Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Láska je silnější než zlo!

Carisle a Esme


Láska je silnější než zlo!Další jednorázová povídka. Tentokrát trochu kratší, protože to byl opravdu chvilkový nápad… Typické téma Edward a Bella ve Volteře. Jenže tentokrát to bude jiné, co když dá Aro na výběr? Co si vyberou? Více v mé jednorázové povídce…

Seděla jsem u okna a sledovala, jak venku padají dešťové kapky. Byl tu zase déšť, který mi pomáhal v rozumném přemýšlení a alespoň na chvíli zapomenout. Stále to bolelo. Bolelo to víc, než jsem si myslela, ale věděla jsem, že on bude žít. Bude žít svou nádhernou věčnost a pokusí se zapomenout. Vždyť by se trápil věčně - a to já nechci.

Už je to týden. Týden od doby, kdy jsem se hnala tím zrádným městem v Itálii. Volterra. Zrádné město upírů, kteří nemají duši. Oni ji měli. Edward ji měl - a nádhernou. V ten den bylo slunečno. Jak jinak? Vždyť tady to bylo samozřejmostí. Muselo tu svítit slunce - alespoň v létě. Nebylo to jako ve Forks, kde v létě bylo zamračeno a slunce vykouklo jen na pár hodin. Tady mohlo svítit slunce celé dny a všichni to brali jako samozřejmost.

Zase mi stékaly ty kapičky slaných slz, které poslední dobou tekly moc často, ale už nebudou. Za chvíli přijdou a zabijí mě. Zabijí mě, aby on mohl žít. Znovu jsem se zadívala do okna, za kterým pršelo - tak, že nebylo vidět na krok. Poslední týden se podle všech změnil hodně. Každý den pršelo, jako by déšť padal, abych já mohla plakat.

Když si vzpomenu, jak jsem ho zachránila, tak mi to vynutí i menší úsměv na tváři. Chtěl se zabít, protože si myslel, že jsem mrtvá, ale ve skutečnosti byl skoro on mrtvý, ne já. Já jen tak vypadala. Vypadala jsem jako chodící mrtvola, ale když jsem ho zachránila před jeho hloupostí, myslela jsem si, že všechno se vrátí do starých kolejí. Oni by se vrátili do Forks a já bych se stala upírem - stejně jako oni.

Jenže osud to chtěl jinak. Chtěl, aby jeden z nás zemřel a to se mu dokonale povedlo. Já, Edward a Alice jsme dostali na výběr. Bud jeden z nás zemře nebo se připojí k jeho gardě a to jsem nemohla dovolit. Proto jsem řekla, ať oni odjedou domů a mě ať zabijí.  Edward protestoval a chtěl, aby zabili jeho, ale já mu to nedovolila. Byla jsem ráda, že Volturiovi mi dovolili s ním strávit poslední chvilku. Řekla jsem mu, ať zapomene a najde si někoho lepšího. Trhalo mi to srdce a on byl pořád v šoku. Když jsem ho naposledy políbila, věděla jsem, že je to naposledy.

Jak to bolelo. Myslela jsem si, že hned jak odejde, tak mě zabijí, ale ne. Místo toho už tu týden sedím. Odmítám jíst a jediné co dělám je, že se dívám do prázdna a někdy zajdu do koupelny. To je jediné. Přemýšlela jsem, že bych se mohla podřezat, ale to by tu musela být žiletka nebo něco ostrého. Proto jsem začala znovu vzpomínat, ale tentokrát na období, kdy nás nic netrápilo a v dohledu nebyl ani James. Bylo nám tak krásně. Trávili jsme spolu každou volnou chvilku a nic jsme neřešili. Jenže pak šlo všechno moc rychle…

Nejdříve James a pak moje nepovedené osmnácté narozeniny. Nedávám to Jasperovi za vinu. On za to nemohl. Vždyť je stejně obdivuju za to, jak žijí. Snaží se být normálními. Hromada upírů se rozhodla jít tou lehčí cestou, ale oni ne. Povzdechla jsem si a přestala vzpomínat, protože vzpomínky tolik bolely. Chtěla bych na ně zapomenout, ale nejde zapomenout na lásku, která byla jediná a ke všemu obrovská.

Někdo zaklepal a tím mě vyrušil z mého přemýšlení. Do pokoje vešel jeden z vládců. Samozřejmě to byl Aro, který mě pozoroval. Nevnímala jsem jeho pohledy a ani to, jak na mě mluvil. Vím, že akorát říkal něco ve smyslu, že je čas. To jsem věděla. Věděla jsem, že je čas abych zemřela.

„Isabell,“ oslovil mě a já se na něho po dlouhé době podívala. Pořád tam stál a pořád na mě upíral své karmínové oči. Dělalo se mi z něho špatně a já chtěla co nejdříve zemřít. Jenže bude mi to vůbec dopřáno? On se ke mně přiblížil a díval se mi do očí. Viděla jsem v nich radost. Radost? Já bych neměla radost, kdybych měla někoho zabít.

„Je čas,“ řekl znovu a já byla vyrovnaná ze smrtí…

Přiblížil se k mému krku a zakousl se.

„Sbohem,“ špitla jsem ještě a pak jsem upadala do temnoty. Poslední vzpomínky patřily Edwardovi, Cullenovým a mé rodině…

Ten den podle některých zemřela Isabella Marie Swan. Ale jak to bylo doopravdy? To ví jen Aro, Bella a Cullenovi…


 

Omlouvám se za krátkost, ale jestli bude zájem, tak můžu napsat ještě pokračování, ve kterém by bylo objasněno, co se vlastně stalo. Jinak budu moc ráda za kritiku, protože vím, že povídka se moc nepovedla… Děkuji! Vaše enchantress

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska je silnější než zlo!:

 1
1. isabell
02.06.2013 [14:14]

bylo to moc pěkné a ráda bych si přečetla i pokračování.....
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!