Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ztracené dětství - 9. kapitola

2.Yasmine-Zářivá


Ztracené dětství - 9. kapitolaAbyste neřekli, že jsem zlá, tak jsem vám napsala ještě dnes aji 9. kapitolu. Kdy pojede Ness do La Push? Odepíše Claire? S kým si bude psát? Kapitolka věnovaná TeeTee :D.

Ztracené dětství – 9. kapitola

 

Cože? Emily čeká miminko? To musím ihned říct všem! Rozběhla jsem se jako blázen ze dveří, - které jsem málem vyvrátila z pantů – a pak po schodech.
„Emily čeká miminko!“ řvala jsem jako na lesy, jakmile jsem přišla dolů.

Cože?“ ozývalo se skoro ze všech koutů obýváku.

Jo, teď mi to psala Claire! No, není to úžasné?! Zítra musím do La Push!“ říkala jsem hlasitě – pořád jsem totiž cítila radost a štěstí – avšak už ne tolik, jako předtím.

Ano, je to úžasné, ale zítra do La Push nepůjdeš, protože máš školu a potom se budeš učit, pak musíš na kontrolu. Co třeba o víkendu?“ říkala Bella. Když se zmínila o Carlisleovi, tak jsem se na něj ublíženě koukla.

Dobře, tak o víkendu, děkuji!“ Objala jsem mamku a pak jsem se rozběhla opět po schodech nahoru a potom vlezla do pokoje. Koukla jsem se kolem, ale nevypadalo to jako můj pokoj. Uchichtla jsem se a vyšla z něj a zavřela dveře. Poté jsem vešla o dveře dál. To už byl můj pokoj. Zavřela jsem své šoupací dveře a sedla si k noťáskovi a začala psát Claire odpověď.

Re: To je super!

From: Renesmee.Carlie.Cullens@gmail.com (pozn. Autorky: tento e-mail existuje, je to můj další z pěti :D)

For: Claire@gmail.com

Ahoj Claire,

jsem moc ráda, že jsi mi napsala x). Do La Push pojedu o víkendu. Je to moc super, že Emily čeká miminko! Už se moc těším! A taky se mi po vás všech stýská. Jake tu byl dnes. Zítra jdu konečně na střední. Těším se, ale i ne xD. Zítra tu bude opět blázinec.

Hele, raději to ukončím, protože toho mám hodně a nechci se moc rozepisovat, ale neboj se, až přijedu, všechno si povíme xD. Tak páá x)*

PS: Pozdravuj všechny a vyřid Emily, ať je opatrná!

 

Panel s Gmailem jsem zavřela a přihlásila jsem se na skypu, ale nikdo nebyl online, tak jsem se přihlásila na ICQ, ale bylo to na té samé úrovni jako na skypu, jelikož tam nikdo nebyl. Že by mě alespoň pro jednou překvapil Facebook? Pomyslela jsem si a šla na Facebook Ness Cullen (pozn. Autorky: Tento Facebook také existuje :D. Můj další ze tří). Sam tam jako obvykle byl, ale s ním se mi zrovna vykecávat nechtělo. Emmett tam nebyl, Carlisle taky ne, máma ani táta byli také offline, Alice tam byla, ale čekala jsem, až začne psát ona, Jazz byl offline, jako skoro celý zbytek rodiny. Jé, Jacob je online! Zařvala jsem v myšlenkách. Zdola jsem zaslechla zavrčení. Táta... Napadlo mě.

Ano, miláčku, jsem to já!“ křikl, abych ho slyšela. Dál jsem to neřešila a začla jsem si psát s Jacobem.

 

Ness – Ahojky :).

Jacob – Jé, zdar prde :D.

Ness – Budu to ignorovat :D Tak co, jak je?

Jacob – Bez tebe? Jako bych nebyl, ale je to lepší, když si píšeme :D. Už víš tu velkou novinu?

Ness – Jako bych nevěděla :D. Claire je strašná drbna :D.

Jacob – Jo táák :D.

 

Koukla jsem se na hodiny, které ukazovaly něco po půlnoci.

 

Ness – A co vůbec děláš tady o půlnoci? :D

Jacob – Ále... Nudím se :D.

Ness – Oh mio dio :D.

Jacob – Nemluv Italsky, nebo se začnu bát, že jsi krvelačná Jane :D.

Ness – Blázínku :D. Hele, já asi půjdu, protože začínám být dost unavená :D.

Jacob – Jasně, jasně... tak páá :-*.

Ness – Páá x)*.

 

Pak jsem jen notebook zaklapla a ani se neráčila převléknout do pyžama a hned zalehla do postele a nechala se unést sny.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ztracené dětství - 9. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!