Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - O webu » Soutěže


 

Vánoční speciál Nej... - hlasování

Vánoční speciál Nej... - hlasováníZde hlasujte pro kategorie z vánočního speciálu Nej...

 

Vánoční speciál Nej...

Vánoční speciál Nej... Pro poslední měsíc v roce jsme pro vás připravily vánoční speciál Nej...
Hlasujte i nyní, pro tentokrát však v patnácti kategoriích! Anketa se blíží ke konci, poslední šance hlasovat!

 

Nej povídka měsíce listopadu/novembra 2013 - výsledky

Nej povídka měsíce listopadu/novembra 2013 - výsledky

Sečteno, podtrženo...

Tady jsou výsledky!

 

Jednodielna smršť

Jednodielna smršťRýchla smršť, tak ako aj pri zimných fujaviciach, môže prísť tak rýchlo ako aj odísť. Tak aby ste ju nezmeškali!

Máte čas do nedele! (22.12.2013) 

 

Dvojitá vianočná nádielka

Dvojitá vianočná nádielkaRolničky, rolničky, kto vám dal ten hlas?
Spoznávate? Tak otvárajte článok a aj vy nám pošlite svoj hlas v podobe poviedky!

Máte čas do dnešnej polnoci. (28.12. 2013)
Výsledky budú vyhlásené v priebehu dňa 1.1. 2014
 

 

Nej povídka měsíce listopadu/novembra 2013

Nej povídka měsíce listopadu/novembra 2013Po měsíci zase startuje nová anketa o Nej povídku, tentokrát pro měsíc listopad. Věnujte svůj hlas povídce, která si vás svým příběhem a zpracováním získala, u které jste se pobavili či si u ní pobrečeli, ke které se jednou rádi vrátíte. Nebo jednoduše té, která je vaše oblíbená.

Všichni si před hlasováním přečtou pravidla, ať později nedochází k nedorozuměním.

 

Nej povídka měsíce října/októbra 2013 - výsledky

Nej povídka měsíce října/októbra 2013 - výsledky

Sečteno, podtrženo...

Tady jsou výsledky!

 

Nej povídka měsíce října/októbra 2013

Nej povídka měsíce října/októbra 2013Je tady říjen, s ním podzim a také anketa o vaši oblíbenou povídku.
Věnujte hlas povídce, která vás zaujala, pobavila, rozplakala, okouzlila. Anketa pro tento měsíc právě startuje...

Prosím, prvně si pořádně pročtěte pravidla, aby nedošlo k omylu.

 

Nej povídka měsíce září/septembra 2013 - výsledky

Nej povídka měsíce září/septembra 2013 - výsledky

Sečteno, podtrženo...

Tady jsou výsledky!

 

Nej povídka měsíce září/septembra 2013

Nej povídka měsíce září/septembra 2013Po měsíci zase startuje nová anketa o Nej povídku, tentokrát pro měsíc září. Věnujte svůj hlas povídce, která si vás svým příběhem a zpracováním získala, u které jste se pobavili či si u ní pobrečeli, ke které se jednou rádi vrátíte. Nebo jednoduše té, která je vaše oblíbená.

Všichni si před hlasováním přečtou pravidla, ať později nedochází k nedorozuměním.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 20   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!