Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Info » Twilight Sága NEWS

wallpaper by Aledobo


NEWS

Breaking dawn part II. - New posters

Breaking dawn part II. - New postersNa internetu se objevily nové plakáty k druhému dílu Breaking dawn.

NEWS

Comic-Con 2012

Comic-Con 2012Dnes 12.7. se na internetu objevily první fotky z akce Comic-Con party. Samozřejmě jako pokaždé se zúčastnily i naše postavy z celé Twilight ságy. Proběhla i autogramiáda Breaking Dawn part II.

NEWS

Kalendáře pro rok 2013 na motivy Breaking dawn part II.

Kalendáře pro rok 2013 na motivy Breaking dawn part II.Na internetu se objevily fotky dvou kalendářů pro budoucí rok na motivy Breaking dawn - part II.

NEWS

Jackson má syna!

Jackson má syna!Je to tu! Jacksonovi se narodil syn!

NEWS

Festival Fantazie 2012

Festival Fantazie 201217. ročník Festivalu Fantazie

NEWS

Happy B-day, Edward!

Happy B-day, Edward!Dnes, 20. června, má své 111. narozeniny náš vysněný princ Edward Cullen!

NEWS

Breaking Dawn: Part II teaser trailer

Breaking Dawn: Part II teaser trailerA je to tady! Oficiální teaser trailer k Breaking Dawn: Part II!

NEWS

The Twilight Saga: Breaking dawn - Part 2 Teaser trailer

The Twilight Saga: Breaking dawn - Part 2 Teaser trailerA je to tu. Druhá časť Úsvitu sa nám blíži. Tu je nová ukážka z traileru. Zajtra by mal byť celý trailer.

NEWS

Breaking dawn 2 - první fotky

Breaking dawn 2 - první fotkyTak jsme se dočkali. Konečně. První fotky k druhé části!

NEWS

Edward, Bella and Renesmee in EW

Edward, Bella and Renesmee in EWV Entertainment Weekly sa objavil nový obrázok k filmu Breaking dawn Part 2.

« Předchozí  1 ... 3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 ... 156   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!