Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Autogramiáda

bella narozeniny


Bella se setkává ve stanu s Edwardem na autogramiádě. Něco z prostředí slavných... Snad se Vám bude líbit. BellaNess

Autogramiáda

 

 

„Ona je autogramiáda!“ vykřikl kdosi v davu a hnědovlasá dívka se postavila na špičky, aby se podívala, kde že to vlastně ta autogramiáda je.

„Prý jen pro vstupenky s čísly, které vylosují,“ řekl vysoký muž vedle ní. Přes ten hluk ho téměř neslyšela. Poté jen zmateně zamrkala a pak si vyndala svou vstupenku. Na velkém plátně probíhala výherní čísla. A kupodivu ona tam svoje našla! Zaradovala se. Prodírala se davem dopředu, aby se mohla setkat s Edou, jak mu často přezdívalo určitě mnoho dívek. Byla puštěna dovnitř do obrovského stanu, kde se nacházelo všechno možné – mikrofony, kytary, boty, kostýmy na vystoupení, až po gauče a počítače…

„Pane Cullene, tu je jedna z fanynek, která se přihlásila s výherní vstupenkou,“ oznámil mu vysoký černovlasý bodyguard. Edward přikývnul a nechal vejít dívku do dveří. Už zpoza dveří věděl, že je to ona. Neslyšel její myšlenky.

„Vítejte, slečno,“ uvítal ji řádně s nefalšovaným úsměvem a rozzářenýma očima. Uvědomoval si, že to, co cítil na tom pódiu, cítil i teď znovu. V její blízkosti byl ten pocit mnohem silnější.

„Jak se jmenujete?“ zeptal se zdvořile, ona zvedla svůj pohled z věcí na stolku vedle ní a poté si přestoupla z nohy na nohu. Mezi tím davem vypadala odhodlaně… A teď? Teď před ním stála velmi plachá dívka s nevinným dětským výrazem.

„Bella,“ pípla nesměle a zčervenala. Styděla se, nevěděla, co má dělat či jak se má v jeho přítomnosti chovat. Ještě se v ničí přítomnosti tak skvěle necítila. Zároveň cítila i strach. Jenomže jak má být v klidu s její nešikovností v přítomnosti slavné osobnosti, když ví, že se může kdykoliv ztrapnit? Nasucho polkla a rozhlédla se ve snaze se zaměstnat natolik, aby se neprojevila její vrozená neohrabanost pohybů.

„Posaďte se, Bello,“ pobídl ji tím nejmilejším tónem hlasu a jí se rozbušilo srdce snad ještě víc než kdykoliv předtím. Pohledem zkontrolovala vzdálenost mezi ní a černou koženou pohovkou. Zhluboka se nadechla a malými a pomalými krůčky vyrazila na místo, které si vytyčila jako svůj cíl – k černé pohovce.

Zdál se být zaneprázdněn podepisováním své vlastní fotky, avšak ji po očku sledoval s úsměvem na rtech a jiskřičkami v očích. Byl fascinován a okouzlen její tichou myslí, zároveň frustrován tím, že nevěděl, nač myslí a její proudící krev v žilách mu též nepřidávala na klidu. Snažil se kontrolovat svou mysl každých pět sekund, aby ho nenapadla myšlenka zakousnout ji.

Když se usadila na černou pohovku, oddechla si. S úlevným výrazem se podívala na Edwarda, který ji už malou chvilku věnoval veškerou pozornost. Jeho zlaté oči jiskřily jako dva drahokamy a ona se v tom tekutém zlatě ztrácela svým pohledem. Ruku s fotografií napřáhnul k ní a Bella si ji převzala s tichým díkem.

„A co vaše rodina, Bello, nemám poslat fotku i někomu z vaší rodiny?“ zeptal se a posadil se na kožený černý bobek naproti pohovce. Bella si založila ruce do klína a přemýšlela. Skousla si spodní ret, čímž rozhodila Edwarda, kterému se změnila barva očí z topazu na onyxovou. Jen zakroutila hlavou a Edward se snažil zklidnit upíra, který se chtěl prodrat na povrch.

„Edwarde,“ oslovila ho po opětovném prohlížení veškerého vybavení. „Já… Já…“ zarazila se. Najednou nevěděla, co by mu mohla povědět. Zhluboka se nadechla a hned vzápětí vydechla, aby se uklidnila. „Tvůj hlas je velmi příjemný,“ poznamenala tiše. Hned sklopila pohled na své ruce a do tváří jí opět vstoupila červeň. To bylo první, co ji napadlo. Nemohla přeci na něj jen tak vybalit, že ho miluje. Miluje ho snad každá z těch dívek tam venku, tudíž to není neobvyklé. Opustilo ji snad prvotní odhodlání? Edward jí dal dva prsty pod bradu, aby se na něj podívala. Nejprve nechtěla, ale nakonec svolila a zadívala se mu do očí. Spatřila v nich něco, čemu absolutně nerozuměla.

„Věř si. Jsi moc hezká a nemusíš se za všechno stydět,“ promlouval potichu, jako kdyby ji měl těmi slovy vyděsit. Její srdce běželo maraton, tělem jí procházely příjemné a hřejivé pocity. Nejenže byl hezký, milý a zdvořilý, ale také vzbuzoval respekt. Ona se ho však nebála. Neměla k tomu žádný důvod.

„Miluju tě,“ vyznala mu své city velmi potichu. Odhodlání se jí vrátilo. Pro sebe se potichu zasmál. Kdybys jen věděla, Bello, pomyslel si a ukazovákem jí přejel po červené líci. Dech se jí opět zadrhl. Když se ale naklonil k jejímu uchu, myslela si, že omdlí. Jeho vůně byla nádherná.

„Taky tě miluju,“ zašeptal a odtáhl se jen tak, aby jí stále viděl do těch nádherných očí, které ho tak moc okouzlily. Dělilo je jen pět centimetrů. Tu vzdálenost mezi nimi byl schopný během několika vteřin zkrátit na minimum. Mezi nimi probíhaly jiskry lásky. Jiskry tak silné, že spojila jejich srdce snad na věky věků. Ani velká vzdálenost, ani podstatný rozdíl mezi jejich světy je nemohl nikdy rozdělit. Láska si vždy cestu najde.

Jeho rty se setkaly s jejími a jejich jazyky hrály milostnou hru, která měla zanedlouho skončit tím, že ona odejde a on zůstane sám napospas těm fanynkám, které moc nemusel. Byl odolnější, než by si kdy myslel. Zvládl ji políbit, aniž by jí ublížil. Po vášnivém polibku se opřeli čely o sebe a zprudka oddechovali. Nechtěli se loučit. Belliny zavřené oči se náhle otevřely a ona se jimi dívala opět do těch Edwardových.

Oči jsou okno do duše. Viděl v nich lásku, tu opravdovou lásku. A ne jako tu, kterou mají vepsanou v mysli ty dívky před pódiem. Ne… Nechtěl na ně myslet, měl tu Bellu, která mu za kratičkou chvíli odejde a možná ji už nikdy neuvidí.

„Musíš odejít?“ zeptal se zoufale. Její výraz se změnil na smutný.

„Asi jo,“ zašeptala neslyšně. Vstal a odešel k jednomu ze stolů. Tento stůl byl plný tužek a papírů. Vzal si papír a tužku, chvíli nad něčím přemýšlel a poté začal psát. Psal rychle.

Už do stanu vešel bodyguard, aby Bellu vyprovodil ven. Za Edwardem měla jít další z mnoha fanynek.

Edward složil papír a přešel k Belle, která na něj upírala smutný pohled. Opětoval jí ho. Do ruky jí vtisknul papír a poté ji políbil na čelo.

„Měj se,“ loučil se opravdu těžko.

„Na viděnou,“ odpověděla mu Bella. Pevně tiskla v dlani papír, který jí dal. Odcházela za černovlasým bodyguardem a ještě naposledy Edwardovi věnovala pohled plný lásky.

Když se dostala pryč z prostorů určených pro koncert, rozdělala si papír, který stále pevně držela v dlani. Opřená o zeď oprýskaného domu, která jí poskytovala oporu, aby nespadla, četla vzkaz od její životní lásky.

 

Čas rychle plyne,

tak jako řeka plná vody,

my setkáme se jinde,

budeme plni svobody.

 

Najdu si Tě všude, Bello má,

i kdybych měl za Tebou celým světem jít,

najdu někoho, kdo Tě zná,

navěky Tě pak budu u sebe mít.

 

S láskou

Tvůj Edward

 

Do očí se jí nahrnuly slzy a byla odhodlaná na něj čekat tak dlouho, jak on bude jen chtít. S úsměvem se ještě zahleděla na stan, kde trávil čas s jinou fanynkou.

Autogramiáda… Jediný den, jediná chvíle, jediná akce jí dokázala změnit život. Doufejme, že k lepšímu… Protože i ona v tuto chvíli v to doufala… 

 

 


 

Ahoj! Doufám, že jsem Vás touto povídkou nezklamala. Tato povídka je spíš... připadá mi jako pohádka, jako sen mnoha fanynek zpěváků.

Protože se mnohým líbilo prostředí slavných v jedné z mých povídek, napadlo mě zrovinka toto... Nu, ačkoliv je povídka nereálná, doufám, že se alespoň trochu líbila. 

Budu ráda za Vaše komentáře. 

BellaNess



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Autogramiáda:

 1
6. 1234
09.06.2015 [6:35]

aho fšichnijásemenujuedvard

26.05.2015 [21:38]

SweetNessÚplně úžasná povídka Emoticon Emoticon Emoticon ta mě dostala Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Seb
25.05.2015 [18:57]

Krásně jsem si početla, děkuji. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. betuška
24.05.2015 [22:11]

to bolo sladké,myslím v dobrom zmysle slova Emoticon

2. caius and athenodora
24.05.2015 [18:56]

super

1. neznáma
24.05.2015 [18:17]

krásne ! Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!