně sklánět. Už už jsem cítila jeho rty na svých, ale něco studeného a tvrdého mě probudilo.

„Promiň, lásko, nechtěl jsem tě vzbudit. Omlouvám se, že jdu pozdě, ale zdržel mě Emmett. Chtěl, abych se s ním koukal na basebalový zápas, protože Rosalie a Alice si udělaly zkrášlovací večer. Musím Alici vynadat. Po těch jejích nákupech si vždycky tak unavená."

Otočila jsem se za jeho dokonalým hlasem, a tím pohybem jsem ze sebe sundala přikrývku. Zprvu jsem si neuvědomila, co mám vlastně na sobě, ale když jsem viděla jeho černé vzrušené oči, ihned jsem si vzpomněla.

„Nezlobím se na tebe. Jak se ti líbí moje nové prádlo?" Absolutně jsem nechápala, kde se ve mně vzalo tolik sebevědomí, ale tato myšlenka mě zastihla, až když jsem před ním stála, a otáčela se dokola, zatímco on si mě fascinovaně prohlížel a oči mu zčernaly ještě víc.

„Bello, jdi to svléknout. Víš, že s tebou spát nemůžu a tím, že si na sebe vezmeš tohle, mi to vůbec neulehčuješ."

„Koupila jsem si to kvůli tobě, takže to v žádném případě nebudu svlékat!"

„Bello! Nedělej mi to ještě těžší. Ty víš, že po tobě moc toužím, ale je to moc nebezpečné."

„Tak dobře, jak si přeješ, svléknu si to."

Viditelně si oddechl a usmál se na mě. Kdybys jen, miláčku, věděl, kde mám v plánu si to svléknout. Bylo mi jedno, že jsem rudá jako rak. Bylo mi jedno, že se mi třesou ruce. Bylo mi jedno, že mám zpocené dlaně. Bylo mi jedno, že toho třeba budu litovat, ale vzala jsem mezi prsty tenkou látku krajkové podprsenky a povolila jsem háčky. Edward byl zaskočený tím, co jsem udělala, a hleděl na mě překvapenýma a tmavýma očima. Sundala jsem si z ramen fialová ramínka a podprsenku hodila vedle sebe. S tichým žuchnutím dopadla na zem a já zaslechla hlasité polknutí. Podívala jsem se mu do očí a viděla v nich všechnu tu zadržovanou touhu a lásku. Když jsem si chtěla sundat i spodní díl prádla, jeho ruce mě zastavily. Myslela jsem, že mě chce zastavit, ale vzal do rukou látku kalhotek a trhnul. Kalhotky dopadly na zem ve dvou kusech a já si uvědomila, že před ním stojím úplně nahá. Právě ve chvíli, kdy jsem se chtěla zakrýt dekou, se mých holých zad dotkly studené, pevné ruce, které sjížděly níž, až se dotkly mého zadečku. Z úst se mi vydral vzrušený sten. Jedna jeho ruka se přemístila ne mé bříško a jela po mé kůži nahoru, až se dotkla mého pravého prsu. Další neposedný sten mi unikl z přivřených úst. Edwardovy prsty se dotkly citlivé bradavky, a tentokrát tiše zasténal i on. Když totéž udělal i u druhého prsa, cítila jsem, jak dole vlhnu.

„Ach Bello," zasténal, když jsem se dotkla jeho tváře, a podívala se do jeho vzrušených očí.

„Pomiluj se se mnou, prosím. Tvoje doteky mě vzrušují, ale pořád je to málo. Prosím, vem si mě." Nevěřila jsem, že tyto slova vyšly právě z mých úst, ale když jsem je dořekla, Edwardovi se ve tváři usadilo překvapení. Po chvilce jsem zaznamenala změnu v jeho očích. Bojoval. Bojoval sám se sebou. Moc se bál, že je to pro mě nebezpečné, ale byl tak vzrušený, že touha zvítězila. Postavil se ke mně, políbil mě, a já mu začala knoflíček po knoflíčku rozepínat kostkovanou košili. Když se mi to povedlo, sám si ji sundal a odhodil ji k mým kalhotkám. Odtáhl se ode mě, a zača si rozepínat pásek. Když povolil, rozepl zip u tmavých kalhot, a ty se svezly k zemi. Stál přede mnou jen v černých boxerkách, které dokazovaly, jak moc je vzrušený. Stáli jsme naproti sobě, dívali se na sebe a beze slov si vyznávali lásku. Když už mě čekání přestalo bavit, došla jsem k němu, dala ruce za gumu boxerek a sáhla mu na pevný zadek. Zavřel oči, zasténal a své ruce položil na moje prsa a palci začal dráždit bradavky. To mě dostalo do takového varu, že jsem zapomněla na stud a jednu ruku přesunula k jeho vyčnívajícímu místu. Prsty jsem mu přejela po jeho nástroji lásky a on šokovaně otevřel oči. Tak rychle, že jsem to ani nepostřehla, mě položil na postel a ruce mi dal nad hlavu.

„Miluji tě, Bello," řekl. Políbil mě a prsty jedné ruky se dotkl mého nejcitlivějšího místečka. Zavzdychala jsem do úst a prohnula se v zádech. Jedním prstem do mě vnikl a začal s ním pohybovat. Takovou rozkoš jsem ještě nikdy nezažila. Po chvíli jsem začala pociťovat přicházející orgasmus a začala sténat hlasitěji. Edwardův prst se do mě naposledy vnořil a já pocítila ten nejkrásnější pocit, jaký snad existuje. Cítila jsem, jak se třesu, jak sténám jméno boha, který mi tento pocit dovolil okusit a jak mi kapičky potu lepí vlasy k obličeji. Otevřela jsem oči a podívala se na něj. Usmíval se a díval se na mě s takovou touhou, něhou a láskou, až se mi chtělo vzlykat štěstím.

„Udělej to." Po té, co jsem tyto dvě slova vypustila z úst, ze mě vyndal svůj prst, přiblížil si ho k obličeji a strčil si ho do pusy. To gesto mě vzrušilo snad ještě víc a já se k němu ještě víc natiskla. Cítila jsem jeho velké vzrušení na podbříšku a čekala, až to konečně udělá. Podíval se na mě, políbil mě, a když naše jazyky začaly tančit milostnou hru, pronikl do mě. Zasténala jsem mu do úst, a tím přerušila náš polibek. Chvíli počkal, než si na něj zvyknu, a za chvilku začal přirážet. Pronikal do mě pomalu a vzdychal mi do ramene, kde měl položenou svou hlavu. Jednu ruku jsem mu propletla do vlasů a sténala mu do ucha. Po chvíli začal přirážet rychleji a pronikal do mě hlouběji.

„Edwarde," zasténala jsem, když jsem prožila dnes již druhý orgasmus. Ještě dvakrát do mě vnikl a se zavrčením mého jména se na mě svalil.

„Bylo to úžasné. Miluji tě." Neměla jsem sílu mu říct, že ho také moc miluji. Hned po tom, co mi ta krásná slova zašeptal do ucha, jsem usnula uspokojená, šťastná a s úsměvem na tváři.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nejkrásnější pohádka:

 1 2 3   Další »
22. kiki11
24.07.2013 [22:58]

kiki11Krásný. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.07.2012 [0:38]

AfroditaAliceCullenWOW!!! NO nemám slov pořád jsem se bála, že se někde uprostřed věty objeví a pohádky je konec. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31.12.2011 [2:10]

teresaterka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19. Nadšená Kiki
11.12.2011 [17:11]

Boží boží boží a ještě 100x boží. To je tak nádherný, celý ten příběh no prostě mě to sebralo, klobouk dolů autorko Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18. Janča
27.11.2011 [21:24]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.11.2011 [17:22]

teresaterka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.10.2011 [13:58]

nesinka Emoticon Emoticon

19.09.2011 [10:57]

Danka2830woooooow....... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon veľmi pekne si to napísala.... Emoticon

18.09.2011 [22:28]

AfroditaAliceCullenOpravdu skvělí, strašně se mi to líbí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. DAlice
12.09.2011 [20:46]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!