Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Info » Twilight Sága NEWS


NEWS

Charlie Bewley slávi 32 rokov

Charlie Bewley slávi 32 rokovCharlie Bewley alias Demetri má dnes, 25.1. 2013, 32 rokov!!!

NEWS

Krvavý Valentýn

Krvavý ValentýnPříjďte na setkání věnované upíří tematice! Zveme všechny příznivce paranormálních romancí na milostný dýchánek v Ústřední knihovně. Co vás čeká? Sága Stmívání na různý způsob (kniha, film, překvapení), setkání s odbornicí na upíry Sandrou Lanczovou a mnoho dalšího!

NEWS

Barbie k Breaking Dawn part 2

Barbie k Breaking Dawn part 2Ručně vyrobená sada Barbie panenek k Breaking Dawn part 2.

NEWS

Stephenie Meyer slávi

Stephenie Meyer sláviNaša hviezdička Steph má dnes, teda 24.12.12, 39 rokov!

NEWS

Jamie Campbell Bower opět slaví

Jamie Campbell Bower opět slavíJamie Campbell Bower slaví své 24. narozeniny.

NEWS

Breaking dawn part 2 - videoklip k All I've ever needed

Breaking dawn part 2 - videoklip k All I've ever neededK Breaking Dawn part 2 složila představitelka upírky (Rosalie Hale) Nikki Reed spolu se svým manželem Paulem McDonaldem písničku All I've ever needed. Snad se Vám tato písnička bude líbit tak jako mně. :)

NEWS

The mortal instruments: City of Bones trailer

The mortal instruments: City of Bones trailerJamie Campbell Bower (Caius) si zahraje v tetralogii z názvem The mortal instruments: City of Bones. Před několika dny vtrhl do světa první trailer na tento film. Mě osobně trailer nadchnul a půjdu na to v roce 2013 do kina. A co vy? ;)

NEWS

Hostitel (The Host) - český trailer

Hostitel (The Host) - český trailer Bontonland dne 19.11.2012 zveřejnil na Youtube.com oficiální trailer k Hostitelovi s českými titulky.

NEWS

Breaking Dawn part 2 - premiere!

Breaking Dawn part 2 - premiere!Na netu jsem našla několik fotek z premiéry Breaking Dawn part 2.

NEWS

Rozbřesk část 2. - klipy s titulky

Rozbřesk část 2. - klipy s titulkyKlipy s titulky pro ty, co mají nedokonalou angličtinu stejně jako já.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 156   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!