Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Erro Jasper

The Host


Erro JasperCo by se stalo, kdyby se Jazz na Bellině oslavě neovládl a nikdo by ho nezastavil? Jak by tedy celý příběh skončil?

 

POHLED BELLA:

„To jsi neměla dělat,“ řekl Edward.

„Já vím, ale Alici mám ráda, je pro mě jako sestra. A navíc, nechci strávit dalších deset let nakupováním,“ řekla jsem.

„To si možná odskáču já… někdy,“ řekl.

Šli jsme na hodinu. Pan profesor pustil Romea a Julii. No a jinak byl celý den normální.

Večer jsem si vzala šaty, co mi dala Alice. Edward na mě čekal. Jeho stříbrné Volvo tam čekalo též.

„Ahoj,“ pozdravila jsem ho a nasedla do auta, on udělal totéž. Jeli jsme prostou cestou za Forks do lesů, většinou bych večer k nim domů netrefila, ale tohle mě ohromilo. Na každém stromě byly světýlka. Celou cestu až k domu. Na terase byly skleněné mísy a v nich růže. Bílé, červené, rudé.

„To...,“ nedořekla jsem.

„To je co?“ zeptal se.

„Nádhera,“ řekla jsem. Vzal mě za ruku a šli jsme do domu.

„Krásné narozeniny, Bello!" vykvikla Alice a objala mě. Projela jsem všechny pohledem. Carlisle a Esmé se usmívali, Alice a Jasper, Alici jsem neřešila u ní to bylo (ne)normální. Jasper mě překvapil - usmíval se. A nakonec, pane bože, byl Emmett vždycky tak velký??? A naposledy Rosalie. Neusmívala se, ale alespoň po mně nevrhala blesky. Pak ke mně Carlisle přistoupil.

„Moc se omlouvám, Bello, ale neudrželi jsme Alici na uzdě,“ řekl.

„Já to slyšela!“ řekla Alice na obranu.

„Nejdražší Bello,“ řekla Esmé a objala mě.

„Chtěla jsem, aby to bylo tradiční. Takže máš tu dort i dárky,“ řekla Alice

„Říkala jsem, že žádné dárky nechci,“ řekla jsem naštvaně.

„No, ale já tě neposlechla,“ řekla a dala mi první dárek.

„Já tě, Alice, zabiji za tohle to,“ odsekla jsem.

„Ten je od Emmetta, Rose a Jazze,“ řekla s velkým úsměvem na tváři.

„Na chvilku si odskočím, hlavně nic nevyváděj, ať o nic nepřijdu,“ řekl Emmett a odešel.

Vzala jsem si ten pitomý dárek a probodla Alici zabijáckým pohledem. Dárek mi připadal strašně lehký. Rozbalila jsem to a byl prázdný.

„Díky, Jazzi, Rosalie,“ řekla jsem. „Díky, Emmette!“ řekla jsem nahlas, protože on to slyšel. Rose a Jazz se zasmáli.

„Je to stereo do tvého náklaďáčku. Emmett ho běžel nainstalovat, už by měl být zpátky,“ řekl Jasper. Alice čekala, v ruce měla další dárek.

„Tak mi to podej,“ řekla jsem a na Alicině obličeji se rozzářil úsměv.

„Tenhle je od Carlislea a Esmé,“ řekla.

„Je to něco malého, co ti rozzáří den,“ řekl Carlisle.

„Doufám, že se ti bude líbit,“ řekla Esme. Trhla jsem pod páskou a papír mi rozřízl prst.

„Sakra,“ procedila jsem skrz zuby.

 

POHLED JASPER HALE:

 

Trhla pod páskou a papír jí rozřízl prst.

„Sakra,“ procedila skrz zuby.

Jedno já mi říkalo: Nedělej to! To nemůžeš udělat!

Kašli na to. Má strašně lahodnou krev. Vysaj ji! Říkalo mi to druhé, zlé já.

Ne! Nedělej to! Nemysli na to! Běž pryč z místnosti!

 

Tss, neposlouchej to. Víš, jak máš rád krev. Hmm, jak lahodné.

 

 

Dohodovaly se mé dvě já.

 

Ale než se nadály, skláněl jsem se nad Bellou a... a... kousl jsem ji, vysál a zabil. Všichni se na mě nevěřícně dívali. No co? Mohlo se to stát každému. Nemohl jsem vydržet všechny pohledy, a tak jsem se rychle vydal do lesa. Byl jsem rád, že jsem utekl, bylo to strašné. Deset let! Deset let bez lidské krve a teď si to pokazím. No jo, Edward se mnou padesát let nepromluví, možná nikdy. Carlisle a Esme mě zavrhnou, no co by neudělali. Emmett, no k němu se ani vyjadřovat nebudu. Rose bude asi šťastná, že už nebude mít Bellu na očích. A Alice mě bude utěšovat celou věčnost. Proč já jsem tak špatný?

 

POHLED ALICE CULLEN:

 

Od doby, co Jasper odešel, nikdo nepromluvil. Carlisle a Edward odnesli mrtvou Bellu někam, že ani nevím kam. Já a Esme jsme uklidily po nevydařené oslavě narozenin. Kdybych mohla, tak bulím jak želva a to ani nemluvím, jak bylo asi Esme.

„Edward odjel,“ řekl Carlisle, když se vrátil.

„Kam?“ zeptala se Esme. „Snad nemyslíš, že odjel do V…“ nedořekla.

„Ano, přesně tam,“ řekla jsem. Měla jsem totiž vizi, už tam skoro je.

„Alice, co vidíš?“ zeptala se Esme a Carlisle zároveň.

„Takže. Je ve Volteře, prosí o smrt. Radí se. Sakra nic nevidím.“ To mě rozrušilo.

„Alice, soustřeď se,“ řekl Emmett.

„Dobře. Vyhověli mu. Zabijí ho!“ řekla jsem a klesla jsem hlasem.

Rose a Emmett po mě střelili šokovaný výraz, též i Carlisle a Esme.

„Promiňte,“ řekla jsem a vylezla jsem do deště na terasu. Proč? Proč to jen udělal? Bella byla má nejlepší kamarádka! A Jasper? Žádná vize. Nic! Žije ještě? Rozeběhla jsem se na útesy. Vítr mi vál do vlasů. Zavřela jsem oči. Z kapsy jsem vytáhla dýku. Držela jsme ji v ruce. A v druhé zapalovač. Má pro mě smysl ještě žít? Ano? Ne? Zhluboka jsem se nadechla. Uchopila jsem pevněji dýku. Namířila jsem ji přímo k srdci, i když už dávno nebije. I takhle se dá upír zabít. Upustila jsme zapalovač. Dýku jsem uchopila oběma rukama a bodla. Padla jsem na kolena. Cítila jsem, jak kapičky jedu stékají po mé kůži.

Zde zrezivěj.  Naposledy jsem se nadechla a spadla z útesu do rozbouřeného moře.

 


 

Doufám, že se vám to líbilo. Tenhle příběh patří mezi jedny mé oblíbené.

Angee



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Erro Jasper:

 1
23.06.2012 [16:57]

VictoriaJamesLaurentrozpis to a bude to fajn... nápad je dobrý... ale obsah... také bez emócií... dodatok: to,, že Alice sa zabila dýkou je somarina... rovnako ako to, že Edward v pohode odniesol pochova Bellu a za 5 minút bol vo Voltere, a nikto sa ho nesnažil zastaviť, ako aj Jaspera, keď vysával Bellu... P.s. trochu urýchlené Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!