Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - O webu » Soutěže » sv. Valentýn

Z Jasperova deníčku


sv. ValentýnPro vaše ale i naše potěšení přinášíme já (Cvrček) a Satu novou soutěž.
Prosíme, abyste pečlivě četly pravidla pro zamezení vzniku omylů. Děkujeme.
Sponzory této soutěže jsou nakladatelství Jota, Host a YOLI.

 

Moc dobře si pamatujeme, že jsme vám slibovaly vánoční soutěž a velice nás mrzí, že na ni nedošlo. Byla již připravená k zveřejnění, ale jsou věci, které bohužel nedopadly podle našich předpokladů, a tak musela být soutěž zrušena.

Jako náhradu přinášíme soutěž valentýnskou. Jedná se o jednohubku, drabblíky na jedno téma, přesto doufáme, že se vás co nejvíc zúčastní a pestrost povídek překvapí i ty, co nad těmito stránkami již zanevřeli.

O co se jedná? Vše potřebné informace naleznete níže. Doufáme, že vás – autory – náš nápad zaujme a zahrnete nás svými nápady. 

 

jjj

 

  • Zúčastnit se může jen registrovaný autor.
  • Soutěže se mohou zúčastnit pouze ty povídky, které již nebyly na tomto nebo jiném webu zveřejněny.
  • Soutěž je zaměřená pouze na jednodílné povídky skládající se z jedné části, konkrétně drabble (Drabble – 100 slov, Double drabble – 200 slov, Triple drabble – 300 slov) /více o pravidlech psaní drabble zde.
  • Z povídky musí být patrná spojitost s Twilight.
  • Celá povídka musí být buď pozitivně, vtipně nebo romanticky laděna a nápad nesmí být negativní (upíří smutek nad ztrátou družky atd.).
  • Soutěžní povídka musí splňovat zadané téma.
  • Povídka musí končit happy endem.
  • Každý autor se může zúčastnit s libovolným počtem povídek.
  • Nejsou povoleni korektoři.

 

Soutěžní povídky, které nesplní tyto pravidla, budou DISKVALIFIKOVÁNY.

Povídky, které budou diskvalifikovány, mohou být zveřejněny až po ukončení soutěže (po 5. březnu 2017).

 

hh

 

Našim tématem je překvapivě sv. Valentýn (nebo také sv. Valentin) – ne svátek, ale osobnost našich dějin. Víte vůbec, kdo ten Valentýn vůbec byl?

Existují dvě legendy, jedna politická, jedna řekněme pro nás víc romantická. Valentýn žil v průběhu 3. století našeho letopočtu a den 14. února je spojován s jeho mučednickou smrtí. (To není moc romantika, co?)

Valentýn byl (podle jedné z legend) kněz, který i přes přísný zákaz císaře Claudia II., který se obával nevole mužů opustit své manželky a jít do války, oddával mladé páry; za toto byl uvězněn a následně popraven.

A toto je naše téma.

Vašim úkolem je napsat drabble povídku o svatebním dni libovolných postav z Twilight ságy; jedinou podmínkou je, aby byly zachovány dvojice utvořené v knihách (Isabella a Edward, Alice a Jasper, Rosalie a Emmett, Esmé a Carlisle, Renesmé a Jacob a další), případně si můžete vytvořit úplně nové (Seth a …, Tanya a …, Renesmeina dcera a … a další).

 

hh

 

Porotci:

Cvrček (CZ), Satu (SK)

Hodnotí se originální pojetí, stylistika, plynulost děje, slovní zásoba a gramatika.

Povídky (Drabble, Double drabble a Triple drabble) budou hodnoceny dohromady. Ceny obdrží první tři povídky s nejvyšším počtem bodů.

Sponzory této soutěže jsou:

Cgv

gg

hhh

Ceny pro slovenské autory věnovala Satu.

Tímto děkujeme za skvělé ceny.

 

hh

 

Hotové povídky můžete zasílat do 28. února 2017 do 20:00 hod. na tento e-mail:

stmivani.eu.souteze@seznam.cz

Povídky posílejte v příloze ve formátech .doc, .docx nebo OpenOffice. Do předmětu zprávy napište váš nick a název povídky.

Př.: Cvrcek – Ztracený prstýnek

Současně jej vložte do administrace a zaškrtněte „Článek je hotov“. Povídky budou zveřejňovány dle pravidel od 1. března na titulní straně.

 

hh

 

Vyhodnocení proběhne 5. března ve speciálním článku.

Autoři prvních třech povídek budou oceněni hmotnou cenou a jejich povídkám bude přidělen status TOP po dobu jednoho týdne.

  

Přejeme mnoho zdaru.

Cvrček & Satu


Případné dotazy směřujte prosím pod tento článek nebo na výše uvedený mail.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek sv. Valentýn:

 1
06.03.2017 [18:20]

KairaTayCvrčku, já teď řeším práci... Nebyla jsem tu skoro dva měsíce. Emoticon

06.03.2017 [15:35]

CvrcekKairaTay: Právě jsme pořádaly soutěž, ve které bylo na sepsání povídky o rozsahu 100 slov 14 dní. Téma bylo také velice benevolentní, přesto se zapojila jediná autorka.

Pokud tomu dobře rozumím, máme pořádat soutěž, kde nebudete mít žádnou podmínku, rozsah bude 100 slov, ale bylo by fajn tam dostat taky nějakou tu cenu v podobě např. Labyrint (komplet 3 dílů), který jsme měly připravený, ano?

06.03.2017 [12:43]

KairaTayŠkoda, že jsem si toho nevšimla... :( těch pár slov bych dohromady dala. A co udělat jen soutěž (100, 200, 300) jen tak. Aby se tu něco dělo...

20.02.2017 [19:27]

Alice1CCvrcek: Ješté jednou děkuju! Emoticon

20.02.2017 [19:21]

CvrcekAlice1C: Založíš si článek, vložíš text, zaškrtneš všechny potřebné kolonky včetně "Článek je hotov". O zbytek se staráme my. Dle pravidel znamená, že budou vydávány po 15 hodině odpolední vždy o půl (15:30, 16:30).

20.02.2017 [18:59]

Alice1CCvrcek: Díky. A ještě jeden dotaz. Úplně nechápu tu část s administrací... Jsem tu holt ještě pořát "nováček". Emoticon

19.02.2017 [9:10]

CvrcekAlice1C: Pokud ti tak záleží na přesném významu, pěkná definice slova je: Den je jednotka času, jejíž přesný význam závisí na kontextu.
Pokud máš nadále potřebu faktické a teoretické správnosti, doporučuji ti přečíst zákon/y upravující uzavírání manželství země, z které pár pochází. Tam najdeš veškeré odpovědi...Emoticon

18.02.2017 [22:03]

Alice1CKdo chce kam, pomozme mu tam. Musí o být den? Tedy nemůže to být večer nebo noc?

15.02.2017 [18:41]

Cvrcekrimini: Nevím, zda to ze zadání vyplynulo, ale ve tvé povídce se vůbec sv. Valentýn (jako osobnost) vyskytovat nemusí! Jde čistě o tématiku svateb.
Jedinou podmínkou je, aby byl drabble o svatbě - svatebním dni, který se odehrává v libovolném čase (minulosti, přítomnosti, budoucnosti), a pokud bys tam sv. Valentýna (jako osobnost) chtěla zasadit, také si můžeš zvolit jakýkoliv způsob a čas.

Snad jsem se vyjádřila srozumitelně. Emoticon

15.02.2017 [15:54]

riminiiAhoj,
mám drobnú otázku. Smie sa svätý Valentín ako postava použiť iba v tej podobe ako ho poznáme z histórie (čiže to môže byť iba historická poviedka) alebo to môže byť aj niekto, kto sa za neho dajme tomu tvári, ale nie je to tá jedna konkrétna osoba a dej sa odohráva v pritomnosti?
Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!