Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zbloudilá duše 7

1


Zbloudilá duše 77 kapitolka tak snad se bude líbit...Plsky komenty

Nechápal jsem, teprve až sem uslyšel myšlenky mé drahé sestry Alice.

************

Podle Alicina výrazu a nádechu myšlenek jsem pochopil, že nějakým způsobem se ze mě stal otec. Otec toho překrásného dítěte. V tu chvíli mě nenapadlo nic jiného než se podívat na Bellu na moji krásnou Isabellu. Když mi ukázala své karamelové oči zatajil se mi dech. V jejích očích se nedalo vyčíst nic nežli strach a nenávist. Ano moje Bella mě nenávidí a musím uznat, že na to má právo, ale netušil jsem a ani v těch nejhorších nočních můrách sem nevěděl, jak moc to bude bolet. Jak moc bude bolet ten pocit, který pocítím, až se podívám do Belliných očí. Je to hrozné nedá se popsat, jak moc mě teď pálí moje mrtvé srdce…

Stáli jsme venku tak dobrou hodinku, když z ničeho nic vzala Bella Sebastiana do náruče a utíkala, utíkala směrem domů. ,,Sbohem, má jediná lásko‘‘ zašeptal jsem a byl jsem si moc dobře vědom toho, že mě slyšela.

Cítil jsem utišení listí, jak se zastavila a prozkoumávala les. Chtěl jsem za ní běžet a říct jí všechno. Všechno do úplného detailu, ale věděl jsem, že to nemá cenu. Prakticky mi to bylo řečeno už v Aliciných vizích. Bože jak já tohle prokleté místo nenávidím!! Chci odtud pryč, chci utíkat do velkého neznáma, kde mě nepřekvapí nic z minulosti. Už vím, co udělám, rozeběhl jsem se směrem k našemu domu a zabouchl za sebou docela hlasitě dveře od mého pokoje. Zrovna jsem si začal balit nějaké své potřebné věci a hlavně nějaké peníze. Jediný nápad, který by mě mohl osvobodit od mého trápení je cesta směrem Itálie město zvané Volttera. To je to co potřebuju. Potřebuju vysvobození, ať už to znamená, že se budu muset přidat ke starodávnému klanu anebo jistou smrt.

,,Nééééééééééé‘‘ slyšel jsem ze zdola Alici. Věděl jsem, že bude mít vizi, ale že tak rychle? To jsem netušil. Popravdě moc času mi nezbývá, ale přece nemůžu odjet bez rozloučení. Sebral jsem všechnu sílu, která ve mně ještě zbyla a kráčel jsem nejpomaleji jak nejlíp moje tělo umělo dolů po schodech. ,,Edwarde Masene Cullene, co si sakra myslíš, že jdeš dělat?‘‘ Rozkřičela se na mě Alice a já nebyl schopen žádného slova. Sám jsem to nevěděl. ,,Alice já nevím. Jen chci jít odsud a být nějakou dobu sám. Asi pojedu navštívit Ara.‘‘ Na Alici bylo vidět, jak zatajuje dech. Neví, co by mi odpověděla. Dokonce si pohrává s myšlenkou, že by mohla jet se mnou. Jenže já se po téhle její myšlence asi netvářil zrovna nadšeně a tak to raději rychle zavrhla tak jak na to pomyslela. ,,Dobře Edwarde, jeď navštívit Voltteru. Ale jakmile uvidím ve vizi nějakou blbost anebo dokonce výměnu stran jedem všichni za tebou. A budˇpřežijeme anebo umřeme.‘‘ ukončila Alice svérázně svůj monolog a já mohl konečně opustit dům.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zbloudilá duše 7:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!