Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zbloudilá duše 8

vecicka4


Zbloudilá duše 8Po krátké přestávce se vracím s příběhem Zbloudilá duše.Tahle kapitolka je kratší,ale pak už to bude lepší.V 8.pokračování se dozvíte co udělal Edward a co se zněj stalo. Snad se bude líbit,snažila jsem se=) Zanechte komenty a pak se uvidí jestli mám pokračovat.Páčko vaše Terola

Celou cestu do Itálie mi zněli Aliciny poslední věty v uších. Věděl jsem, že by se celá rodina za mnou vydala, ale nepředpokládám, že by je někdo nechal bojovat s Voltturiovými. Na to byl královský klan moc silný a Alice by musela vědět, že jejich boj o mě nebo moji duši je předem ztracený. Je mi jich líto. Je mi líto mé matky Esme, která teď dozajista trpí nad mým odchodem. Ale co mám dělat? Koukat na plný dům zamilovaných párů? Koukat na ně a sám se trápit nad svojí hloupostí ze ztráty mé lásky? Ne, to radši odjedu daleko a už se nikdy nevrátím. ,,Alice doufám, že už to víš‘‘ pomyslel jsem si.

Letadlo právě přistálo na plošině a my se mohli vydat do svých hotelů. Já samozřejmě do lesa. Do lesa odkud budu celou tu dobu utíkat až do Volttery. Jsem si jist, že mě královská garda už očekává. Doběhl jsem před tu bránu, co znamená peklo na zemi a naposled se nadechl čerstvého letního vánku. A zatlačil na kovový rám, aby se brána otevřela. Kráčel jsem temnými ulicemi města, než jsem došel k tunelu vedoucí do podzemní chodby. Seskočil jsem dolů a znovu kráčel rovně za tou vůní, která mě vedla do vstupního sálu. Už se pomalu začala objevovat světla svítící na cestu a najednou přede mnou stály zlaté dveře.

Lehce jsem do nich strčil a už jsem tu stál. Stál jsem před samotnými králi našeho rodu. Před naším vysvobozením i zkázou. Zleva seděl Caius, uprostřed Aro a napravo seděl věčně unuděný svým životem Marcus. Všichni tři na mě teď hleděli se stejně velký zaujetím jako celá garda. Nevěděli  co se chystá, a byli nejistí. Nejdřív ke mně přistoupil, Aro, který mě jako vždy přivítal s otevřenou náručí. Jeho laskavost je někdy k smíchu. Musel jsem být vyrovnaný, než ke mně přijde nebo si v mé hlavě přečte, proč jsem tu. Aro, umí číst myšlenky stejně jako já, ale jen s tím rozdílem, že on potřebuje ke spojení mysli fyzický kontakt s osobou. Proto bych se mu já hodil do jeho ochranitelské sbírky.

Po tak vřelém přivítání a vysvětlení mé situace jsem se odebral do připraveného pokoje přemýšlet. Dostal jsem pár zajímavých nabídek. Zaujaly mě samozřejmě jen dvě. První byla smrt, ale smrt pro mě není trestem nýbrž vysvobozením z mého neustálého trápení. A ta druhá? Přidat se ke gardě a být pod Arovou ochrannou rukou. Myslím si, že kdybych přijal druhou možnost, že bych i nadále měl trpět za to, co jsem způsobil mé Belle. Věděl jsem, že se Aro, nebude bránit mému případnému odchodu, ale po chuti mu to nebude. Jenže já stejně celou svou věčnost nemám co dělat. Už jsem se rozhodl. Promiň Alice. Promiň, má jediná lásko.

Rychle jsem vstal a odebral se do komnaty za Arem, abych mu sdělil pro něj radostnou novinu. Okamžitě jak jsem mu oznámil moje konečné rozhodnutí, svolal celou svou gardu a vyzval nás na lov. Ano byla tu možnost, že bych se stal zase tím monstrem, jakým mám být. Ale já to neměl zapotřebí. Zvířecí krev je pro mě nejlepším řešením. Nebudu ničit to, co ve mně Carlisle vypěstoval. Alespoň něco ze svého předchozího života si ponechám. Ano, já ode dneška nejsem Edward Anthony Masen Cullen nýbrž Edward Voltturi.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zbloudilá duše 8:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!