Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Videa

4.kacik-S Knihou


NEWS

Nová scéna ze Zatmění!

Nová scéna ze Zatmění!Dnes se zveřejnila další nová scéna ze Zatmění! :-) Je to z maturitní oslavy, která se koná u Cullenových.

EDIT (Terez14): Přidán překlad.

NEWS

Eclipse TV Spot - Something's Wrong

Eclipse TV Spot - Something's WrongNa světě je další TV spot. Zatím je v horší kvalitě, ale až bude v lepší, tak video vyměním.

NEWS

Malý coctail pred premiérou

Malý coctail pred premiérouČakala som, kedy sa bude dať toto N°1 video sťahovať. Obsiahnuté sú v ňom všetky dostupné milostné scény z troch filmov. Hlavne pre fanúšičky Edwarda. Kto ho miluje, nemá čo riešiť!

NEWS

Eclipse Tv spot In 4 days

Eclipse Tv spot In 4 daysNašla jsem další Eclipse tv spot. Omlouvám se, že je v tak špatné kvalitě, ale až ho najdu v lepší, tak ho sem dám. Jsou tam i nové scény z Eclipse. Tak mrkněte.

 

Robert Pattinson u Lese Grossmana

Robert Pattinson u Lese GrossmanaJedna z upoutávek na MTV Movie Award 2010. Tohle video už asi hodně z vás zná, ale já ho sem stejně vkládám i s překladem. Upozorňuji, že video obsahuje vulgární výrazy, i když jsem je v překladu překryla hvězdičkou.

NEWS

Eclipse video - Interview

Eclipse video - InterviewNašla jsem další video. Snad tu ještě není.

NEWS

Český TV spot Zatmění

Český TV spot ZatměníNa oficiálních českých stránkách se objevil český spot. K němu se raději nebudu vyjadřovat. =D

NEWS

TV Spot Eclipse - boj

TV Spot Eclipse - bojNašla jsem další spoiler k Eclipse. Je tam pár nových bojových scén.

NEWS

Reklama na Volvo - Eclipse

Reklama na Volvo - EclipseReklama na naše oblíbené autíčko Volvo se scénami z Eclipse.
(Aktualizováno!)
S dovolením Josette, která toto video objevila, přidána další krátká reklama na Volvo.

NEWS

Tv Spot - Never lose focus (fanmade)

Tv Spot - Never lose focus (fanmade)Krásně udělaný TV Spot k Eclipse. Myslím, že stojí za shlédnutí!

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11 ... 32   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!