Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Videa

tw saga


NEWS

Oficiální klip k písni What part of forever

Oficiální klip k písni What part of foreverMáme tu další klip ze Soundtracku k Eclipse. Tentokrát od Cee-Lo Greena. Mám tuhle písničku ráda! Co vy na to?:)

NEWS

Kellan Lutz ve filmu Prom night

Kellan Lutz ve filmu Prom nightNašla jsem film, ve kterém hraje Kellan roli Ricka Lelanda. Napadlo mě, že by to mohlo někoho zajímat. Ten horor jsem viděla a můžu ho doporučit. Snad se vám to bude líbit.

 

Eclipse Parody

Eclipse ParodyNa internete sa objavila parodia na film Zatmenie. Musím povedať, že je sa načo pozerať!

NEWS

Welcome to the Rileys - Trailer

Welcome to the Rileys - TrailerTrailer na Welcome to the Rileys, ve kterém hraje Kristen Stewart... ;))

NEWS

Krátký názor herců na Breaking Dawn

Krátký názor herců na Breaking DawnNa Youtube jsem našla video, kde Taylor Lautner a Kristen Stewart, říkají svůj názor na Breaking Dawn, samotné video je ale promíchané i s trailerem k Eclipse.

 

Další videa z Eclipse I.

Další videa z Eclipse I.Našla jsem 3 videa v dobré kvalitě a 6 videí, které jsou sice z kina a mají špatnou kvalitu, ale i tak stojí za to. Přidala jsem i titulky.

NEWS

The Hillywood Show - The Runaways

The Hillywood Show - The RunawaysHillywood Show zveřejnilo 28.června jejich novou parodii, na očekávané The Runaways, kde si v originálním filmu zahrály Kristen Stewart a Dakota Fanning.

NEWS

Peter Facinelli - Interview

Jen tak jsem se koukala na net, až jsem našla toto rozhovor s Peterem.

NEWS

Eclipse scény priamo z kina

Eclipse scény priamo z kinaPridané scény z Eclipse, je tam horšia kvalita, hlavne v tom prvom videu, ale aj tak to stojí za to. :)

 

Eclipse 100x jinak

Eclipse 100x jinakEclipse trailer v pěti různých jazycích. Jaký se vám líbí?

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 32   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!