Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ztracené dětství 2 - 14. kapitola + Epilog

1.LoveShy-Stmívání


Ztracené dětství 2 - 14. kapitola + EpilogTak tu máte poslední dílek. Je věnovaný Rajčince...
Svatba...

EDIT: Článek neprošel korekcí.

Nezapomenu,“ řekla jsem jí. Vzala jsem si troje kalhoty a vlezla si do kabinky a zavřela za sebou ty dvířka. Sundala jsem si legíny a sukni a ty jedny na sebe natáhla. Padly mi jako ulité, tak jsem si zkusila druhé i ty třetí. Všechny mi byly, tak jsem si je hodila do košíku. Mezitím mi Rosalie hodila přes dvířka asi patery 'roury', které jsem si i přes mé protesty musela vyzkoušet a snad jako za trest mi byly. Abych tetám udělala radost, tak jsem si je také hodila do košíku. Když jsem vylezla z kabinky, tak mi Alice dala do košíku hordu triček, podprsenek, kalhotek, šál, čepis, rukavic, bund že už jsem ho měla nemožně přeplněný. Došla jsem k pokladně a ještě jsem si tam vybrala hezkou kabelku s Mickey Mousem a zaplatila svou platinovou kreditkou. Měla jsem pět plných tašek a holky na tom nebyly o moc lépe. Tašky jsme si odnesly do auta a já už dál nechtěla. Holky mi tedy splnily přání a jely jsme pozdě večer domů a ony zítra půjdou znovu. V autě jsem usla rychle a měla jsem další bezesnou noc.

Ale ráno...

Měla jsem to nejkrásnější probuzení, jaké si kdo může přát. Otevřela jsem svá rozespalá kukadla a podívala se do Jakovy usmívající se tváře. Nahnula jsem se a políbila jeho měkké a teplé rty. Vzal mě do náruče a zatočil semnou kolem dokola. Zasmála jsem se.

„Nessie, škola volá!“ slyšela jsem

„Ach jo...“ zamumlala jsem a vydala se do sprchy. Když jsem se osprchovala, uvědomila jsem si, že s sebou nemám žádné oblečení.

„Jaku?“ vykoukla jsem ze dveří pouze hlavou.

„Ano, miláčku?“ zeptal se.

„No... Zapomněla jsem si vzít oblečení, přinesl bys mi něco?“ poprosila jsem ho. Šel ke skříni, otevřel ji a koukal dovnitř.

„A co?“ zeptal se naopak on.

„To je jedno, třeba něco, co se ti bude líbit,“ přitakala jsem. Sáhl do skříně, něco vytáhl a šel ke mně. Chtěla jsem si oblečení vzít, když natáhl ruku, ale tak nějak jsem zapomněla, že jsou dveře trošičku více otevřené, takže to skončilo tam, kde to skončilo.

Otočila jsem se a narazila do něčeho tvrdého, otevřela jsem prudce oči a co nevidím. Jacob. Došlo mi všechno, co se stalo.

Dala jsem si sprchu a oblékla se. Jaka jsem nechala spát a šla dolů. V obýváku jsem zahlédla rodiče. Ajaj, je to v loji.

„No hej! Za to mě nemůžete trestat!“ vztyčila jsem ukazováček.

„My odjedeme do školy, čekáme tam na vás a vy se tu muchlujete!“ začal pohazovat rukama Edward.

„Jen kvůli tomu, že ty jsi čekal, neznamená, že já taky!“ napařeně jsem odešla.

Rodina nakonec všechno vzala v pohodě a zvykla si na můj a Jakům milostný vztah. Všechno nám klapalo, ale jeden večer vše změnil.

Jake přišel v černé košili do pokoje a potutleně se usmíval. Šel pořád blíž a blíž ke mně, dívala jsem mu do očí. Sedl si přede mne na koleno a pronesl:

„Renesmee Carlie Cullenová, miluji tě z celého mého srdce, prokázala bys mi tu čest a vzala si mě za muže?“ Co mu mám na to říct? Že se vůbec ptám!

„Ano!“ vykřikla jsem a skočila mu okolo krku. Cítila jsem něco na ruce, tak jsem se podívala. Na prsteníčku jsem měla nádherný zásnubní prstýnek. Byl ze stříbra a měl na sobě nádherný červený kamen. Jakovi jsem vtiskla polibek plný radosti, vášně, nedočkavosti, štěstí a všeho možného.

Ani ne za měsíc byla svatba. Přísně jsem upozornila, že nechci nějakou honosnou svatbu, ale malou a v rodinném kruhu. A tak se stalo. Cullenovi, Swanovi a skoro celé La Push. Tak, jak jsem si to představovala... Už to nebyli Cullenovi a Blackovi, už jsme to byli my. Už to nejsou nepřátelé, už je to rodina.

Epilog:

Pohled Osudu...

Udělil jsem jim zlo. Udělil jsem jim věčnost, nesmrtelnost. Udělil jsem jim lásku i smutek.

Ano, takový jsem já, Osud.

Pohled Lásky...

Víte, proč je na Světě sudý počet lidí? Aby každý měl možnost se zamilovat. Někdy si ale nevyberete a otisknete se do nepřítele, který vás miluje.

Ano, taková jsem já, Láska.

Pohled Smrti...

Lidé se rodí a umírají. Teorie o Adamovi a Evě je mýtus. Bůh stvořil upíra, člověka a vlkodlaka. Upír neumře, člověk ano, vlkodlak má na výběr. Ale jen pár lidí má na nesmrtelnost.

Ano, taková jsem já, Smrt.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ztracené dětství 2 - 14. kapitola + Epilog:

 1
14.07.2011 [20:26]

Belluska12Já nemám slov, nádhera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon jsi šikula Emoticon

27.05.2011 [10:12]

Michaela36Pls,hlásni mi.kittynkakikis.blog.cz/1105/sonc-1-kolo#komentare
Mišule s Kevinem Zegeresem
Děkuji příště hlásnu já.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!