Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Emmett vs. Jacob

ballaandjacob


Emmett vs. Jacob Emmett prohlásil, že by bylo lepší, kdyby se jeho milovaná Nessie otiskla do něj a ne do Jacoba. Jacob se naštval a rozhodl se, že si obhájí své postavení, jelikož většina Cullenů stála při Emmettovi. Jak to dopadne?

Tak, co bych proved. Teď se život vrátil k normálu. Volturiovi, a tady aby se upír ukousal nudou. Sakra. Není tu ani Nessie, moje milovaná neteřinka, takže si nemám s kým hrát. Rose s Alicí jsou na nákupech a Edward s Bellou prý obdivují krásy přírody.

A co Jasper? Na toho bych pozapomněl. Šel s Alicí jako věšák a nákupní vozík. Chudák Jasper, musí tahat ty jejich tašky, a že jich nikdy není málo. Minule přišel ověnčený taškami jako vánoční stromeček. Chtěl jsem mu donést žárovičky a omotat je kolem něj, abych vytvořil živý vánoční stromek, ale to Alice s Carlislem zakázali. Nechápou legraci. Carlisle s Esme studují dějiny“ v jeho pracovně.

Kde jen je ta Nessie? Už by tu měla být. Zatracené prašivé psisko. Nessie by se žilo líp, kdyby se tu Jacob vůbec neobjevil. Ale počkat. V hlavě se mi začal rodit ďábelský plán, který rozhodně změní tenhle nudný stereotyp. Tak a je na následující měsíce o zábavu postaráno. Teď jen musím počkat na svou obět a obecenstvo.


 

U příjezdové cesty jsem slyšel auto. Už jsou doma. Stačí jen počkat, než odmaskují Jaspera, abych ho mohl zasvětit do svého ďábelského plánu.

„Jaspere! Nelelkuj tam a okamžitě nám dones ty tašky dovnitř!“ rozkřikovala Alice.

Jakým hrubým způsobem se chovala k Jasperovi, tak to vypadalo, že něco nesehnala, nebo zavřeli její neoblíbenější obchod a ona to neviděla. Vypadalo to spíš na tu druhou variantu.

Dával jsem si pozor na rozhodnutí ohledně svého plánu, aby Alice věděla, co by se stalo, kdyby někomu řekla, co jsem pro našeho milovaného“ Jacoba přichystal.

„Jaspere, pojď se mnou ven,“ řekl jsem a v očích se mi nebezpečně blýsklo.

Jasper to samozřejmě zaregistroval. Ten záblesk znal. Objevil se v mých očích naposledy, když jsme měli u Rose a Alice fakt velký problém.

„Jasně, už jdu!“

Došli jsem na mýtinku a já ho začal zasvěcovat. Pro jistotu jsem šeptal, co kdyby tady tudy šli naši obdivovatelé přírodních krás.

„Přišel jsem na něco, co nám oživí tento stereotyp. Vyprovokuji Jacoba, aby se se mnou vsadil. Řeknu mu, že by bylo lepší, kdyby se Nessie otiskla do mě. Budeme soutěžit a já vyhraju. K tomu potřebuji tvoji pomoc. Trošku si zahraješ s jeho emocema. Jen tak, aby to naštvalo Edwarda. Třeba až bude myslet na Nessie, tak na něj pošleš vlnu vzrušení a on pak nebude kontrolovat své orgány... Víš, jak to myslím, že?

„Vím,“ řekl a v tu chvíli ho něco napadlo. „A když nebude kontrolovat své orgány, konkrétně jeden, tak se Edward naštve, viď?“

„To se vsaď, že se naštve. A když ne, ty mu trošku pomůžeš. Plán se zakládá na tom, že Edward bude rozzuřený na Jacoba a bude nám pomáhat. Já velkoryse prohodím něco v tom smyslu, že bych byl pro Nessie lepší než Jacob. On se pochopitelně naštve a bude se hádat. No, přece ti nebudu říkat všechno. Taky musíš být překvapený,“ řekl jsem mu a zasmál jsem se.

S tímto plánem jsme odešli domů, kde byli všichni. No, na co čekat. Divadlo může začít. Pro jistotu jsem mrkl na Jaspera, jestli to taky pochopil, a vstoupil jsem do jámy krokodýlové.

„Tak co krásy přírody?“ rýpnul jsem si do Edwarda.

„Co by, krásné. A jak bylo na paloučku?“ rýpnul si nazpět.

„Nic zajímavého. Palouček s travičkou,“ odpověděl jsem mu a v myšlenkách jsem si to celé přehrál a Edward souhlasil skoro nepostřehnutelným kývnutím.

V tom přišli Jacob a Nessie. Všichni se s nima pozdravili. Edward na mě kývnul, já na Jaspera a všichni tři na Jacobovy kalhoty. Něco se tam nezřetelně rýsovalo. Zamračil jsem se na Jaspera a ten se začal víc soustředit. Cosi v Jacobových kalhotách zpozorovali všichni. Ale nakonec samotný Jacob. Vyvalil oči jako kapr na suchu. Všichni upírali pohled na Jacobovy kalhoty a v tom ticho prolomilo velice hlasité vrčení. Ano, byl to Edward. Nakonec souhlasil s naším plánem. Jacob s doprovodem Edwardova vrčení pomalu ustupoval ven z domu. Rychle jsem kouknul na Jaspera a v tom se ozvalo. Křup! Všichni si mysleli, že se Jacob přeměnil. Pak se zmateně podívali na Jacoba a uvažovali, co protrhlo látku. Pak jim to došlo. Esme instinktivně zakryla Nessie oči a odvedla ji pryč. Alice upadla do bezvědomí, když viděla jeho roztržené kalhoty. Ostatní vyvalili oči.

„No, každý je na tom trochu jinak,“ obhajoval se a snažil se dané orgány zakrýt rukama. Bohužel na to jeho dvě ruce nestačily.

„Vlci mají zřejmě svůj orgán,“ poukázala na Jacobovy kalhoty, „sečten s lidskou a vlčí podstatou dohromady, asi aby jim při běhu, když jsou vlci, neplandal. Tak má obě velikosti v lidském těle,“ řekla chytře Rose.

Já se neudržel a začal se tak smát, že jsem nevěděl, kdy přestanu. Bylo mi to jedno. Stačilo si vzpomenout na to, co řekla Rose, a dostal jsem další záchvat smíchu.

Co se stane, když začne opravdová legrace? Vždyť tohle byl jen takový velice malý začátek toho, co mělo přijít.

Jo, začaly nám šťastné časy.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Emmett vs. Jacob :

 1
25.06.2011 [11:16]

kollart Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!