Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Život není spravedlivý - 21. kapitola

Bella & Edward


Život není spravedlivý - 21. kapitolaA je tu 21. kapitola! Trošku později, ale přece. Snad se vám bude líbit a necháte tu nějaké ty komenty... :) Rosette P.S.: Probuzení, prcci, první lov,...

*Pohled Isabella*

 

Unaveně jsem se protáhla a zašmátrala vedle sebe. Nic. Vylítla jsem do sedu a koukala na prázdné místo vedle sebe. Nebyl tam. To se mi to jenom zdálo?

 

„Jsem tady," ozvalo se za mnou a v tu chvíli se kolem mě ovinuly dvě pevné ruce. Usmála jsem se a opřela se o jeho rameno. Do nosu mě praštila vůně dřeva a smůly. Vzdychla jsem a zavrtěla se v jeho těsném náručí. Zasmál se a políbil mě do vlasů.

 

Blaženě jsem se usmála a pohladila ho jednou rukou po tváři. Chytil mě za ni a políbil na každý prst. Zasmála jsem se a otočila se k němu. Měl na sobě černou košili, která byla nahoře rozepnutá a odhalovala tak perfektně vypracovanou hruď. Sjela jsem pohledem přes krásné rty až k očím. Pomalu ztrácely jantarovou barvu a černaly.

 

„Musíš jít na lov," zašeptala jsem a pohladila ho po bradě. Zamračil se, ale přikývl. Přitiskla jsem své rty na jeho a nenechajíc mu čas na zapojení, jsem se okamžitě odtrhla.

 

„Půjdu s tebou. Už nejsem jen člověk. A začíná mě pálit v krku," pověděla jsem mu a sladce se na něj usmála. Přikývl a zvednul mě do náruče. Vykřikla jsem a plácla ho do ramene.

 

„Musím se převléct."

 

Pokrčil rameny a odvedl mě do šatny. Vyskočila jsem mu z náručí a letmo ho políbila. Pak jsem přešla ke skříním a začala vybírat něco na sebe. Nakonec jsem si vzala šaty a boty na podpatku. Chtěla jsem se převléci, což znamenalo odehnat Damiena, který pozoroval každý můj pohyb.

 

„Jdi, lásko. Hned jsem u tebe," zašeptala jsem a projela mu rukou vlasy. Chytnul mě za ni a políbil do dlaně.

 

„Počkám na tebe,“ řekl a odešel.

 

Co nejrychleji jsem se oblékla a vyšla z šatny ven. Čekal na mě. Ve chvíli jsem měla kolem sebe omotané silné paže, které si mě tiskly na sebe. Zasténala jsem, když se jeho rty dotkly mého krku. Cítila jsem, jak se pousmál a pokračoval dál k bradě a zase zpátky. Vrněla jsem jako kočka a vnímala jen jeho rty a ruce, které bloudily po mém těle.

 

Najednou se ze zdola ozval pláč. Omámeně jsem zamrkala a omluvně ho pohladila po tváři. Rychle jsem vyšla z pokoje a sešla schody do obýváku, kde seděli moji sourozenci. Kevin se snažil udržet Chrise, který sebou neposedně házel a mlátil kolem sebe. Keisy se zase vzpírala Amandě. Jakmile jsem vstoupila do místnosti, pláč utichl.

 

Chris i Keisy na mě upírali chtivá očka a usmívali se. Vypadalo to, že si všichni oddechli. Zasmála jsem se a posadila se mezi Kevina a Amandu, kteří mi mé děti předali.

 

„Chtěli jsme ti je pohlídat a nerušit vás, ale oni se před chvilkou probudili a začali křičet." Pokrčila omluvně rameny Clea. Přikývla jsem a sjela pohledem na Damiena, který si vyměnil místo s Amandou a objal mě kolem pasu. Šťastně jsem se na něj usmála. Děti ho zaujatě pozorovaly a Keisy po něm začala chňapat ručičkami. Dam vykulil oči a užasle na ni zíral.

 

Nakonec se na mě tázavě podíval. Přikývla jsem a nechala si vzít Keisy z náručí. Krásně se na něj usmívala a bouchala ho pěstičkami do brady. Jemu to evidentně nevadilo. Šťastně se usmíval a hladil ji po tvářičce. V tu chvíli do mě Chris šťouchnul. Podívala jsem se na něj. Mračil se.

 

Andělsky jsem se usmála a začala se mu věnovat. Pohladila jsem ho po tvářičce a políbila na nosánek. Zasmál se a plácnul mě do ramene. Polechtala jsem ho na bříšku a poslouchala jeho andělský smích. Bylo to dokonalé.

 

Podívala jsem se na Damiena, který zrovna poslouchal smích Keisy. Oba se smáli tak krásně a dohromady…

 

„Úsměv, prosím!" ozvalo se před námi a pak nás ozářil blesk z foťáku. Prudce jsem otočila hlavu a zvědavě se podívala na Julii. Ta se na nás usmívala a pozorně nás pozorovala. V tu chvíli mi došlo, že jsme v obýváku sami. Jen já, Dam, děti a Julia. Najednou se u Jul objevil Kevin a s omluvným výrazem ji táhnul z pokoje.

 

S Damienem jsme se rozesmáli a atmosféra se ještě víc uvolnila. Pak mi došlo, že je v pokoji nějak moc ticho. Chris spokojeně spinkal a za ruku držel Keisy, která také spokojeně oddechovala. Usmála jsem se a vstala, abych Chrise položila do postýlky. Dam šel se mnou s Keisy v náručí. Položili jsme je do postýlek a potichu se vykradli ven.

 

„Jdeme na lov," zašeptala jsem a věděla, že mě všichni slyšeli.

 

Rozeběhla jsem se do lesa a běžela, co nejrychleji jsem mohla. Bylo to, jako když jsem seděla Edwardovi na zádech, jen stokrát lepší. Užívala jsem si větru, který mě švihal do tváře, a mrštně se vyhýbala překážkám, které se mi stavěly do cesty. Slyšela jsem za sebou dusot Dameinových kroků a mírně se nad tím pousmála. Na mě nemá.

 

Po chvilce jsem se zastavila a čekala na něj. Smykem zastavil vedle mě a škádlivě mě šťouchnul prstem do břicha. Zasmála jsem se a zhluboka se nadechla. Kdybychom se teď začali provokovat, vrátili bychom se až za dlouhou dobu.

 

Ucítila jsem lahodnou vůni a bez přemýšlení se za ní rozeběhla. Nechala jsem se pohltit instinkty a utíkala za kořistí. Stádo srn v čele s jelenem. Mlsně jsem se olízla a skočila po něm. Než stačil zareagovat, zlomila jsem mu vaz a hladově se přisála na jeho tepnu. Kousek ode mě se Dam věnoval srnce, kterou skolil.

 

Pro mě byl jelen jako hlavní jídlo, po kterém je člověk přecpaný, ale Damienovi to ještě nestačilo. Srna snad nebyla ani předkrm. Usmála jsem se a utřela mu šmouhu od krve ze rtu. Byl tak krásný.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Život není spravedlivý - 21. kapitola:

 1
5. v.v
21.04.2014 [16:29]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Elů
15.05.2012 [20:58]

Je to úžasný pokračuj Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.03.2012 [13:35]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. martty555
21.03.2012 [20:30]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.03.2012 [19:24]

kajka007Článek jsem ti opravila, ale měla jsi v něm poměrně dost chyb. Hlavně tedy v přímé řeči, jak už jsem ti psala v minulém komentáři. Prosím, zaměř se na ni, díky. Emoticon
P.S.: V perexu jsem tu opravila číslo kapitoly.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!