Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Život nebo věčná smrt? - Prolog + 1. kapitola

Wall by Ranya 5


Život nebo věčná smrt? - Prolog + 1. kapitolaJak by vypadala láska Belly a Edwarda, kdyby všechno bylo jinak? Bella je člověk, Edward je člověk. Jsou spolu a milují se. Plánují společný život na stejné vysoké škole. Do jejich nádherného štěstí však zasáhne příchod Cullenů. Zvolí si Bella život nebo věčnost? A co Edward? Bude ji následovat?

Prolog:

 

Ahoj. Jmenuji si Bella Swan. Je mi 18 a bydlím v malém městečku Forks. Kdo máte rádi slunce, tak se sem nestěhujte, protože tady byste ho těžko našli. Žiju v malém domku na konci městečka se svým tátou. Je místní šerif a díky svému povolání je tak trochu fanatik na moji bezpečnost. Mě to ale moc nevadí, takže je naše soužití témeř bez mráčku. Jediné v čem si nerozumíme jsou večerky. No jen si to představte, ani můj kluk u mě nemůže přespávat a přitom spolu chodíme skoro dva roky. Ano, moje láska Edward. Zaručuju vám, že lepšího a krásnějšího kluka žádná holka na světě nemá. Edwardovi je téměř 20 a za pár měsíců spolu odjedeme na Darthmouth. On už sice střední školu dodělal, ale chtěl počkat na mě a tak si teď přivydělává jako prodavač v místním obchodě se sportovním zbožím. Bydlí se svou tetou na opačném konci města, ale v měřítku Forks to jsou jenom 2 kilometry.

 

I když, teď už mi vlastně ani 18 není... Je mi 25 a vlastně už to ani nejsem já. Dřív bylo všechno snazší a daleko jasnější. Vzpomínám na den kdy mi bylo 18, moc jsem se tehdy těšila na oslavu s Edwardem, jenom tak ve dvou. Ale ten den jsme někoho poznali...

 

1. kapitola:

 

Bella:

Tak ani nevím, jestli jsem vlastně měla vstávat. Hned jak jsem otevřela oči, věděla jsem, že je něco špatně. Co? No přece to, že jsem spala sama. Edward se každou noc vyšplhal do mého okna a spal se mnou v mé posteli. Včera mi však řekl, že se uvidíme až ráno. Hrozně mi to vrtalo hlavou, ale nechtěla jsem dát na sobě nic znát, tak jsem s tím nakonec souhlasila.

Koukla jsem na budík a najednou mi to došlo. Vždyť dneska je 16. října! Mám narozeniny! Tak proto Edward zůstal doma. Určitě má pro mě nějaké veliké překvapení. K loňským narozeninám jsem dostala náklaďáček. Edward je milovník aut a s neskutečnou oblibou dává dohromady stará a nepojízdná autíčka. A jedno takové udělal pro mě. Neumím si představit čím by to chtěl letos přebít.

No nic, musím rychle vstávat, jinak nestihnu ani snídani. Vyběhla jsem z pokoje jako blesk a zaplula do koupelny. Vyčistila jsem si zuby a rychle rozčesala dlouhé vlasy. S obličejem se většinou ani nenamáhám. Mám výrazné tmavé oči a dlouhé řasy, takže líčení je spíš ztrátou času.

Doběhla jsem zpátky do pokoje a rychle začala s oblékáním. Popadla jsem první tričko a džíny a co nejrychleji se do všeho nasoukala. Pak jsem vzala oblíbenou zelenou mikinu a batoh a utíkala do kuchyně. Na stole na mě čekalo překvapení. Snídani jsem měla přichystanou, z kávy se ještě kouřilo a vedle talíře se na mě tajemně usmíval malý balíček.

Srdce se mi rozbušilo a já si nejdříve přečetla lísteček, který ležel vedle balíčku.

 

Holčičko moje,

dárek pro tebe je sice malý, ale určitě z něj budeš mít radost.

Vyřiď poděkování Edwardovi za pomoc.

Všechno nejlepší

Táta

Poděkuj Edwardovi? Takže táta nakupoval s Edwardem? Tak to musela být neskutečná podívaná. Představa, jak Edward mého tátu tahá po všech obchodech, mě rozesmála a vzala jsem balíček do ruky. Tak se koukneme copak to chlapci vybrali. Roztrhla jsem papír a otevřela bílou krabičku. Cože? Plavky? Krásně modré, dvojdílné, s potiskem bílých květů. Vyloudily mi na rtech úsměv, ale stejně jsem nechápala, proč mi táta dává zrovna plavky.

„On se zbláznil,“ řekla jsem si potichu pro sebe a začala si plavečky pořádně prohlížet. Byly vážně nádherné. Jen nevím co budu dělat s plavkama zrovna v tomhle městě. Zmrzla bych v nich na kost dokonce i v létě.

Z přemýšlení mě vytrhlo naléhavé troubení auta. Rychle jsem vyběhla z domu a uviděla Edwarda. Jen co jsem spatřila jeho oblečení, přepadl mě záchvat smíchu. Měl na sobě oranžové plážové bermudy, oranžové tričko bez rukávů a letní sandálky!

„Ed... Ed... Edwarde...“ koktala jsem přes slzy smíchu. „Co ta... tady blá... blázníš v tom o... o... oblečení?“ soukala jsem ze sebe a pokoušela jsem se uklidnit, ale moc mi to nešlo. Edward se na mě jen zářivě usmíval a když viděl, že se pokouším přestat smát, tak se rozběhl ke mně a prudce mě objal. Drtil mě ve své náruči a přisál se něžně na moje rty. Smích byl okamžitě pryč a vystřídala ho touha. Něžně jsme se líbali a naše jazyky hrály vášnivý tanec plný lásky. Najednou se ode mě Edward odtrhl,což se mi ani trošinku nelíbilo.

„Miláčku, mám pro tebe dárek k narozeninám. Všechno nejlepší,“ řekl a podával mi bílou obálku. Hleděla jsem na něj pořádně zmateně, ale obálku si vzala. Otevřela jsem ji a vyndala všechno co v ní bylo. Držela jsem v ruce spoustu papírů a začala se rychle soustředit na písmenka, která na nich byla napsána. Listovala jsem, až jsem měla v ruce dva tvrdší kusy papíru a já začínala chápat k čemu vlastně jsou.

„Edwarde, to přece...“ došla mi slova.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Život nebo věčná smrt? - Prolog + 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!