Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné

255546


 

Děvčátko

DěvčátkoAutor: Lesslee. Po roce, co Bella umřela, se objevilo děvčátko, které vypadalo stejně, jaké si Bella vždy přála. Náhoda.. nebo znamení?

 

Samota noci

Samota nociAutor: Lesslee. Bella se po nějakém čase vrátí na místo, kde před nedávnem NĚCO zabilo její jedinou lásku, Edwarda. Ví CO to je, čeká... až si to pro ni přijde taky... Děj bych přirovnala ke katastrofickému dramatu? Nevím jak to nazvat.. Snad se povídka bude líbit..:)

 

Mike a jeho údajně velký Mike

S kamarádkou jsme se nudily o hudebce a tak jsme napsaly povídku. Bella zde není popisována jako ta cudná, citlivá dívka. Tato povídka je velice krátká a nic proti postavám, které zde vystupují, nemáme;-) A nejsme nijak vyšinuté;-) Snad jen ČTĚTE NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ. MUŽE OHROZIT VAŠÍ MRAVNOST!!!!

 

Lov - Jednorázovka

Lov - JednorázovkaDalší jednorázovka z mojí dílny. xD Doufám, že se Vám bude líbit! :) Prosím o kritiku.
PS: Varuji, je to mírně morbidní xDD

Upozornění od redakce: Povídka není vhodná pro osoby mladší 15 let

 

Pohádky neexistují

Pohádky neexistujíJe to opravdu krátká jednorázovka. Normálně bych ji nechala v počítači jako ostatní jednorázovky, který napíšu ve chvilkovém pomatení, ale kámoška do mě hustila ať ji zveřejním. Nejradši píšu vícedílovky, u kterých se můžu rozepsat. I tady toto měla být původně vícedílná ffka. Kdyby byl zájem tak bych časem mohla napsat na tady toto téma a stejný název vícedílovku.

 

První máj, to lásky čas - Jednorázovka

První máj, to lásky čas - JednorázovkaTakže přináším vám moji první jednorázovku (ale jen kratičkou), tematicky se vztahující k dnešnímu dni (1.5.), vypůjčila jsem si pár veršů z básně Máj od Karla Hynka Máchy, kterou zajisté všichni znáte. V podstatě to nemá žádný děj, jen se snažím co nejlíp vyjádřit tu atmosféru lásky. Doufám, že se zalíbí a komentujte prosím :) P.S. Další díl Rescue out of Darkness bude asi zítra :)

 

Žiadny happy end?

No vymyslela som nejaký príbeh. Ale, varujem, že nekončí dobre. No, názov hovorí za všetko. Ešte neviem, či je to len jednorázovka alebo to rozpíšem na ďaľšie kapitoly, pretože ma to napadlo len tak z ničoho nič a zatiaľ neviem ako by som pokračovala, ale ak chcete vynasnažím sa aj na pokračovanie tak píšte komenty nech viem, čo na to hovoríte :D

Síň slávy

Osudové setkání

Osudové setkáníKrátká jednorázovka o prvním setkání Esme a Carlisla.

 

Edward Cullen vs. Chuck Norris 2

Edward Cullen vs. Chuck Norris 2Na inspiraci od Taťky Šmouly jsem udělala pár vtípků Edward Cullen vs. Chuck Norris

 

Nelidskou rozkoší je těšit se z cizího neštěstí - Jednorázovka

Nelidskou rozkoší je těšit se z cizího neštěstí - JednorázovkaPovídka na Senecův citát, která vznikla jako slohová práce. Figuruje v ní James, který si znovu hraje s jinými... Snad se bude líbit, budu ráda za komenty.

« Předchozí  1 ... 315  316  317  318  319  320  321  322  323  324    Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!