Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ztracený svět - 4. díl

78995


Ztracený svět - 4. dílJaké tajemství skrývá každý z našich hrdinů?
Kdo jsou tajemní pánové Belly? A co jí poručí?
A co na to ostatní?

4. Cesta domů?

 

„Tak už bych chtěl snad jen prozkoumat hnízdo pterodaktyla,“ oznámil Carlisle všem.

„Ještě?“ zeptala se otráveně Rosalie. „Carlisle, někomu z nás se chce domů,“ upozornila jej.

 

Už tu byli měsíc. Během měsíce prozkoumali část plošiny. Potkali mnoho druhů zvířat, rostlin a lidí. Získali různé druhy vzorků a fotografií.

Sblížili se s Bellou, která jim ovšem neříkala nic o své minulosti ani o tom, jak tu dokázala přežít tak dlouho sama (podle nich). Nejvíce se s Bellou skamarádil Edward. Byli jako nerozlučná dvojka, i přesto vše si Edward všiml, že se Bella jakoby někdy zahlédla v dáli a přemýšlela nad něčím, co jí moc velkou radost nedělalo. Všiml si i jejích překvapujících, neohlášených odchodů, bůh ví kam. Když se jí zeptal, kam jde. Řekla jen, brzy to poznáš.

Rosalie a Emmett si dělali neustálé naschvály. Vypadalo to, že se přímo nemohou vystát, ale jejich srdce říkala něco jiného. Ovšem to si oni nemínili připustit.

Carlisle se věnoval svým vzorkům a za pomoci Edwardových poznámek dával dohromady zážitky a poznatky z oné plošiny.

 

Carlisle chtěl zrovna Rosalii vysvětlit, že hnízdo pterodaktyla je ohromně zajímavé, ale Bella jej předběhla. „Musíš pochopit Carlisleovu zapálenost, Rosalie,“ usmála se. „A teď si odskočím něco zařídit,“ řekla a zvedla se k odchodu.

„Zase?“ Pozvedl obočí Edward. „Začínám si myslet, že máš milence,“ uchechtl se.

„Já nejsem ta, kdo má snoubenku,“ oplatila mu uchechtnutí a sjela výtahem dolů.

 

Ano, bylo tomu tak! Během těch pár týdnů vyplynuly informace a fakta o členech expedice. A ne všechny byly zrovna pěkné.

Carlisle byl šťastně ženatý s půvabnou ženou jménem Esmé. Proč tedy, když bylo jeho manželství tak šťastné, opustil ženu a vydal se do divočiny? Už odmala byl velkým fanouškem všech možných experimentů a vynálezů, že nakonec své vášni podlehl a stal se jedním z vědců a vizionářů. Ovšem málokdo jej vzal mezi sebe a jeho nápadům se většina smála. Rozhodl se tedy svou slávu získat pomocí objeveného ztraceného světa. Ale bylo za tím i něco jiného! Jako by ho sem něco táhlo. Možná touha po vědění, nebo je zatím víc?

Rosalie byla bohatá vdova. Její manžel prý zemřel při hloupé nehodě a ona jako jeho manželka získala všechny jeho cennosti. Rosalie byla adoptovaná a své rodiče nikdy nepoznala. Její vášní bylo sbírání drahých kamenů a kovů. A právě to byl jeden z důvodů, proč expedici zaplatila. Doufala, že zde objeví mnoho vzácných nerostů. Ale víc ji sem táhla zvědavost a její instinkt, který říkal, že zde najde svoje kořeny.

Emmett byl dobrodruh, který procestoval skoro celý svět. Mimoto byl výborný lovec. Své dětství až po 15 let si vůbec nepamatuje. Údajně měl prý nehodu, při které ztratil paměť. Když mu bylo 25 let, šel s bratrem Jasperem na lov, kde se stala nemilá nehoda. Ve snaze zachránit bratra před šelmou, bratra zastřelil. Snažil se trefit šelmu, ale poprvé v životě minul. Jeho bratr Jasper tak zemřel jeho rukou a on si to nikdy neodpustil. Do této expedice vstoupil, protože doufal, že právě tady konečně odčiní hřích, který spáchal a to ochranou všech. Nebo doufal, že zde najde cestu, jak vrátit ztracené vzpomínky?

Edward pocházel z chudé rodiny. A už od raného dětství bylo jeho vášní psát příběhy. Přes mnoho překážek se probojoval do New York Times, kde měl malou rubriku. Zamiloval se do dcery svého šéfa Tanyi. Ta jej ovšem odmítala kvůli jeho zázemí. Zasnoubila se s ním, neboť doufala, že touto výpravou získá slávu i ona. Slíbila mu, že pokud se proslaví touto expedicí, stane se jeho ženou. Edward byl šťastný, ale vůbec netušil, jak moc jím Tanya pohrdá. Zaslepen láskou a zároveň touhou po dobrodružství se vydal na tuto cestu. Nebo doufal, že zde na Tanyu zapomene a najde novou lásku?

 

Bella uháněla neuvěřitelnou rychlostí k jeskyni, kde už tři dny nebyla. Věděla, že její pánové se budou velmi zlobit, že si se zprávou dala na čas a proto pospíchala, jak nejvíce mohla. Konečně stanula v jeskyni a před obrovskými trůny.

Uklonila se a chtěla předat informace, ale muž z prostředního trůnu vstal a nepustil ji ke slovu. „Tak dlouho jsme čekali na tvé informace! Tak dlouho! Jak si vůbec dovoluješ, nechat nás tak dlouho čekat!“ křičel na ni dlouhovlasý muž se stejnýma zlatavýma očima jako měla ona.

„Prosím, já,“ kňučela Bella.

„Nemluv, když mluví můj bratr Aro!“ zahřměl bělovlasý muž z téže očima.

„Díky ti, Caie,“ usmál se Aro. „A ty na to nic neřekneš, Marcusi?“ oslovil posledního z mužů Aro.

„Nemám, co bych říkal,“ zasípal hnědooký Marcus.

Povstaň, Bello,“ vyzval ji Aro. Bella se narovnala a to už u ní stál Aro a držel ji pod krkem. „Jaké máš novinky?“

„Já…“ sípala Bella. „Důvěřují mi a chtějí se vrátit domů.“ Vtom ji Aro pustil.

„Dej jim, co chtějí,“ promluvil Aro rozhodně. „Doveď je k bráně, kterou hlídají přisluhovači. Ale zařiď, aby jí neprošli. Pokud to bude nutné, znič ji! Udělej cokoliv, abys jim dala naději a pak jim ji zase vzala!“

„Bravurně, bratře!“ zatleskal Caius. „Tak ti budou věřit ještě víc, neboť jim budeš muset nabídnout přístřešek mnohem déle.“

„Mám k té bráně vstup zakázán. Ještě jsem nesplnila dost úkolů, abych se k ní mohla přiblížit,“ zašeptala omluvně Bella.

„To zařídíme,“ usmál se Aro.

„Způsobíš tím vzpouru,“ namítl Marcus.

„Ale nezpůsobím,“ usmál se tajuplně Aro. „A teď upaluj a řekni jim o cestě domů,“ rozkázal Aro.

 

Bella byla bleskurychle zpátky ve skrýši (jak říkali domovu).

„Mám pro vás dobré zprávy!“ zakřičela ještě z výtahu.

„My též,“ ozval se Edward.

„Už jsme prozkoumali to hnízdo. A je přímo magické,“ hledal vhodná slova Carlisle.

„Oh, já vím,“ usmála se Bella.

„Teď už můžeme domů. Ale jak?“ zeptala se Rosalie.

„O tom s vámi chci mluvit. Žije tu jistý kmen přisluhovačů, jak si říkají. Znám se s nimi teprve krátce a teď jsem s nimi mluvila. Chrání prý tajnou bránu, která vede do jiného světa. Podle všeho do toho vašeho,“ lhala s úsměvem Bella.

„To je skvělé,“ zajásala Rosalie.

„Už se těším, až všem dokážu, co jsem objevil,“ zasnil se Carlisle.

„Nechají nás projít?“ vyzvídal Emmett.

„Normálně by nenechali, ale díky dobrým stykům se mnou nechají. Hned ráno můžeme vyrazit,“ lhala Bella dál.

„Skvělé!“ smála se Rosalie.

„Jdu si zabalit,“ usmál se Emmett.

„A já jdu dát dohromady své poznámky a sbírky,“ řekl Carlisle. Na to se všichni rozutekli. Všichni kromě Edwarda, který hleděl zkoumavě na Bellu.

„Bello?“ oslovil ji.

„Ano?“ usmála se.

„Napadlo mě, ty už si nám plošinu ukázala, co kdybychom ti my teď ukázali náš svět,“ navrhl Edward.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ztracený svět - 4. díl:

 1
16.01.2012 [21:05]

LanoterVolturiovy mají zlaté oči? Emoticon Emoticon Ale nebude to pouze tím, že jaksi v té divočině je více zvířat jak lidí? Emoticon
Nic mě nenapadá...
Teprve teď jsem si toho všimla... kde je Jasper? Emoticon Snad se brzy ukáží...

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!