Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ztracený svět - 17. díl

mary alice brandon cullen


Ztracený svět - 17. dílPoslední díl povídky Ztracený svět.
Jak dopadne bitva? Jak to dopadne s naší expedicí?
Děkuji za všechny komentáře u této povídky... :-)

17. Bitva

 

Uběhlo pár hodin po všech těch událostech. Všichni, kteří nebudou bojovat, byli schováni. A ostatní byli plně připraveni na bitvu.

Alice předpověděla, že každou chvíli přijdou. Měla přijít většina upírů z vesnice. Ale Stefanova strana měla výhodu. Věděli, kolik jich bude. Zatímco Arova strana nikoli.

Všichni čekali pár metrů za bránou a dívali se do džungle před sebou. Stmívalo se. Konečně se k nim připojil Stefan spolu s Gideonem a Karlem a za nimi šel nový Edward. Bella, která už byla na místě si jej s údivem prohlížela. Alice se usmívala, neboť věděla, že přesně takhle to má být. A Rosalie se rozhlížela po okolí, neboť doufala, že si to třeba Emmett rozmyslel.

 

„Připravte se!“ zaburácel Stefanův hlas po pár minutách, když dostal znamení od Alice.

Pak už nebylo po okolí ticho. Všichni slyšeli, jak k nim džunglí uhání nejméně stovka upírů. Přišli všichni. Dokonce i Aro a jeho „bratři“. Za okamžik se bránou protlačili upíři a začal boj.

Bojovali mezi potemnělými domy. Jelikož to tu Stefanovi upíři znali, měli značnou výhodu.

 

Alice se mrštně vyhýbala všem útokům a rozdávala rány na všechny strany. S chutí se vrhla na Jane, která hledala právě ji. Pustily se do surového boje, který hravě vyhrála Alice.

Na Williama zaútočili hned čtyři upíři najednou. Snažil se je odrazit. Přemohl ale jen dva. Ti, co zbyli, jej roztrhali vejpůl. Emmettova cesta domů zemřela.

Gideon si vzal jeden z těžkých oříšků. Rozhodl se zabít Caiuse a Marcuse. Podařilo se mu zabít Marcuse, který se ani moc nebránil. Ale Caius ho přemohl a Gideon padl. Když to uviděl Karl, okamžitě se vrhl na Caiuse a naplněný vztekem jej zabil.

Edward bojoval po boku Belly. Spolu byli přímo ve středu bitvy a bránili, aby se Arovi upíři dostali blízko k Hvězdě. Když Bella spatřila Aleca, jak nedaleko zápasí s její cvičitelkou Elain, se škodolibým úsměvem na něj skočila a urvala mu pravou ruku. Pak přiskočil Edward a zbavil Aleca hlavy. Elain na ně pokývala a společně se vrhli zpátky do středu dění.

 

Emmett slyšel z venku různé zvuky. Už to dále nemohl vydržet. Nemohl snést tu nevědomost. Otevřel dřevěné dveře a vystoupal po nekonečně dlouhých otáčivých schodech až nahoru na strážní věž. Podíval se dolů a to, co viděl, jej vyděsilo. Spousta mrtvých těl a nekonečných bojů. S vyděšeným výrazem sledoval bitvu pod sebou.

Najednou uviděl bezvládné zmrzačené tělo Williama a uvědomil si, že už se domů nikdy nedostane. Nevěděl, jestli má být smutný nebo se radovat.

Pak si ale všiml bojující Rosalie, na kterou se vrhli hned dva upíři. Ona jim sice hbitě uhýbala, ale nedokázala je zasáhnout. Emmetta se zmocnil neskrývaný strach, že ji ztratí. Už věděl, že ji miluje a že by ji nedokázal opustit i navzdory tomu, co je.

Pak Rosalii přišel na pomoc Edward a zbavil ji jednoho z upírů, kteří ji napadali. A teď měla Rosalie volnou cestu k druhému upírovi, kterého si s lačným výrazem poddala. Emmett si oddychl.

 

Stefan bojoval nejdále ode všech. A bojoval proti veliteli svých nepřátel. Proti Arovi. Uhýbal jeho ránám, ale Aro těm jeho také. Všechny rány, které mu zasadil, se mu vrátily. Věděl, že jediný způsob, jak se ho zbavit, je zemřít spolu s ním. Vrhl se na něho, chytl oběma rukama jeho hlavu a oddělil ji od těla. Ale přesně ve stejný čas jej Aro napodobil a oddělil i Stefanovu hlavu od jeho těla. Jejich bezvládná těla padla k zemi. A oba vůdci jednotlivých stran padli.

 

Nakonec bitvu vyhráli přeci jen Rumuni, ale měli mnoho ztrát. Z druhé strany nepřežil nikdo. Po vítězství ihned začali pálit těla svých nepřátel. Karl běhal okolo a snažil se ze svých druhů zachránit všechny, u koho to ještě šlo. Ale i přesto někoho zachránit nedokázal. Z významných Rumunů padli Gideon, William a Stefan.

Alice šla pro schované děti a Emmetta dole v podzemí a pak je vyvedla na povrch. Zatímco Elain si vzala pár upírů a zamířila s nimi k vesničanům. Měli je buď zabít, nebo jim nabídnout místo u Rumunů.

Jakmile Emmett vyšel na povrch, vrhl se k Rosalie, kterou k jejímu překvapení objal. Pak se jí omlouval a ona ho jen poslouchala a užívala si tu chvíli.

Ostatní mezitím rozhodovali o novém správci jejich města. Nakonec se všichni shodli na jediném – Karlovi, který tuto úlohu přijal.

Tak skončila bitva. Vítězstvím Rumunů.

 

 

Carlisle se spolu se svou ženou odstěhoval k břehům Amazonky, kde často přemýšlel o svých přátelích. Také tu spolu s Esmé zemřel.

 

Edward a Bella zůstali u Rumunů, dokud se neuklidnila situace po bitvě. A dokud si nebyli jisti novými příchozími z Arovy vesnice, kteří se ochotně přidali k Rumunům. Pak se Edward spolu s Bellou vydali k nebezpečným pláním hledat Belliny rodiče a Vladimira.

 

Alice se stala pravou rukou Karla, který svou novou úlohu zastával skvěle. Ve městečku byl mír.

 

Emmett si Rosalii snažil získat, ale trvalo několik měsíců, než mu Rosalie konečně odpustila jeho činy. Pak se Emmett stal upírem a učil mladé upíry bojovat tak, jak předpověděla Alice. Zatímco Rosalie si vynahrazovalo to, že nemůže mít děti tím, že zřídila malou školu v městečku a učila mladší generace.

 

Po dvou letech se do vesnice vrátila Bella a Edward. Spolu s nimi přišli i její rodiče a Vladimir, které našli daleko za pláněmi ve starověkém městě, který obývali původní rudooký upíři. Ti je nechali odejít s prosbou, ať se jejich města spřátelí. Bella a Edward neradi souhlasili, ale i přesto na jejich nabídku přistoupili. Belliny rodiče byli proměněni v upíry už u rudookých, takže mezi Rumuny ihned zapadli. Vladimir se vrátil, ale byl zdrcen zprávou o smrti svého dlouholetého přítele Stefana. Karl nebyl spojenectvím nadšen, ale i přesto jej podporoval a snažil se o rudookých zjistit něco více.

 

A takhle skončila expedice, která hledala Ztracený svět.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ztracený svět - 17. díl:

 1
17.01.2012 [21:10]

Lanoter Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Skvělá povídka, jen je mi líto Carlislea a Esme.... ale po tohmle toužili ne? Vybrali si zůstat lidmi Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!