Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zbloudilá duše 2

caius


Zbloudilá duše 2Tak tady máte druhou kapitolku Zbloudilé duše...Zde Edward popisuje co se stalo před 50 lety ve Forks...Snad se bude líbit...Budu ráda za každý koment a případné návrhy jak by se to mohlo vyvíjet dál...

Cesta ubíhala a sní i čas, který pro mě není vůbec, ale vůbec důležitý a najednou…stojím před označením malého města jménem Forks…

******************

Stál jsem tak jako opařený, protože jsem si neuvědomil, kam mě mé nohy vedou. Abych vám to vysvětlil. Tohle městečko já moc dobře znám a pamatuji si přesně, co se onehdy stalo. Bydleli, jme zde s celou mou rodinou, tedy přesněji řečeno jen já, Carlisle, Esme a Rosalie. My s Rosalií jsme také navštěvovali i zdejší střední školu. Když na to teď vzpomínám, bolí mě u mého zmrzlého srdce, vzpomínky se mi rojí v hlavě a já nevím jak je zahnat.

Pamatuji si, že na toto místo přijela dívka, velice krásná a milá. Její hnědé oči si okamžitě získaly mou neexistující duši. Rosalie si všimla, že se semnou něco děje a tak to oznámila Carlisleovi. Otec, chápal co se stalo, a snažil se mi vysvětlit, že jsem se zamiloval, ale problém byl ten, že mě neskutečně přitahovala její krev. Její krev byla jako droga, droga, kterou si člověk musí dát, aby byl šťastný. Jmenovala se Isabella Swanová, měla však raději oslovení Bella a byla dcerou místního náčelníka policie. Snažil jsem se si od ní držet odstup, ale poté co zjistila kdo jsme, už to nemělo cenu. Bylo nad slunce jasné, že mé zmrzlé srdce jakoby začalo znovu tlouct. S Bellou jsme prožívali dny štěstí. Pro mě čas nebyl důležitý, ale ona začínala pociťovat paniku z toho, že stárne každou minutou, která ji vězní v jejím těle. Prosila mě, abych ji proměnil, aby mohla být jako my a být semnou jak ona říkala ,,NAVŽDY‘‘.

Ale v této větě byl kámen úrazu. Opravdu jsem nechtěl ukončit její život, aniž by prožila vše co prožívá obyčejný člověk a také jsem se bál toho, že Bella chtěla, abych ji proměnil já. Jenže jen při pomyšlení na ten úkol jsem nemohl dýchat, vždyť já to přeci nedokážu, říkal jsem si v duchu. Kolikrát jsem přemýšlel co bych všechno dal, za to, abych mohl jen olíznout kapku její krve…A teď?? Teď po mě má Láska chce, abych ji zbavil pozemského života vlastním jedem. Nemohl jsem, nedokázal jsem to a udělal tu nejhorší věc co by upíra kdy v životě napadlo. Zbaběle jsem utekl i s celou svou rodinou. Je to už přes 50 let, ale mé vzpomínky jsou stále živé. Vidím dokonale její tvář, její krásně tvarované rty a její překrásné, velké hnědé oči jak na mě otupěle zírají, když říkám ze svých úst tu nejhorší lež, která mě mohla napadnout.

,, Už tě nemiluju Isabello, chci abys žila úplně normální život a mě nikdy více nespatřila ‘‘. Jen jsem dořekl svá slova, která mě snad bolela víc než tu dívku, která stála přede mnou a utekl jsem jak nejrychleji moje upíří tělo dokázalo. Volala mé jméno, volala ho stále, ale já se nemohl otočit. Věděl jsem, že pokud bych se otočil, řekl bych jí celou pravdu a se svojí sobeckou povahou bych u ní zůstal. A to já nechtěl, ze všeho nejvíc jsem si přál jen její šťastný život. Od té doby, která uběhla, cítím ve své hrudi díru, kterou však asi nedokáže zalepit jakýkoliv člověk či upír.

Nechal jsem se unést vzpomínkami a mezitím začalo pršet. Náhodní kolemjdoucí na mě zírají, a já si uvědomuji, že se diví, proč stojím na tom hustém dešti a koukám kamsi před sebe. V tom mi v hlavě proběhla myšlenka, kterou ačkoliv jsem nechtěl, uskutečním. Musím k ní. K ní do domu, musím ji alespoň na chvíli vidět, třeba jen z okna, abych se přesvědčil, že je šťastná a já můžu pokračovat ve hledání nové lásky.

Stojím před jejím bílým domem a přemýšlím…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zbloudilá duše 2:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!