Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vždy je kapka naděje - 15. kapitola

Sraz Ostrava!!!


Vždy je kapka naděje - 15. kapitola15, kapitolka - další zvrat. Jmenuje se 'Vždy je kapka naděje' - nápaditý název že? :D Jinak doufám, že se vám bude díl líbit a že mě neukamenuje. Příjemné čtení přeje Crystal

Při mém štěstí se mi splnilo několik z mých nejstrašnějších obav.
Zaprvé… Bella byla s někým jiným. Zadruhé… ten někdo byl Mike Newton. Zatřetí… je s ním… těhotná. Začtvrté… zlomil jí srdce.  A zapáté… Bella trpí…
Abych řekl pravdu, byl jsem z té zprávy zdrcený. Bella čekala malého Newtona. Uměl jsem si to dítě dokonale představit. Jestli bude po otci bude to pohroma… jestli po Belle bude to malý zázrak. Já jsem doufal ve variantu číslo dvě. Stejně jako celá má rodina.
Měl jsem chuť Newtona zabít, urvat mu hlavu a jeho tělo roztrhat na kousíčku. Chtěl jsem mu dát pomalou a velmi bolestivou smrt.

Bolelo to když jsem viděl Bellu odcházet, když ji tekly slzy. Ona ho opravdu milovala, ale je pro ní dobře, že se ho zbavila. Bella si to, ale nemyslela.  Nikdy jsem nechtěl vidět Bellu plakat. Nikdy jsem ji nechtěl vidět nešťastnou, takhle zlomenou.
Po chvilce bylo ticho na parkovišti v tahu. Bylo slyšet hlasité šumění. Všichni, úplně všichni, dokonce i ti, kteří je neznali, všichni mluvili o tom co se tu stalo.

„Běž za ní, ona někoho potřebuje,“ řekla mi Alice.
Já jsem neváhal a vyrazil do školy. Jak nejrychleji jsem mohl jít mezi lidmi, aby jim to nepřišlo divné, jsem spěchal po její vůni. Po chvíli už bylo slyšet vzlykání. Ozývalo se zpoza
dívčích záchodů. Zaklepal jsem dost hlasitě, aby to Bella slyšela. Ale neodpovídala, pouze se zesílily její vzlyky.
Bolelo mě to když byla nešťastná. Zaklepal jsem ještě jednou, opět žádná odpověď. Stisknul jsem kliku a vešel.
„Bello?“ zeptal jsem se. Pár sekund bylo ticho a pak vzlykání začalo nanovo.
Nadechl jsem se a zamířil ke kabince ve které byla Bella.
„Bello? Bello, otevři,“ řekl jsem.
„Ne Edwarde, jdi pryč. Chci být sama,“ říkala přerývaně mezi vzlyky.
„Bello, prosím otevři. Chci ti jen pomoct. Teď nemůžeš být sama,“ řekl jsem prosebně a měl jsem pravdu. Nemůže být sama. Ne teď.
„Ale…“ řekla, ale já ji přerušil.
„Žádné ale. Prosím, dovol mi ti pomoct,“ žádal jsem.

Neozvala se žádná odpověď. Pouze jsem uslyšel tiché cvaknutí zámku. Lehce jsem zatlačil do dveří.
Bella byla sesunutá na zemi. Ruce měla ovinuté kolem kolen.Vzlykala a oči měla od slz rudé. Měla kruhy pod očima. Nikdy jsem ji takhle neviděl. Bolelo to. Bolelo to moc.

„Je mi to líto,“ řekl jsem.
„CO je ti líto? Nic jsi neudělal,“ šeptala, ale hlavu nezvedla.
„Je mi líto, že trpíš. Je mi líto co ti provedl. Je mi líto, že jsi ho milovala a on tě zradil.
Je mi líto, že tu sedíš, zlomená, pláčeš… A já bych ti moc rád pomohl, ale nevím jak.  Abych tě nezranil ještě víc.“ řekl jsem a pohladil ji po vlasech. Pomalu jsem si sednul vedle ní, pomalu abych ji nevyděsil. Lehce jsem ji objal kolem ramen.
„Bude to dobré, bude to dobré…“ utěšoval jsem ji. Bella zvedla hlavu.
„Nebude to dobré. Já jsem ho milovala a on mi rozdrtil srdce na milion kousíčků a to nikdy nikdo nespraví. Bolí to, moc to bolí a budě věčně.“ vzlykala a dívala se mi do očí.
„Vím to, vím že jsi ho milovala. Ale nejsem si jistý, jestli on si tvou lásku zaslouží, jestli si zaslouží lásku někoho tak
krásného, někoho s tak čistým srdcem jako jsi ty.“ šeptal jsem.
„On si tvou lásku nezasloužil, ty máš na někoho lepšího,“ tišil jsem ji.
„Nejsi si jistá…“ šeptala.

„Co budeš dělat? S tím malým,“ zeptal jsem se po chvíli.
„Přemýšlela jsem nad tím. Chtěla jsem si ho nechat…“ řekla se vzlyky.
„Ale,“ doplnil jsem ji.
„Ale, když se ON zachoval… takhle. Já nechci vychovávat jeho dítě. Nedokážu to. Ne po tom co mi udělal,“ řekla a zarazila se.
„Hned po narození ho dám k adopci,“ řekla Bella nakonec a pohlédla mi do očí. I když ji nedokážu číst myšlenky, věděl jsem na co čekala. Chtěla znát můj názor, chtěla abych jí schválil ten její.
„Myslím, že pokud to cítíš takhle, budu to pro to malé dobré.  Dostane rodiče, kteří mu dají co potřebuje.“ řekl jsem a na  její tváři se mírně zvedly koutky.
„Děkuju.“ zašeptala.
„Víš možná to bude znít divně… hloupě…“ řekla a podívala se na podlahu.
„Od tebe nebude nic znít hloupě.“ řekl jsem a lehce se usmál.
„Já… už jsem přemýšlela nad jménem.“ řekla a s kapkou naděje v očích se na mě podívala.
I pro Bellu existuje vždy kapka naděje – stejně tak i pro mne – pro nás.
Usmál jsem a naznačil jsem jí, že bych si je přál slyšet.
„Pro holčičku se mi líbí …  Joanna nebo Judith. Pro chlapce J.T.“ řekla a usmála se.
„Jsou nádherná.“ řekl jsem.
Bella se po chvíli opět rozvzlykala.
„Bude to dobré, dopadne to dobře.  Slibuji,“ řekl jsem a pohladil ji po vlasech.
„Děkuju, že mi takhle pomáháš, měl ji pravdu, nemůžu být sama,“ zašeptala.

Bellino vzlykání se utišilo a pak ustalo úplně. Nechala slzy volně téct po tváři.
Bella mě objala a svou hlavu položila na mou hruď. Najednou Bella ztuhla.

Nevěděl jsem co se děje. Pochopil jsem když Bella přitiskla své ucho na místo, kde se nacházelo mé, kdysi bijící srdce, které netepalo. Ztuhnul jsem.
„Tvo-tvoje srdce. Tvoje srdce!“ šeptala zděšeně.
„Ono, ono nebije…“ řekla Bella.

 

Líbil se ti díl? Napiš komentář!!

<< Shrnutí >>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vždy je kapka naděje - 15. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!