Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ztracený svět - 6. díl

Dakota jako Jane


Ztracený svět - 6. dílCo se stane po pádu jeskyně?
Co se rozhodnou pánové Belly učinit?
A jak na to ona zareaguje?

6. Bellin rozsudek

 

„Lidé“ z vesnice se shromáždili před zasypanou jeskyní, z které na poslední chvíli vyvázli členové expedice spolu se svou průvodkyní Bellou. Dostali rozkaz od Aleca, aby předstírali překvapení a smutek. I když smutek předstírat nemuseli.

„Kvůli vám se naše jeskyně zřítila,“ zvolala naštvaně Jane.

„Mohli jsme se zabít a vám jde jen o tu blbou jeskyni,“ kašlala prach Rosalie.

„Nedokážete si představit, jak posvátná a unikátní byla,“ zavrčel Alec.

„Ale já to dokážu! Je nám líto, co jsme způsobili. A omlouváme se,“ omlouval se Carlisle.

„To nám jeskyni nevrátí! Už tu nejste vítaní! Nikdo z vás!“ řekl nesmlouvavě Alec a ukázal směrem k východu.

„Chápu,“ řekl Carlisle a pomalu odcházel s ostatními v patách.

Jen Bella stála na místě. „Co tím myslíš, Alecu? Tím nikdo?“ ptala se naštvaně Bella.

„Tak, jak to říkám. Nejsi tu vítaná. A pokud si vzpomínáš, o tom, kdo tu bude, rozhoduji já,“ zašeptal jí Alec. „Odejdi, než tě nechám vyvést.“

„Nevadí. Tím hůř pro vás,“ usmála se falešně Bella.

„Sbohem, Bello,“ usmála se nefalšovaně Jane.

„Tohle není konec,“ vyhrožovala Bella, pak se otočila a šla za ostatními.

 

Cestou směrem ke skrýši nikdo nemluvil. Rosalie si představovala, jaké by to bylo dostat se domů. Edward smutněl, že neuvidí svou snoubenku a nedokáže jí, jaký je hrdina. Emmett byl vděčný, že vyvázli živí. Carlisle přemítal o tajemné záři uvnitř zasypané jeskyně.

A Bella si uvědomila, že do vesnice už nikdy nesmí jít. Moc přátel tam sice neměla, ale i tak být ve vesnici znamenalo neskutečnou poctu a úctu od ostatních. Právě to dnes Bella ztratila. Nerozuměla tomu však. Oni sami jí rozkázali, ať jeskyni klidně zničí, pokud nebude zbytí. V tom jí to došlo! Alec to věděl, ale tohle je jeho vesnice, je sice stejně jako Bella pod vládou jich, ale ve své vesnici je pánem on. Využil toho, co Belle rozkázali k vlastnímu prospěchu. Ale Bella to nehodlala nechat jen tak! Už brzy všem dokáže, jak mocná je! A to tím, že přivede další jako jsou oni! Ze svých nových přátel udělá to, co je ona! Upíry!

 

Později ve skrýši, když už šli všichni spát, zůstala Bella vzhůru, neboť spát nemusela. Potichu se vkradla do pokoje, kde ten večer spala Rosalie. Spala tvrdě a něco se jí zrovna zdálo. Bella si klekla k posteli a začala šeptat spící Rosalii do ucha:

„Možná jsem dnes ztratila cestu domů, ale zůstat tady má své výhody,“ šeptala Bella a Rosalie se mírně zavrtěla, ale Bella pokračovala. „Je tu určitě tolik neobjevených věcí. Třeba zde nalezneš lásku,“ vkrádala Bella myšlenky Rosalii, jakoby Rosalie myslela za sebe. „Nebo zde najdeš způsob, jak být navždy mladá a krásná.“ Rosalie se ve spánku usmála nad tou představou. „Mladá a krásná navždycky,“ zašeptala Bella a pak odešla ke Carlisleovi.

Ten usnul na stole nad svými poznámkami. Bella se na ně zahleděla a viděla poznatky o světle v jeskyni a o kmeni. Uchechtla se nad tím a přišla k našeptávání myšlenek:

„Je dobře, že jsem tu zůstal. S tím, co jsem měl, jsem se rozhodně nemohl vrátit do Londýna. Všichni by se mi vysmáli.“ Carlisle se ve spánku zamračil. „Tady je to stejně lepší než v Londýně. Najdu tu tolik věcí, které mohu objasnit. Plno nepředstavitelných věcí, které nikdo neobjevil.“ I Carlisle se usmíval. „Možná i novou formu života. Jiný druh člověka,“ zašeptala Bella.

 

Když dokončila svou práci s Rosalii a Carlislem, sjela výtahem dolů a běžela do jeskyně, kde sídleli její pánové.

Sebevědomě vešla a spatřila Aleca, který s nimi hovořil. Bella si odkašlala a uklonila se. Alec se na ni otočil s vítězoslavným úsměvem.

„Vítej, Bello!“ ozval se Arův hlas. „Hádám, že jsi přišla vyřešit svůj spor s Alecem.“

„Ne, proto jsem nepřišla. Alecovy názory mě nezajímají. Jsem tu proto, abych podala hlášení o daném stavu,“ řekla pyšně Bella.

„O daném stavu už jsme dostali hlášení od Aleca a moc se nám to nelíbilo,“ ozval se Caiusův hlas.

„To nechápu! Zrovna jsem jim, když spali, začala vkrádat myšlenky do hlavy. Ty je zaměstnají a neměli by tak nějaký čas hledat cestu domů,“ bránila se Bella. „A jestli mluvíte o té jeskyni, sami jste mi přece řekli, že pokud budu muset, mám ji zničit,“ připomněla Bella.

„Jak se opovažuješ nám připomínat naše vlastní slova!“ rozkřikl se Caius.

„Klid, bratři,“ ozval se chraptivý, ale krásný hlas Marcuse. „Bella začala plnit úkol velmi dobře.“ Marcus byl na její straně.

„Dobrá tedy,“ ujal se slova opět Aro. „To bychom měli. Dobrá práce, Bello. Ale teď přejdeme k tvé rozepři s Alecem,“ navrhl Aro.

„K jaké rozepři?“ zeptala se Bella. „Vykázal mě z vesnice! Přitom jste mi dovolili jeskyni zničit,“ usmála se vítězně teď Bella na Aleca.

„To sice ano, ale jen v nutnosti! A navíc Alec měl k tvému vykázaní i jiné důvody,“ objasňoval situaci Aro. „Zopakuj to teď Belle, Alecu,“ vyzval jej.

„Neplníš řádně dané úkoly. Minule jsi dokonce prozradila svou identitu tomu vědci, který ti pak záhadně uprchl. A ke svým lidem se nechováš s úctou. Děláš, jakoby jsi nebyla jedna z nás,“ vysvětloval jí Alec. Bella se nezmohla na slovo. Hleděla na něj se vztekem v očích.

„Co nám k tomu povíš, Bello?“ chtěl znát její názor Caius.

„Je to mé slovo vůči jeho,“ zašeptala Bella zmateně.

„Budiž,“ byl nespokojen s její odpovědí Caius.

„Kvůli těmto obviněním, které jsou mimochodem oprávněné, jsme s bratry promýšleli, co s tebou dál,“ rozezněl se halou Arův hlas.

„A k čemu jste došli?“ zašeptala otázku Bella.

„Přehlasovali jsme Marcuse a došli k tomuto závěru. Dokončíš daný úkol a to tak, že všechny proměníš v jedny z nás. Pak nám je přivedeš bez toho, aby věděli, co jsi jim udělala a proč. A potom nás navždy opustíš. Jsi vyhostěna z našeho klanu!“ zahřměl Arův hlas.

„Cože?“ neudržela se Bella. „Tak soudíte na základě jeho tvrzení?“ dožadovala se Bella odpovědi a zároveň ukazovala na Aleca.

„Jak se opovažuješ zpochybňovat naše rozhodnutí!“ zvedl se rozhořčením Caius z trůnu.

„Myslela jsem, že když už k vám nepatřím, mohu si dělat, co chci!“ vykřikla Bella, která se už neudržela.

„Tímto jsi si podepsala ortel smrti!“ řekl klidně Aro. „Až nám je přivedeš s těmi požadavky, které jsme ti zadali, pak budeš pykat za své činy. Zemřeš!“

„Tvá lhůta je půl roku! Už nám nenes hlášení. Přesně za půl roku je sem přivedeš, nebo zemřete všichni bolestivou smrtí,“ oznámil Caius.

Marcus zašeptal směrem k Belle: „Je mi líto.“

„Teď odejdi,“ rozkázal Aro.

„Zdá se, že jsem vyhrál,“ usmál se Alec na Bellu. „Co jsi to předtím říkala? Něco jako: ještě není konec? Měla jsi pravdu. Až teď je to konec!“

„Ne,“ zašeptala Bella. „To je teprve začátek.“

Pak se Bella otočila na podpatku a se vznešenou hlavou pomalu odcházela.

„Nezapomeň! Půl roku!“ slyšela za sebou ještě Arův hlas.

Když vyšla z jeskyně, rozeběhla se neznámým směrem temné džungle. Jelikož už byla noc, bylo lehké se ztratit, ale na to Bella nehleděla. Utíkala daleko od jeskyně. Pak se zastavila u stromu a sesypala se na zem. Kdyby mohla plakat, plakala by.

Jediné slovo, které jí přicházelo na mysl, jediné, na co teď myslela, byla pomsta! A tu taky měla v plánu provést. Už brzy.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ztracený svět - 6. díl:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!