Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Už nikdy... 1.kapitola

Twilight ústav pro choromyslné


Už nikdy... 1.kapitolaKdyž mám depku, často se potřebuju odreagovat a psaní mi v tom pomáhá. Takhle vznikla tato povídka (dalo by se říct první). Má popisovat děj po tom, co Edward opustí Bellu. Vím, že o tomhle píše většina, ale je to moje představa. Originální, neokopírovaná. Takže, hezké počtení a budu ráda za jakýkoliv komentář.

1. kapitola

Tati,

odjíždím z Forks. Definitivně a napořád. Nejedu do Jacksonvillu ani do Phoenixu. Prosím, nehledej mě. Postarám se o sebe. Slibuju, že neudělám žádnou hloupost. Je mi to líto, ale už tady dál nemůžu být. Doufám, že to pochopíš.

Miluju tě a děkuju za všechno,

Bella

 

Dopsala jsem rozlučný dopis pro Charlieho. Pořád jsem si však nebyla jistá, jestli dělám dobře. Ačkoliv dva poslední roky byly utrpením, když odjedu, ztratím i tu poslední šanci být znovu šťastná. Být zase s ním. A i když odjedu, zůstane tu kus ze mě. Zůstane tu mé srdce. Díky jednomu upírovi, který už mě nechce. Který se před dvěma lety rozhodl, že mě opustí a to taky udělal.

Rozhodl se, že mě odkopne jako kus hadru, prostě mě odloží jako bezcennou věc. Řekl mi, že mě nechce a tím to pro něho skončilo. Nikdy už neuvidím jeho tvář, už neucítím jeho vůni, neuslyším svou ukolébavku, už mi nikdy nevěnuje svůj neodolatelný pokřivený úsměv. Ale stále ho budu milovat. Tak jako jsem ho milovala a miluju.

Proto jsem byla rozhodnutá opustit Forks. Nemyslím si, že když odjedu, přebolí rány z Edwardova odchodu, z neopětované lásky, ale třeba odejdou alespoň ty hrozné noční můry. Možná uklidním svoje druhé já, které zoufale touží po Edwardově přítomnosti.

A dělám to také pro Jakea. Mého nejlepšího přítele, který už tady se mnou není, ale v mém srdci zůstane napořád.

Nemuselo to tak být. Nemusel se za mě obětovat.

Když mě přišla Victoria zabít, velice ji překvapilo, že nejsem pod ochranou rodiny Cullenových. Nenechala se však vyvést z míry a zaútočila v dobu, kdy to nikdo nečekal. S Jacobem jsme se procházeli po pláži v La Push, když se před námi objevila.

Všechno se seběhlo tak rychle.

Jake se ani nestihl přeměnit, ale i tak mě chránil. Položil za mě život. Každý jednou odejde, ale on tady ještě mohl být. Nebýt toho, jak se přede mě postavil, aby zabránil útoku Victorie. Na poslední chvíli přiběhl Sam s vlkodlačí smečkou, ale i tak bylo pozdě. Jakea už nezachránili. Měla jsem tam umřít já.

Nikdy nezapomenu Jacobe. Miluju tě, ale láska k Edwardovi je stále silnější.

Vím, že mým odchodem ublížím některým lidem. Charliemu, Renné a i Billymu, který se stal mou druhou rodinou, hlavně po Jacobově smrti. A především ublížím sama sobě. Forks mi bude chybět. Stejně jako mi před lety chyběl Phoenix.

Ale už tady nemám skoro nic, už nemám nic ve svém životě, a proto musím začít znova. Nebo se o to alespoň pokusit.

,,Belo!" ze spodního patra se ozval Charlie. S leknutím jsem upustila tužku.

,,Už běžím, tati!"

 

Po tu dlouhou dobu, co jsem ve Forks, jsem si na Charlieho oslovení zvykla. Už mi to ,,tati" nepřipadá tak krkolomné a umělé.

 

Seběhla jsem dolů do kuchyně, kde Charlie vytahoval svůj dnešní úlovek.

,,Bello, musím odjet. Mám nějakou práci mimo město."

 

Tohle se mi perfektně hodí.

,,Klidně jeď. Nedělej si o mě starosti. Na jak dlouho?"

,,Na týden? Nejspíš tak. Bello, je mi líto, že tě tady nechávám samotnou."

,,Tati, mě nevadí být sama, to víš."

 

Kývl a odešel si sbalit věci. Týden. Aspoň budu mít dost času na připravení svého odjezdu. Urychleně jsem schovala dopis do šuplíku.

Odjedu, ale ne hned teď. Ještě není ten pravý čas. Ještě nemám vše vyřízené. Musím se zbavit všeho co mi ho připomíná. Nebude to tak těžké, když odešel, všechno mi vzal. Všechny naše společné vzpomínky. Avšak je tady toho ještě mnoho. Zejména mé srdce, ale jak se zbavit ho? Smrtí možná, ale nechci mu prokázat tu laskavost. Nechci, aby věděl jak trpím. Nesmí vědět, že mě jeho odchod tolik bolí a už vůbec se nesnížím na smrt kvůli němu.

Musím to dokázat, musím změnit svůj život.

Říkal jsi to správně, Edwarde Cullene! Bude to, jako kdyby jsi nikdy neexistoval...

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Už nikdy... 1.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!