Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Videa

...


NEWS

MTV Movie Awards

MTV Movie Awards Nové promo k MTV Movie Awards s Robem!

NEWS

Eclipse - TV Spot 3

Eclipse - TV Spot 3Tady je Tv Spot z udílení cen National Movie Awards. Řekla bych, že tam nejsou skoro žádné nové scény. Snad to tady ještě není

Edit: Přidána lepší kvalita videa a titulek

 

Jasper Forks - River flows in you

Jasper Forks - River flows in youVšimla jsem si, že tu to video ještě není. Je to kouzelná skladba a klip z Forks :o)

NEWS

Fan video II - Stmívání

Fan video II - StmíváníPo dlouhém a nekonečném čekání na Zatmění jsem se zabavila tak, že jsem vytvořila další fan video, tentokrát ze Stmívání. Použila jsem k tomu moji nejoblíbenější písničku ze soundtracku. Takže doufám, že se Vám video bude líbit a necháte mi tu nějaké komentíky, přece jenom to trochu pracné bylo:) Díky! Vaše Lorenia:)

NEWS

Eclipse movie mashup + 2 still

Eclipse movie mashup + 2 stillVšetky scény z Eclipse pokope:) Príjemné pozeranie:) ja som tam dokonca našla aj niektoré, ktoré som nevidela:)

NEWS

Eclipse - Clip 1

Eclipse - Clip 1Na internetu se objevila první scéna z Eclipse.
EDIT: Přidány titulky.

Edit2: Přidáno další video v horší kavalitě.
EDIT3: Přidány titulky k druhému videu.
EDIT4: Přidáno další video! ;) Horší kvalita, ale stojí za to!

NEWS

Reakce na trailer herců z Hillywood Show

Reakce na trailer herců z Hillywood ShowTakže jsem tak projížděla youtube a narazila na toto video, kde herci/účinkující z Hillywood show co úplně skvěle parodují Twilight ságu a další filmy, kde tito lidé reagují na trailer k Eclipse. V levém rohu nahoře si můžete všimnout probíhajícího traileru.

NEWS

Parodie na New Moon Trailer

Dost uhozená parodie na trailer k New Moon... To prostě musíte vidět!

NEWS

Lizzie's Eclipse Trailer Reaction

Lizzie's Eclipse Trailer ReactionLidičky, tohle musíte vidět. Reakce tříleté holčičky na Eclipse trailer.

 

Videa - kreslený Twilight

Videa - kreslený TwilightVidea která mě celkem ohromila. Kreslení Taylora Lautnera, Jacoba Blacka, Edwarda, Belly a Rosalie.

« Předchozí  1 ... 4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14 ... 32   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!